Mun sisko on...

14v poika hesast

Äh tää on niin outoo mut mun mielest mun sisko on iha vitun hyvän näköne! ( ite oon 14) mun sisko on 13 ja sika nätti. Oon sillee ihastunu siihe. Se kuulostaa iha sika tyhmält ja sillee. En oo provo!! En siis todellakaa aijo mitää sellast, mut ah... Pelkkä ajatuski kiihottaa. Mut ei se ois provoo!! Help ME! Onks teil tällast??

8

1280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisko ja veli

Mul oli aikoinaan sellast että nukuttiin kesällä mun serkkutytön kaa samassa vinnihuoneessa ja kun se riisuutui, mulla alko seisoon. Olin sillon 13 v ja serkku 17 v.

• 14 poika hesast

Ok. No mitses te ny??

• sisko ja veli
        14 poika hesast kirjoitti:

Ok. No mitses te ny??

Nyt ollaan vaan hyviä kavereita. Mutta on se edelleenkin ihan hyvännäkönen likka : )

• 14 poika hesast
        sisko ja veli kirjoitti:

Nyt ollaan vaan hyviä kavereita. Mutta on se edelleenkin ihan hyvännäkönen likka : )

Ok :)

• jk

vai nin

• piouoiu

No uuh... Onks sul faceeee ?

• Mrtusalem

Kun oli 15 ja siskoni 13, oli tosi nätti ja hyvin kehittynyt, kerran hän istui syliini, mulla alkoi seisomaan, ja se juttu eteni siitä rakasteluun asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      155
      20124
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      42
      8384
    3. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      54
      6118
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      176
      5742
    5. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      26
      4768
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      312
      4457
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      75
      4383
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      75
      4160
    9. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      115
      3740
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      107
      1593
    Aihe