apuaaa

Okei...

Latasin geokätköilyyn tarkoitetun sovelluksen kännykkääni. Sovellus menee niin jumiin, että virran saa pois vain ottamalla akun pois kokonaan.
Geokaupassa olevat laitteetkin maksaa jtn 200 euroa, mutta ei ole varaa kun olen vasta 15 vuotias- ja jos on rahaa niin kulutan sen mielummin vaikka kannettavaan tietokoneeseen.

Miten nyt voi geokätköillä???

7

217

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilman kepsiä

Aloita vaikka Karttapaikan kartalla. Kyllä sen avulla kaupunkikätköt löytyvät ja melkoinen osa luontokätköistäkin.

Voit myös koettaa kännyssäsi jotain toista geokätköilysovellusta, onhan noita sentään muutama muukin.

• Puhelin on Nokia 5230 - Jos tiedät mistä saa lisää sovelluksia niin voit pistää linkin.

• valitse itse

KVG: mobile phone geocaching

• Burkki

Minä haen purkit ilman gepsiä, toistaiseksi. Katson vihjeet ja sateliittikuvan kartasta, tarkennan mahdolliset maamerkit, tiet, kalliot, etäisyydet yms ja sitten haen purkit. Olen löytänyt nanopurkitkin ilman gepsiä. Joskus haen nopsaa, joskus menee kauemmin. Helppoa tai ei, haastetta riittää. Koukussa olen joka tapauksessa! :))

• senkin imbesilli

Elä prkle kerää niitä purkkeja pois sieltä maastosta. Ne kuuluu jättää sinne muiden etsittäviksi. Käydään vaan katsomassa mitä sieltä löytyy ja jätetään sinne.

• Burkki

No nyt ymmärsit väärin,"senkin imbesilli". Valitsin sanani väärin, höh. Haen = etsin ja loggaan! En kerää purkkeja pois! :D

• apuvaaa

Itse innostuin kätköilystä juurikin tänään. Puhelimessani ei ole gps-paikanninta ja sitä laitetta en omista. oli siis hieman hankalaa löytää Taulumäeltä (jyväskylässä) kätköjä. kahta etsin mutta kumpikin pysyi piilossaan. Tietäisikö joku voiko sitä sovellusta saada kännykkään ilmaiseksi mistään netistä? Taidampa alkaa ihan vakavasti harrastaa, niin kivalta kuulostaa:)

Nimimerkkini geocaching-sivuilla: Bananasplitter jos joku haluaa/viitsii ottaa yhteyttä ja auttaa alkuun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      475
      6246
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      2287
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      386
      1969
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      124
      1159
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1074
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      29
      1067
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      77
      902
    8. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      884
    9. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      818
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      39
      764
    Aihe