ensi kesänä olisi tarkoitus tehdä ns. länsirannikon turnee jolloin pitäisi friscosta mennä los angelesiin ym, niin mitä kulkuneuvoa suosittelisitte tuon matkan tekemiseen, bussia, junaa tai lentokonetta? monen tunnin/kilometrin välimatka on esim autolla? uskaltaisiko kaksi blondia ajaa ko matkan?
from frisco to la
5
237
Vastaukset
- SFO-LAX
Vuokra-autolla tottakai tuo matka täytyy ajaa rannikkotietä pitkin! Mut blondit saa nyt ihan itse etsiä googlemapista paljonko kaupunkien etäisyys on.
- wrusnsdf
Frisco on muuten Coloradossa, Denveristä 80 mailia länteen. Matkaa Friscosta LA:han on n. 2000 km. Ajoaika 20 tuntia ilman taukoja. Kannattaa siis käyttää lentokonetta, Friscossa ei tosin ole lentokenttää.
- tiuna
eiköhän nyt ollut kyse san fransiscosta, eli tuttavallisesti friscosta. netti, monen tutkailun jälkeen, on tähänkin kysymykseen vastannut paremmin itse esittämääni kysmykseen.
- se vaan ei ole
Pakko todeta heti, ettei San Francisco ei ole tuttavallisesti Frisco. SF kyllakin tai jopa San Fran. Ei Frisco.
Matkantekoon vuokra-auto tai juna. Lentaen ei nae just mitaan ja bussikyyti taalla on mita on, ei kiitos.
Valimatkoja erinaisista karttapaikoista, mapquest, googlemaps, yahoomaps etc.
Ja tottahan kaks blondia tuon ajaa, autonnokka kohti etelaa ja menoksi. Hyvin se menee. Rannikkoa pitkin mennessä kannattaa varautua hienojen maisemien lisäksi harvakseltaan oleviin taukopaikkoihin (niitä on, muttei yhtä paljon kuin muualla) sekä siihen että Googlemapsin lupaamaan ajoaikaan voi lisätä hyvin pari tuntia. Maisema-ajelusta on kuitenkin kyse, ja taukoineen aikaa menee huomattavasti.
Nyrkkisääntönä kun aamulla lähdet 1:stä olet sopivasti illalla perillä. Takaisinpäin uskon ettei enää innosta ajaa samaa syheröä takaisin ja valitsette 101:n nopeampana reittinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 902359
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146