Onko kellään kokemusta kyseisestä nettiosoitteesta löytyvästä yrityksestä? Googlen mukaan tuovat auton osia yms. Saksasta ja välittävät matkoja, mutta muuta tietoa ei juurikaan löydy.
Onko luotettava ja tuleeko hinnastojen mukaisiin matkoihin mitään lisämaksuja, joita ei ole mainittu? Ehkä vähän myöhään olen liikkeellä kun suunnitelmissa olisi ehkä vaellusreissu parin viikon päästä, mutta kaikenlaisia vinkkejä järjestetyistä matkoista otetaan vastaan :)
Aktiivimatkat.fi kokemuksia?
Eka vaellus
3
411
Vastaukset
- ehkä reissuun?
Hei,
minulla olisi sama kysymys, onkohan kukaan käynyt ko firman kautta reissussa? - ei löydy
Ennen valmismatkan ostamista kannattaa aina tarkistaa, että matkatoimisto löytyy Kuluttajaviraston ylläpitämästä matkatoimistorekisteristä.
Matkatoimistorekisteristä voi myös tarkistaa, millä tavalla matkatoimisto on ilmoittanut turvaavansa matkustajien maksamat rahat.
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/matkustaminen/matkatoimistorekisteri - 13+11
Varaa matkasi You Travelilta, luotettava matkanjärjestäjä ja hyvin järjestetyt matkat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279