Kertokaapa, Tallinnan gurut, kumpi olisi parempi vaihtoehto: 3 aikuista ja 2 parivuotiasta lasta, yksi hotelliyö kaupungin ytimen hieman sivussa, että vuokratako auto vai mennä takseilla ajot? Varmaan pari sataman ja hotellin välistä ajoa, ehkä prisma keskus rocca ajot ja joku ajo hotellin ja vanhankaupungin välillä. Autovuokra n 50 eur plus hotellin maksullinen parkki, paljonkohan takseihin menisi? Kumpi vois tulla edullisemmaksi? Pari kertaa Tallinnassa mennyt takseilla, ärsyttää aina se fiilis kun epäilee maksavansa ylihintaa kyydeistä.
Autovuokra vs taksilla suhailu
6
82
Vastaukset
- bvfdecds
Aja kuule taksilla vaan ,ja vaadi mittari laitettavaksi päälle.
On helpoin tapa
Voi olla kännissä koko ajan ,ei tarvitse pelätä jos vaikka selviää käsiin
Koska siellä Suomalaiset köyhiä on ollut??? - matkaaja61
Ehdottomasti taksilla, mutta ei millä tahansa firmalla.
Pari kertaa olin tyhmä kun oli kiire ja maksoin ylihintaa.
Viisastuneena käytän ainoastaan tätä firmaa, mikä on luotettava, sillä olen käyttänyt sitä ainakin 40-50 kertaa tämän vuoden puolella ja todennut että aina voi luottaa.
Kopioin tähän oman tekstini toisesta ketjusta:
Älkää ottako niitä sataman takseja, taksat kolminkertaiset minun kokemukseni mukaan.
Tässä luotettava taksifirma jota käytän, ja arvioini mukaan Rocca al mareen kympin paikkeilla. jos soitat tähän firmaan.
Muista kun soitat, hän kysyy nimesi, häipyy vähäksi aikaa , ja kun vastaa taas antaa taksin rekisterinumeron, mikä on siis taksisi numero ja hän kertoo kuinka monta minuuttia joudut odottamaan!
Voit puhua englantia:
Tässä numero: 3726380000- tallinnamatkailija
Itse taas olen aina käyttänyt Intertaksoa, on vielä hieman IR:ää halvempi ja ainakin minun kohdallani aina toiminut hyvin. Autot nyt ei ole niitä uusimpia hienoja mersuja, mutta pääsee paikasta paikkaan ihan hyvin ja halvalla. Hintaero IR:än ja Intertakson välillä ei kovin suuri ole, mutta voin tähän laittaa hieman vertailua eri firmoista:
IR:
10km päiväsaikaan: 5,78e
25km päiväsaikaan: 11,48e
Intertakso:
10km päiväsaikaan: 4,90e
25km päiväsaikaan: 9,40e
Vertailun vuoksi:
Tallink takso:
10km päiväsaikaan: 10,07e
25km päiväsaikaan: 20,57e
- matkaaja61
Lisään vielä, että Tallinnan keskustassa on aika kovat parkkimaksut ja vaikea löytää paikkoja.
Eikä tarvitse hermoilla varkaista, jätä huolet taksifirmalle
ja nauti lomasta.
Laitan vielä vertailua niistä ajoista mitä olen käyttänyt.
Sataman taksit ja lennosta otetut maksoivat 10-14 euroa, kun samasta matkasta ja samaan aikaan eli ruuhka-aikana, maksan antamallani numerolla max 3.70 , eli aika suuri ero!
Hauskaa lomaa, toivoon Tallinnan Agatha- lindalopez
Mitä jos toi matkaaja nyt vain paljastais että mikä firma on kyseessä kun aina noita puh.numeroita olet jakamassa!??
- 98
lindalopez kirjoitti:
Mitä jos toi matkaaja nyt vain paljastais että mikä firma on kyseessä kun aina noita puh.numeroita olet jakamassa!??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136