JOKIVARREN KOULU

KYRPIIN-TY-NYT

MILLOIN JOKIVARREN KOULU ALKAA.

KYSEISELLÄ KOULULLA ON HUONOIMMAT SIVUT MITÄ IKINÄ OLEN NÄHNYT. TOLLANENKIN PIKKUSEIKKA KUIN KOULUN ALKAMISAJANKOHTA,,, EI LUE MISSÄÄN!!!!!!!!!!!!

23

4614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kontaktimuovi

      Auttaako tää (lainattu Orimattilan kaupungin sivuilta):

      Oppilaiden koulutyö alkaa kaikissa kouluissa torstaina elokuun 11. päivänä 2011 klo 9.00 ellei koulu ole ilmoittanut muuta alkamisaikaa.

    • lämmöllä muistaen

      Jokivarren koululle terveisiä Matille ja Kaisulle! Te olette ihmisiä!!!! T. Muutama entinen oppilas

    • puuttukaa jo

      onko jokivarren koulussa välitunti valvojaa.siellä isommat kiusaa pienempiä,eikä kukaa puutu asiaa.sama on rappukäytävissä,siellä tönitää,jonkunhan siellä pitäis valvoa.

      • allekirjoitan

        Käyn itse Jokivarren koulussa yläkoulua. Tiedän mistä puhut, siellä on välituntivalvojat, jotka ovat avustajia, jotka kipsuttelevat korkokengillään, eivätkä uskalla puuttua, jos näkevät poikien tappelevan.


      • allekirjotan
        allekirjoitan kirjoitti:

        Käyn itse Jokivarren koulussa yläkoulua. Tiedän mistä puhut, siellä on välituntivalvojat, jotka ovat avustajia, jotka kipsuttelevat korkokengillään, eivätkä uskalla puuttua, jos näkevät poikien tappelevan.

        Siis on siellä opettajiakin valvomassa mutta paljon on avustajia.


    • ....................

      Kyllä se alkamisjankohta sieltä löytyy-->lukuvuosi 2012-2013. Sieltä löytyy. Olen kyllä samaa mieltä, vähän epäselvät sivustot.

    • sivusta seurannut

      joo nää välituntivalvojat juoruavat toisten valvojien kanssa ei niillä ole aikaa katsoa oppilaitten perään.

    • VaihtamallaParanee

      Juuri kiusaamisen takia vaihdoin Yhteiskouluun.
      Täällä saan paljon parempaa palvelua ja hinnatkin ovat kohdillaan.
      Jokaisella oppilaalla on myös pari omaa henkivartijaa, jos joku sattuu uhkailemaan.
      Vakavimmissa tilanteissa Yhteiskoulussa ohjastetaan oman käden-oikeuteen, eli oppilaiden kannattaa pitää vähintään pienoiskivääriä aina mukanaan.

      Oi, kuinka rauhaisaa onkaan elämä täällä niityn toisella puolella...

    • opet vaihtoon

      no se olisi yksi vaihto ehto,tuntuu siltä et jokivarren koulussa,katsotaan läpi sormien,kyllä lasten pitäis saada käydä koulunsa rauhassa.

    • tylsät

      kyllä oli surkeat kevät juhlat.ei ihme että lapsetkin olivat rauhattomia.itsekkkin meinasin nukahtaa.

    • Murrosikäisen äiti

      KiVa koulu on vain sanahelinää...

    • ekaluokkalaisen äiti

      onhan se varmaan kiva koulu,kunhan loppuu toi toisten kiusaaminen.ja niihin on puututtava.1

    • minä vaan

      taas alkaa koulu ,ja koulu kiusaamiset.ois aika jo puuttua niihin.ja te koulu avustajat hoitakaa hommanne älkääkä juorutko.

    • kivakoulujuu

      juu niinpä

    • Esimerkillinen

      Vittuu te haukutte saatanan huurat.

    • Voimamies.kaikenties

      Pienet lapsoset taas yrittää esittää kovista. Voi kun on säälittävää, ettei aikuisia näistä lapsukaisista tule. Minkä sille mahtaa räkäjuntit siittää toisia.

    • rikosilmoitustehty

      KiVa koulu. todella. koulukiusaajina myös kouluavustaja. Lähettelee törkyviestejä kännissä?

      • Pirreperrip

        Kerro lisää? Minä olen pettynyt erään auttajan/asiantuntijan toimintaan tuolla, pitäisi muka olla lapselle/nuorelle avuksi,mutta oikeanlaista apua saa vain ns.normaalit oppilaat. Kovin kärkkäästi suhtautunut meidän normista poikkeavaan lapseemme. (Ei siis kyseessä kuitenkaan erityisoppilas,vaan pelkästään haastava tapaus)


    • Goranego

      Munanvarren oppilaat ovat kaikki vähä-älyisiä. Raksa-Rane jo aikoinaan sanoi, että keskuskoulun oppilaista ei tule ikinä kehittymään normaaleja. Liekö sitten syy vedessä!? Onhan se huomattu, että Raksa-Rane omaa huomattavan paljon tietotaitoa tälläisenkin asian selvittämiseen. Joten arvon peräaukot! Minulla on teille erinomainen tilaisuus saada elämä raiteilleen. Raksa-Ranen elämisen tarkoitus kurssille, joka auttaa 9/10 ihmisistä oikealle polulle. Ranen sanoin" live like raksa, se ei paljon maksa"

    • juuuuuuuuuuuuuuuuu

      joo siellä räkänokat käyttää ja myy nuuskaa opet mahda mitää eikä vanhemmat ovat niin koviksia että sääliksi käy.

      • Taidatollagay

        Eikö sinun aloittama "laita nuuska peppuun" villitys lähtenytkään käyntiin? Kateellisena haukut täällä sitten muita kavereita.


    • Marenginpöytäpoppoo

      Raksa-Rane on usein nähty hiippailevan koulun tyttöjen wc tiloissa.Onko ihan vain rappaushommissa mene ja tiedä?

    • Mä olin siellä vuoden opettajana heti valmistumiseni jälkeen.. opetin englantia 😊 mun mielestä se oli kiva koulu!! En muista nyt ihan tarkkaan, mutta puhun vuodesta 2012 tai 2013 😀

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      457
      3358
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      443
      3213
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      133
      2899
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2232
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2090
    6. 182
      1430
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1236
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      85
      1228
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe