Onko kaverini homo?

Miten edetä

Yksi hyvä kaverini (jonka seksuaalista suuntauksesta en ole enää varma) vaikuttaa siltä että haluaisi enemmän kuin pelkkää kaveruutta. Tämä kaverini ei ole sanonut olevansa homo, mutta olen huomannut hänessä asioita jotka laittavat minut epäilemään että hän on homo ja yrittää saada minutkin tunnustavan oman seksuaalisuuteni. Emme ole puhuneet seksiasioista, mutta pienillä asioilla huomaan että hän etenee asiassa. Seuraavaksi ne asiat:
1. Kaverini istuessani tuolilla ja esim. näyttäessäni hänelle jotakin netistä tulee taakseni aivan minuun kiinni ja vaikuttaa että hänen hengityksensä alkaa tulla raskaammaksi.
2. Kaverini istuessaan sohvalla pyytää minua istumaan sohvalle ja tulemaan viereensä. Hänen reaktionsa ovat tässä samat kuin kohdassa 1.
3. Kaverini menee omaan sängyynsä makaamaan mahalleen ja hän liikuttelee itseään ja hieroo näin jalkoväliään sänkyyn ja näyttää reagoivan samoin kuin kohdissa 1 ja 2.
4. Kaverini saattaa käydä nopeasti suihkussa ja ottaa vaatteensa pois edessäni eikä kylpyhuoneessa kuten monet tekisivät jos heidän lähellään on muita. Sama reaktio syntyy kuin edellisissä kohdissa.

Yo. asiat ovat toistuneet useasti ollessani hänen luonaan kylässä ja kohdat 1 ja 4 ovat toistuneet useasti myös hänen ollessaan minun luona. Mitä luulette? Voisivatko nuo kohdat 1-4 merkitä jotakin? Kuinka voisin olla varma että uskaltaisin vastata jotenkin noihin lähestymisyrityksiin ilman riskiä väliemme rikkoutumisesta mikäli olisin väärässä? Mikä olisi pieni ja viaton vihje minun puoleltani hänelle että minäkin tykkään hänestä? Onko samankaltaisia kokemuksia kenelläkään ja miten olette edenneet? Kiitos etukäteen.

37

7732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+2

      Kysy siltä, et saisitko tulla mukaan seuraavalla kerralla kun se käy suihkussa. :D

      No ei. Siis todella vaikea tilanne, kaverisi saattaa hyvinkin olla homo, mutta voi myöskin olla, että hän on semmosia tosi ystävällisiä heteroja, ja seurassasi tuntee olonsa niin mukavaksi, että käyttäytyy sillä tavalla kun se käyttäytyy (pyytää istumaan viereen yms eikä ole moksiskaan jos näet hänet alasti). En todellakaan osaa auttaa kun kaverisi voi osoittautua miksi vaan. Voi myös olla, että vain kuvittelet hänen hengittävän "raskaasti" ja hierovan jalkoväliään sänkyä vasten... meillä homoilla kun on tapana nähdä harhoja ja huomata asioita, joita ei ole, kun olemme ihastuneet (oletan, että olet itse homo ja ihastunut tähän siu kaveriin, kun et maininnut sitä tos siu viestissäs).

      En tiedä. Entä jos itse rupeaisit käyttäytymään samalla tavalla kun kaveris? Pyydä hänet istumaan viereesi ollessasi sohvalla yms. Kukapa tietää. :-)

      • Miten edetä

        Kiitos hyvästä vastauksestasi, 15 2!:) Tiedän että kysymykseni on vaikea koska en olisi sitä muuten esittänyt jos olisin tiennyt vastauksen vaan toiminut jo jos olisin keksinyt hyvän keinon asiassa etenemiseen. Yritän keksiä sen ja toimia sitten.:) Niin kiirettä minulla ei ole että etenisin salamannopeasti välttääkseni mahdolliset väärinkäsitykset ja voihan olla että jos kaverini on homo hänkin miettii miten edetä minun kanssani. Tuokin tosin voi olla totta mitä kirjoitit että kuvittelen olemattomia ollessani ihastunut. En edes maininnut viestissäni olevani homo ja ihastunut kaveriini koska uskoin sen tulleen varsinkin viestin loppuosasta selväksi.

        Otan mielelläni muita vastauksia vastaan kiitoksella. Tuo suihkuun pyytäminen on hyvä ehdotus mutta sitä voisi ehkä muuttaa viattomampaan saunaan pyytämiseen koska heteromiehetkin käyvät yhdessä saunassa. Tuotakin täytyy miettiä että jos rupeaisin käyttäytymään kuten kaverini vastaavissa tilanteissa esim. siten että kun hän tekee jonkin mainitsemani asian teen sopivassa yhteydessä saman. Vaikeita kysymyksiä mutta sait minut miettimään asiaa eri tavoin esim. edellä mainitsemilta kanteilta. Saa nähdä miten tässä käy.


      • 15+2
        Miten edetä kirjoitti:

        Kiitos hyvästä vastauksestasi, 15 2!:) Tiedän että kysymykseni on vaikea koska en olisi sitä muuten esittänyt jos olisin tiennyt vastauksen vaan toiminut jo jos olisin keksinyt hyvän keinon asiassa etenemiseen. Yritän keksiä sen ja toimia sitten.:) Niin kiirettä minulla ei ole että etenisin salamannopeasti välttääkseni mahdolliset väärinkäsitykset ja voihan olla että jos kaverini on homo hänkin miettii miten edetä minun kanssani. Tuokin tosin voi olla totta mitä kirjoitit että kuvittelen olemattomia ollessani ihastunut. En edes maininnut viestissäni olevani homo ja ihastunut kaveriini koska uskoin sen tulleen varsinkin viestin loppuosasta selväksi.

        Otan mielelläni muita vastauksia vastaan kiitoksella. Tuo suihkuun pyytäminen on hyvä ehdotus mutta sitä voisi ehkä muuttaa viattomampaan saunaan pyytämiseen koska heteromiehetkin käyvät yhdessä saunassa. Tuotakin täytyy miettiä että jos rupeaisin käyttäytymään kuten kaverini vastaavissa tilanteissa esim. siten että kun hän tekee jonkin mainitsemani asian teen sopivassa yhteydessä saman. Vaikeita kysymyksiä mutta sait minut miettimään asiaa eri tavoin esim. edellä mainitsemilta kanteilta. Saa nähdä miten tässä käy.

        Hyvä kun neuvoni auttoi ainakin jonkin verran :) Sinuna en tosin pyytäisi sitä suihkuun, kunhan pilailin :D Tietääkseni heterot miehet ei koskaan käy suihkussa toistensa kanssa ja jos kaverisi onkin hetero niin se varmaan pimahtaa täysin jos ehdotat sellaisen. Loppujen lopuksi tärkeintä on, ettet menetä hyvää kaveria! Eli jos et ole satavarma siitä, onko se oikeasti homo, niin ei missään nimessä kannata tehdä tai ehdottaa mitään liian "homomaista", kun teidän kaveruus voi hyvinkin kaatua heti siihen. :(

        Sellaiset pienet ilmiöt mie suosittelen... sellaiset, jotka on tulleet jo mainituiks, eli se että käyttäydyt yhtä avoimesti ku se :D Siis oikeasti, ensi kerralla kun se on teillä tai sie heillä, niin istu sohvalle ja pyydä se vierees. Laita leffa pyörimään, pelaa pleikkaria tms, ja yritä liukua pikkuhiljaa sohvaa pitkin, lähemmäks ja lähemmäks, sellaisella tavalla, ettei se ees huomaa kunnes oot hänen kylkensä kiinni, ja sit kiinnitä huomiota sen reaktioonsa. Täytyy edetä hitaasti ja hellävaraisesti, kun heikolla jäällä kävelee!


    • klölkölk

      Jos itse olet kerran hetero, niin miksi pitäisi saada tietää mikä kaverisi on??

    • Miten edetä

      Jos tarkoitat minua joka aloitin keskustelun niin kysehän oli siitä että olen homo ja ihastunut kaveriini jonka vuoksi haluan tietää onko hän homo (mihin viittaavia merkkejä olen havainnut kuten yllä mainittiin). Kaverisuhteen vuoksi eteneminen on haastavaa mutta olen saanut jo hyviä vinkkejä miten voisi toimia mahdollisimman hellävaraisesti.

      • Gay & Happy

        awww ... herkkä sielu ... be gentle with your heart.
        In time all that comes to light as its supposed to.

        Kindness, honesty and most of all a safe place where you two can talk on neutral ground about what you are feeling.

        I know that those Hetero guys really are KOOL when you give them some space!
        and
        as to that possible Gay friend ... be patient ...
        be brave with yourself to begin with.

        Signed

        an older homo who's lived a bit of life already.


      • Anonyymi

    • Miten edetä

      Gaydarini piippaa kaverini kohdalla vahvasti.:) Gaydarini on yleisesti ollut erittäin luotettava ja huomaan heti kuka mies on homo ja kuka ei. Kaverisuhde on se mikä tekee etenemisestä vaikean kuten on jo mainittu. Ensi viikolla tapaan kaverini jälleen ja yritän edetä sopivalla tavalla.

      • sykologiaa

        Voihan se olla että kaverisi on homo mutta haluatko itse että kaverisuhteenne muuttuisi seksisuhteeksi? Mieti sitä, sillä voi olla että teidän olisi "parempi" olla vain hyviä kavereita henkisellä puolella. En tunne tilannettanne, joten tämä vaan yksi arvaus, voi olla vääräkin arvaus.

        Pystyttekö yleensä juttelemaan kaverisuhteestanne ihan suoraan, joskus voisi olla hyvä jutella miten hyviä kavereita olette, siitä voisi juttu helposti siirtyä vähän avoimempaan suuntaan.

        Yleensä jos olet tosi avoin itse, niin se toinenkin alkaa "raottamaan verhojaan" vähän enemmän, eli sinuna ehkä etenisin niin, että kertoisit itsestäsi tosi paljon asioita ja avoimesti. Se lisää luottamusta, ja toinen voi vastata luottamukseen.


    • Miten edetä

      Kiitos hyvästä sykologiasta.:) Huomioinnin arvoisia asioita noi ovat ilman muuta. En tosin usko että suhteemme muuttuisi noin mustavalkoisesti kaverisuhteesta vain seksisuhteeksi. Meillä on paljon asioita jotka yhdistävät esim. yhteiset kiinnostuksen kohteet, molempia kiinnostavia harrastuksia löytyy yms. Kyllä keskustelemme monista asioista avoimesti, mutta rakkausasiat eivät ole olleet ihme kyllä puheenaiheena kertaakaan (molemmat meistä on ollut kokoajan sinkku kun olemme tunteneet). Aroistakin asioista (sillon kun niitä on tullut esile) olemme pystyneet puhumaan. Tunnen kaverini hyvin, mutta homous on vaan monesti sellainen asia jota ei edes hyvin tunteman ihmisen kanssa ota helposti esille. Asia on vaan niin että vieläkin ihmisillä saattaa olla mitä kummallisimpia käsityksiä homoudesta vaikka itse homona pitäisi sitä aivan normaalina. Jos asia olisikin niin helppo niin tätäkään ketjua en olisi avannut. Keskustelun voisi ohjata tietysti kohti rakkausasioita yms. ja jotenkin siinä yhteydessä selvittää kaverini suhtautumisen homouteen ja homoihin. Olemme hyvissä väleissä ja soittelemme usein ja tapaamme miltei viikottain. Aikaa on koska elleivät välit mene jostain käsittämättömästä syystä poikki niin en näe syytä miksi emme olisi kaverini kanssa tekemisissä. Ja saanhan olla ihastukseni kanssa paljon joka merkitsee suuresti ja ehdin miettiä hyvän tavan selvittää kuvittelenko vain kaverini homoutta vai onko se totta.

    • äitisveljen isä

      Pahoin pelkään, että oma kaverini on umpihomo. Esim. peruskoulun jälkeen tahtoin mennä lukioon, mutta tämä (homo) oli tulossa samaan lukioon. Päätin sitten, että tämä ei missään nimessä halua ammattikouluun niin sanoin tutuille että haen sinne ja kävisin kaksoistutkinnon. Tämä sitten haki heti samaan kouluun, kuulin sitten kun hakuvaihtoehtoa ei voinut muuttaa että hän haki samaan kouluun, samalle alalle (jota hän inhoaa).

      Peruskoulussa liikkui huhuja että tämä oli homo, mutta ajattelin että en hylkää häntä sen takia mitä itse on, olen kysynyt että ootko umpihomo yms, ei myöntänyt.

      Kuitenkin tunnen ahdistuneeksi kun esim. tunneilla tulee viereiselle pulpetille ja kun koulusta lähden tulee samalla bussilla vaikka tietää joutuvansa vaihtamaan ja odottamaan esim. 20min turhaan. Tämä myös valitsi kaksoistutkinnon ja samat aineet kun minä.

      Joten, onko syytä huoleen, koska hän tietää hyvin olevani hetero, mutta hän ei ikinä puhu tytöistä yms.

      Onko tämä pelkkää vainoharhaisuutta, vai vainoaako tämä "umpihomo" minua?

      En tajunnut, että oisin voinut hakea muihinkin kouluihin ennen syksyä, nyt olen siis ostanut kaikki työvälineet, kirjat, olisiko kannattavaa lopettaa vielä tässä vaiheessa, vaikka mennyt n. 140e tarvikkeisiin?

      • suorat sävelet

        Jos ei kirjoituksesi ollut provo (jolta kyllä vähän kuulosti) niin kannattaisi ehkä kertoa kaverillesi suoraan, että käytöksensä ahdistaa sinua. Sen voi kertoa oli hän sitten homo tai hetero. Perustele, mikä hänen käytöksessään ahdistaa. Jos siis olette kuitenkin kavereita, ei tuon tekeminen selväksi pitäisi olla ollenkaan vaikeaa.


    • bi-seksuaali....

      Todellakin voi olla vain ystävällinen hetero. Itse olen moiseen erehtynyt ja sen jälkeen meni kaverisuhde. em. tapauksessa oli todella paljon melko intiimiäkin fyysistä läheisyyttä mutta kun menin asiasta ääneen mainitsemaan niin

    • Miten edetä

      Kirjoitukseni ei todellakaan ole provo. Mietin edelleenkin onko tämä kaverini homo. Joskus hän on sittemmin homojuttuja puhunut ja sanonut että ei ole homo mihin en jotenkin usko. En tiedä vaisto sanoo jotenkin. Ehkä hän ei vaan tunnusta itselleen omaa suuntautumistaan vielä. Tai sitten puhuu totta.

      Olen oman suuntaukseni jo selvittänyt. Tiedän nyt että olen homo. Tällä kaverini suuntautumisen selvittämisellä ei ole sillain kiire. Se selviää jos selviää. Maailma on täynnä homoja ja löydän itselleni varmasti kumppanin ja myös kaverinikin löytää (jos on homo). Jos kaverini ei ole homo niin tyydyn kaverina oloon.

      Uskon myös että Se Oikea mies kävelee vastaan kun sen aika on. Uskon myös että tunnistan että tämä on Se Oikea kun se sattuu kohdalle. En tiedä miksi minulla tämän kaverini kohdalla piippaa "Se Oikea"-valo (onko joku toiminta häiriö vai mikä) mutta ehkä kaikki selviää aikanaan.

    • Meikä Bi

      Moi

      Mä ehkä teksin sun sijassa niin, että käyttäsin hieman samoja keinoja kuin hän. Istu siinä sohvalla lähellä ja hiero ikäänkuin huomaamattas myös itseäs samoin kuin hän...kurota hänen ohitseen jotakin kauempaa niin, että hertkenn olet osittain hänen jalkojensa päälää ja palaa takaisin...tutkaile miten hänen käyttäytymisensä muuttuu...Tuleeko hymyilevää katsetta tms :-)
      Ainahan voi myös vahingosssa koskettaa jalkaa jne....
      Näin voi edetä pikkuhiljaa ja katsoa millaisa reaktioita saat aikaan. Tietysti selkeästi suorempikin toimintakin voi olla hyvä, mutta sillä tavalla voit ehkä "pelästyttää" kaverisi, jos hänkin on vaikka epävarma tilanteesta. Suosittelisin siis hitaasti mutta kokojan selkeästi eteenpäin menevää toimintatapaa...jossain vaiheessa asia selviää...onko hän sinusta myös seksuaalisesti kiinnostunut.
      Ymmärän kyllä tilanteesi, että pelkäät menettäväsi hyvän ystävän, jos olet liian tunkeileva, mutta tuo epätietoisuuskaan ei varmasti ole mikään mukava olotila.
      Kertoile toki tänne miten asia lopulta meni.

    • Hinddi

      Voi hitto mulla on ihan identtinen tilanne. Musta tuntuu et se kattelee mua esim. uimahallin suihkussa ja joskus ku katon sitä nii se vaan kattoo takas sillee ihanasti

    • Piilohomo Axu

      En usko. Ehkä vain kuvittelet hänestä jotain muuta?

      No vaikea sanoa, kuulostaa ainakin pääosin ihan vain keneltä tahansa hyvältä ystävältä, suihkuun pyytäminen tosin hieman epäilyttää...

      Eiköhän tuo selviä ajan myötä, älä kuitenkaan ala vielä mitään ehdottelemaan
      ettei kaverisuhde sitten mahdollisesti kärsisi.

    • Heh aika hupaisaa luettavaa mutta eipä tuollainen käytös ole kummallista heteroiltakaan.

      Paras kaverini sattuu olemaan umpihetero ja hän käyttäytyy täysin samalla tavalla kuin henkilö jonka toimia kuvasit tekee.

      Ehkä sinulla on jotain kaunista mitä kavereilla voi olla toisiaan kohtaan joka on todella syvällinen kaveri suhde ^^

      Hengityksen raskauteen löytyy yksinkertainen selitys, satut istumaan tai olemaan häntä niin lähellä, että kuulet selvemmin kaverisi hengityksen, tukippa korvasi sormillasi ja kuuntele tavallista hengitystäsi ja huomaat mitä tarkoitan.

      Saatat olla vain kaverillesi läheinen ja hän pitää sinusta paljon, ei se homoseksuaalisuutta merkkaa, hän vain mahdollisesti kaverillisessa mielessä rakastaa sinua eikä siinä ole mitään väärää

    • Miten edetä

      "Kertoile toki tänne miten asia lopulta meni."

      Näyttää siltä vahvasti ettei tuo kaverini ole homo. No, eipä siinä sen kummempaa. Kaverisuhde jatkuu edelleen.

      Sen sijaan nyt - muutamien viime päivien tapahtumien johdosta - epäilen vahvasti, että yksi työkaverini on homo ja kiinnostunut minusta. Hän on jatkuvasti ravannut työhuoneessani minua katsomassa ja kerran olin näkevinäni hänen katseessaan sellaisen merkitsevän sävyn. Lisäksi hän tulee kahvipöydässä aina viereeni ja on jotenkin hermostunut seurassani. Lisäksi olen näkevinäni hänellä ranneliikkeitä kun hän elehtii puhuessaan. Luulen että hän kerää rohkeuttaan pyytää minulta puhelinnumeroni tai pyytää minua viattomasti ulos esim. leffaan. Hän tuntuu olevan kiinnostunut minusta esim. hän kyselee kaikenlaista ja kertoilee itsestään. Minussakin on herännyt kiinnostus häntä kohtaan. Saa nähdä miten tämä nyt etenee ja onko gaydarini piipannut oikein.

    • vähänihastunut

      Täytyy nyt tässä vähän avautua en jaksanu tehä omaa topikkia kai mun viesti täältäkin löydetää. No tilanteeni olisi tämä: olen tainnut ihastua erääseen luokkalaiseeni poikaan joka on kaverini, olen siis itsekin poika ja hän EHKÄ minuun. En ole ihan varma hänestä että onko hän homo kerran kun menimme ruokailun koulussa kahdestaan niin hän teki tahallaan sellaista ranne liikettä ja yhdesti koulussa kokeen aikana hän tuli istumaan taakseni ja kun kokeen aikana istuin sillain että jalkani olivat tuolin alla niin yhtäkkiä tunsin hänen jalkansa siinä kiinni omissa jaloissani. Sitten pidin jalkojani siinä muutaman sekunnin ja sitten (entiedä miksi) siirsin jalkojani kauemmas hänen jaloistaan mutta pian hänkin siirsi omat jalkansa siihen kiinni jalkoihini. En tiedä oliko se vain jotain leikkimielistä tökkimistä mutta jotenkin tuntuu että ei ollut ehkä jotain pientä kokeilua että vedänkö jalkani pois. Ja sen tunnin jälkeen hän välillä vähän nojaili minuun välkällä tai nojautui eteeni ja tuijotti silmiin ja sanoi moi tai nyökkäsi. Tuota tuijottelua ja nojailua hän on tehnyt aiemminkin tuijottamista joka päivä ja aina kun hän tuijottaa hän hymyilee sillain kivasti :). En ole varma mutta minusta kyllä välillä tuntuu siltä ja hänellä ja yhdellä toisella kaverillani joka myöskin poika on niin on näyttänyt olevan jotain peliä välillä istuvat toistensa sylissä tai kerran jopa vähä jopa repivät toisiaan vaattteista. Heillä ei kyllä ole ollut sitä tuijottamista. Ja joskus tuntuu että tämä toinen kaverini olisi ollut vähän mustis siitä ihastuksestani kun ihastukseni on ollut minun kanssani. Ihastukseni ei kyllä ole ollut niin kiinnostunut kaveristani kuin kaverini hänestä mutta ehkä vähän kuitenkin. Tämä ihastukseni ei kyllä jännitä seurassani yhtään en sitten tiedä onko hän huomannut minun jännitttävän sillä kerran kun olimme taas kahdestaqn ruokalassa niin hän alkoi täristämään kåsiään hirveästi ja sanoi -Eii mua jännitä yhtään! Hän ei myöskään ikinä heitä mitään homo läppää ja kerran kun erästä luokkalaistani joku haukkui homoksi niin hän sanoi että mitä pahaa on siinä jos joku on homo. Ja hän on sellaista tyyppiä että ei menisi lukkoon vaikka yhtäkkiä sanoisin tykänneeni hänestä ekasta päivästä lähtien. hän on vähän erikoinen. Olen ollut siinä koulussa vasta reilun kuukauden enkä edes ole ollut hänen kanssaan vapaa ajalla yhtää enkä tiedä mihin häntä pyytäisinkään kun ei hänellä ole mitään harrastuksia tai kiinnotuksen kohteita ei mopoakaan viellä. Haluaisin tutustua häneen paremmin edes kaverina mutten tiedä miten siiinä onnistuisin. Ja toisten kavereiden kautta se ei oikein onnistuisi koska hän on oikeastaan paras kaverini. Miten voisin viettää hänen kanssaqn vapaa aikaa. Olen kysynyt häneltä käykö hän nuorisotalolla muttei kuulemma käy enkä usko että hän minunkaan kanssani lähtisi. Miten voisin paremmin osoittaa olevani kiinnostunut varsinkin kun ympärillämme on melken kokoajan muita hänen kavereitaan? Ja minne pyytäisin häntä vai kutsuisinko itseni kylään hänelle se on kyllä vähän epäkohteliasta. Meillekkään en kehtaa kutsua kun huoneeni on suunnilleen olohuoneen vieressä eikå meillä ole mitään tekemistä kun ei ole edes omakotitaloa. Onneksi hän ei asu hirveän kaukana ja meillä on jonkin verran samaa koulumatkaa. Hänellä tosin kestää koulusta lähteminen niin kauan että olen mennyt vai n pari kertaa hänen kanssaan pois koulusta. Viikon loppuisin ja lomilla en näe häntä ikinä! mitä tekisin? tulipa romaani tuossakaan ei tosin ole kaikkea.

    • jsjsjjsjs

      Upp

    • iamgayboy

      mä aina houkuttelen mun kavereita kattoo jotai ja sit tuun niitten taakse vähä hiplaamaan ja on muna iha stondiksessa.
      ja tosiaan välilöö heitän vaatteet kokonaan pois kaverin edessä jos meen suihkuun.
      kaikkea tollasta homot tekee jos ne on kiinnostunut, tiedän koska olen Gay

    • Anonyymi

      miten menee näin nykyään 10 vudoen jälkeen

      • Anonyymi

        Olis tosiaan hauskaa kuulla miten kävi näissä ketjun tapauksissa! :)


    • ettet vain ylireakoi vai olisko se omaa fantasiaa 1-4

    • Anonyymi

      Mä suosittelen,että teette yhdessä. Esimerkiksi yhdessä käytte kaupassa ostamassa esim. pizza tarpeet ja siihen jotain sopivaa juomaa (alkoholia). Ennen kuin aloitatte pizza tekemisen, käytte esim. lenkillä,venyttelette yhdessä. Sitten suihkuun. Taustalle hyvää musiikkia ja sen jälkeen alatte väsäämään pizzaa ja nauttimaan alkoholia (hillitysti).Alkoholi, kun vapauttaa tunteita. Juttelette niitänäitä.Tanssitte yksin yhdessä. Syötte,juotte,pidätte hauskaa. Kyllä se sitten illan aikana näyttää mihin suuntaan hommaetenee.Varovainen kannattaa olla, ettei hyvä ystävyyssuhde mene,jos toinen eiolekkaan kiinnostunut sillä lailla.
      Jolleim,itään tapahdu, kysele seuraavana päivänä, oliko eilen kivaa? Kerro, että sinulla olii ihan mukava ilta, että voisi kokeilla uudestaan. Hyvä lenkki, hyvät venyttelyt, hyvää ruokaa, seuraa jamusiikkia. Hauskaa oli.

      Itelläni on yksi kaveri joka on luonteeltaan aika avoi, rohkea ja sosiaalinen tekee juuri kaikkea tuollaista kaveri porukassa. Mutta on kyllä käsittääkseni ihan hetero, seurustellut ja asuu yhdessä naisen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe