Kiillotin Ford Mustangin

Pentti Nelonen

Kiillotin Ford Mustangini mäntysuovalla, ja kyllä kiiltää ja kulkee kuin Windows myynti! Käyttäkää siis Windowsia, huipputurvallinen ja nopea käyttöjärjestelmä koko kansalle, kun muut itkee kuin vauvat kun Linux-rypistyksessä tulee kernel panic.. Heheheheheee

Kippis

11

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viimeksi ollut kernel panic joskus 90-luvun puolivälin paikkeilla!?
      En sit kenties osaa, kunnei enempää?
      ENEMMÄN windowsilla ongelmia ollut!

• mutta usan

luottoluokitus tippui. Entinen maailman mahtivaltio on hätää kärsimässä ja odottaa apua kommunistiselta Kiinalta, joka on maan suurin rahoittaja. Menee todella surkeasti. Ford on kohta kiinalaisen Hongqin omistama.

• Kiina taitaa olla tätä nykyä pikemminkin fasistinen kuin kommunistinen.

• ei sitä
        blaah kirjoitti:

Kiina taitaa olla tätä nykyä pikemminkin fasistinen kuin kommunistinen.

tarvitse pentille kertoa. Sovitaan että se on kommunistinen, niin pentti kärvistelee enemmän.

• Ehkä auton nimeksi tulee sitten Musthong?

• exergy kirjoitti:

Ehkä auton nimeksi tulee sitten Musthong?

Parin vuoden kuluttua Pentti on omistavinaan FoDi MuHongin! :D

• volvo on
        exergy kirjoitti:

on jo kiinalaisilla. Sehän oli vähän aikaa sitten vielä fordin omistuksessa. Nykyisin siis kevätlulla.

• uninen:::::
        exergy kirjoitti:

ei kyllä siitä tulee windows tyyliin musthang.

• uninen::::: kirjoitti:

ei kyllä siitä tulee windows tyyliin musthang.

"must hang" ;D ;D

• 20

Kiillotin ford mustangin sillä ajelen iltaisin jos en oo sodat palstoilla ny nääs.
      On mulla v-kutonen ja päästäni puuttuu ruuvonen, oon pentti poika nelonen ny nääs.

Mustangi on mustangi ja fiatti on viatti jos pyörät saisin tähän alle ny nääs.
      Mä autotallissa kurvailen ku renkaat on litteen muotoiset ei rahaa niihi jäänytkään ny nääs.

Ostin kalliin witoussin siihen ne rahat sitte menikin nyt ohjelmia säästelen ny nääs.
      Onneksi pääsen mä sottaileen tuonne kakskyt nelosen suameen ni rahhaa ei ny tuhlaudu ny nääs.

Taas ku autotallin päin kävelen mieti oisko se parempi ollu se linuxen ois rahhaaki säästynny renkaisiinkin nääs.
      Wintoussi on wintoussi sillä matoja imuroin iltaisi ja ammuisin taas eheytän mä nääs.

Kippis

• psjidjhuy...

Kyllä se kernelpaniikki pukkaa mustangiinkin. Eilen eräs tuttu jäi 40 kilometrin päähän luonnonpuistoon, kun tuli kernelpaniikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      47
      2966
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2851
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2639
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      1703
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      770
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      739
    Aihe