Kiillotin Ford Mustangini mäntysuovalla, ja kyllä kiiltää ja kulkee kuin Windows myynti! Käyttäkää siis Windowsia, huipputurvallinen ja nopea käyttöjärjestelmä koko kansalle, kun muut itkee kuin vauvat kun Linux-rypistyksessä tulee kernel panic.. Heheheheheee
Kippis
Kiillotin Ford Mustangin
11
126
Vastaukset
Viimeksi ollut kernel panic joskus 90-luvun puolivälin paikkeilla!?
En sit kenties osaa, kunnei enempää?
ENEMMÄN windowsilla ongelmia ollut!- mutta usan
luottoluokitus tippui. Entinen maailman mahtivaltio on hätää kärsimässä ja odottaa apua kommunistiselta Kiinalta, joka on maan suurin rahoittaja. Menee todella surkeasti. Ford on kohta kiinalaisen Hongqin omistama.
- ei sitä
blaah kirjoitti:
Kiina taitaa olla tätä nykyä pikemminkin fasistinen kuin kommunistinen.
tarvitse pentille kertoa. Sovitaan että se on kommunistinen, niin pentti kärvistelee enemmän.
exergy kirjoitti:
Ehkä auton nimeksi tulee sitten Musthong?
Parin vuoden kuluttua Pentti on omistavinaan FoDi MuHongin! :D
- volvo on
exergy kirjoitti:
on jo kiinalaisilla. Sehän oli vähän aikaa sitten vielä fordin omistuksessa. Nykyisin siis kevätlulla.
- uninen:::::
exergy kirjoitti:
ei kyllä siitä tulee windows tyyliin musthang.
- 20
Kiillotin ford mustangin sillä ajelen iltaisin jos en oo sodat palstoilla ny nääs.
On mulla v-kutonen ja päästäni puuttuu ruuvonen, oon pentti poika nelonen ny nääs.
Mustangi on mustangi ja fiatti on viatti jos pyörät saisin tähän alle ny nääs.
Mä autotallissa kurvailen ku renkaat on litteen muotoiset ei rahaa niihi jäänytkään ny nääs.
Ostin kalliin witoussin siihen ne rahat sitte menikin nyt ohjelmia säästelen ny nääs.
Onneksi pääsen mä sottaileen tuonne kakskyt nelosen suameen ni rahhaa ei ny tuhlaudu ny nääs.
Taas ku autotallin päin kävelen mieti oisko se parempi ollu se linuxen ois rahhaaki säästynny renkaisiinkin nääs.
Wintoussi on wintoussi sillä matoja imuroin iltaisi ja ammuisin taas eheytän mä nääs.
Kippis - psjidjhuy...
Kyllä se kernelpaniikki pukkaa mustangiinkin. Eilen eräs tuttu jäi 40 kilometrin päähän luonnonpuistoon, kun tuli kernelpaniikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726606
- 1165886
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465387Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323505- 603169
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252671- 272462
- 432380
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132090On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na172034