niin olen ostamassa poltis monsteria Madforce vai hp savage 4.6 olen nyt´lukenut noita kirjotuksia aika lailla ja mollempia kehutaan ja haukutaan..
kuopiossa asun niin siellä olisi kyoshon liike että osat saisi kätevästi...
kertookaa ihan rohkeasti..... miten kestäää ja silleen toi´sessa kone vähän isompi???
kumpi on parempi?? madforse vai hp savage 4.6
5
137
Vastaukset
- mamo
mun mielestä savage on parempi ja kestävämi mut sää sen päätät ::`D
- ademään
madforse on miljoona kertaa parempi
- aefegasegae
mad forset voi työntää syvälle peräreikään, jos savageen verrataan. HPI savage kestää eikä ole mitään diffiongelmia, kuten kössissä.
Mulla on mad force kruiser, enkä oo ikinä havainnu diffeissä mitään. Auto on ollut kestävä, ja modaaminen on helppoa (esim. 4 pyörä ohjaus ei kovin vaikea). Mutta minulla on myös hpi firestorm, ja sekin aikas laadukas peli... Sanoisin että jos haluat oikeesti MONSTERIA niin hanki mädi. Siin on just sellanen ulkonäkö, pomppiminen, ja se muutenkin tuntuu siltä. Mutta savagella voinee taas ajaa nopeammin, kaarteissa tuskin menee niin helposti ympäri eikä hpi:lta tavallisesti voi muuta odottaakaan kuin laatua. Eli otat sen mikä itseäs miellyttää, on oikeasti paha sanoa kumpi on parempi. Kaikessa on hyvät ja huonot puolensa, riippuu mistä suunnasta katsoo.
- traxxas_____
ostakaa traxxas, muut on hanurista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082