Veljet ei enää veljiä?

Veljet5742

Jooh, eli olen pian 15v poika, kaks veljee (21 ja 25) sekä yks sisko (30).

21v veli tuli just vuoden armeijasta, varsinaisen tarkkana ja tosi sellasena tietävänä. Komenteleva ym. Eipä ihme vaikka en olis uskonu nörtistä sellaseks.

Sitten mun toinen veli, iha kiva silleen ei mitää kummallista.

Siskoki on kiva.

Mut oon huomannu että oon kyl erilaisempi ku mun veljet, en oo silleen liikunnallisempi ja mul on pelkoja jotka haluisin pois (uima-altaan syvä pää pelottaa esim).

Nytteki ku oltiin uimassa koko jengi sisko mukaanluettuna, ni en menny syvään päähän ja ne ei oikee tykänny siitä. Nyt mua harmittaa koska olisin aina halunnu samanikäsen veljen jonka kans vois pelata pelejä ja olla koulussa, mut nyt ku mul on vaan aikuisia sisaruksia, vaiks oon koht itekki aikunen. Ni silti tuntuu et ne ei tykkää hengailla mun kans, tottakai ku ne on jo liia vanhoi olemaan mun kanssa vai?

Kohta ku koulut alkaa ni rupeen juttelee muutaman hyvän kaverin kans joihin luotan, jutellaan kaikesta maan ja taivaan väliltä.

Mietin vaan et miks mun veljet ei oo silleen veljiä enään? Aiemmin ne leikkis enemmä mun kans ym.

Emt miks tällätti on. Oonko heille joku noobi? Sisko on kiva mut silläki on sellane luonne et jos en kuuntele ni heti huuto alkaa "kuuntelex?!?" :D

Joo, olisko jotain ei-trolli vastauksia tai samanlaisia tyyppei joil on tälläst menoo..

Välil jo iha itkettää tää ku ei oo sisaruksia joiden kanssa vois olla tääl kotona ku kaikki asuu omis talois, lähellä mut silti. Veli ja sisko ulkomail, yks veli täällä mut ei se koskaa leiki mun kans ku nyt se rupes dataa... ei oikee koskaa oltu mitää frendei sen kummallisemmin, joskus oon tekonaureskellu jollekki hänen huumorille.

5

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä sun pointtis siis oli? o_Oo_Oo_O

    • söfihjjjjjjjjjjjkgsö

      Elämä on.

    • lässäsäsäsäsäsäs

      Niin mitä sä leikkisit?
      "yks veli täällä mut ei se koskaa leiki mun kans ku nyt se rupes dataa..."

    • Oon 13 ja kaikki sisarukset maailmalla, ärsyttävää olla "aino lapsi". Hengaan niiden kanssa kuitenkin, mun veli on mua kolme vuotta vanhempi, toinen 6 ja sisko 8.

    • hevari12

      opettele uimaan. Se o hyvä laji.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe