Celine Dion huippuartisti?

-kuuntelin tossa yöradion alussa tämä kanadattaren laulua ja jotenkin pakko hämmästellä, miten hänestä on saatu luotua jokin megatähti.

Keskinkertaisuus.

Ja se Hubba Bubbla Mikaeli on toinen samanmoinen...",samettiääninen Sinatra"
Ilmoita

Haista köyhä homo paska!
Ilmoita
Olisiko hän Madonnan ja Whitneyn jälkeen populäärimusiikin kuningatar?
Ilmoita
mielestäni Celine Dion ei ole mikään keskinkertaisuus.
oletko aivan varma, että kuulit saman naisen laulavan, kuin muut??
Celinellä on mahtava ja todella vahva ääni, ja olen varma ettei häntä ylistetä ihan turhaan. itse kuuntelen ja fanitan Celineä, mutta eiväthän kaikki voi pitää kaikesta.. (;;
Ilmoita
NINKJKÖ
Ilmoita
Hyi joku Madonna. Kyllä se on Celine joka on paras naislaulaja.
Ilmoita
Celine Dion on kyllä aivan huikea laulaja, mutta toki kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen.

http://jake.suntuubi.com/
Ilmoita
http://i1.ytimg.com/vi/TxboPIOIM74/default.jpg

Mahtaako pärjätä, no tarjosin.....
Ilmoita
Celine Dion varastettiin keinusta hänen ollessaan 12-vuotias. Joku vanha ukkeli jutteli hänelle ja nai hänet. Hampaat muunnettiin. Hänen geneerisiä levyjään ostetaan lähinnä häälahjaksi pareille - eihän kukaan sellaista paskaa jaksa kuunnella viittä minuuttia kauempaa ellei luule olevansa rakaastunut.

Faktaa: Amerikkalainen sivusto All Music on antanut maksimissaaan 4 tähteä Celine Dionin albumeille. Käyttäjät eivät anna anna 4 tähteä suurempaa keskiarvoa millekään Celinen levylle. 240 ääntä annettu maksimissaan yhdelle albumille. The Colour of My Love

Joni Mitchell: Kriitikoiden mukaan kaksi levyä ovat 5 tähden veroisia. Myös 5 kappaletta 4½ tähden levyä. Käyttäjät ovat antaneet vähintään 4 tähden keskiarvon jokaiselle albumille. parille jopa 5. Blue -levyn arvioinut yli 2000 käyttäjää. Ja oikeasti se on 1971 julkaistu levy.

Kumpikohan noista artisteista on myynyt oikeasti enemmän? Luulen että Celinen myyntiluvut ovat tekaistuja. Kukaan yli 100 miljoonan levyn artisti ei voi olla niin mielenkiinnoton.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Celine Dion huippuartisti?

-kuuntelin tossa yöradion alussa tämä kanadattaren laulua ja jotenkin pakko hämmästellä, miten hänestä on saatu luotua jokin megatähti.

Keskinkertaisuus.

Ja se Hubba Bubbla Mikaeli on toinen samanmoinen...",samettiääninen Sinatra"

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta