Aivan uskomatonta

En voi uskoa

Pitääkö joku aikuisten oikeasti kotiloita tai etanoita lemmikkinä? Oppiiko ne temppuja?

9

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I <3 kotilot

      Hei!
      Minä omistan kotilon. Se on ollut minulla jo 1 vuoden ja päälle kuukausia. Kotilot eivät opi yleensä temppuja.. Ainakaan minun kotiloni :PP Se juoksee maratoonia kopissaan. Siis kiertää seiniä täyttä häkää. Sitten se nukkuu kokonaisen päivän putkeen. Jotkut luulee että kotilot on hitaita.. MINUSTA EI! Kotilo menee lujaa.. Niin että sen liikkeen näkke hyvin. Kotiloni nimi on Aksu. Rotu: Akaattikotilo ( Acatina fulica ) Kuvan näet wikipediasta : http://fi.wikipedia.org/wiki/Akaattikotilo


      PS: Ne ovat toooosi söpöjä

    • Gekkoilija

      Ihan aikusten oikeesti ihmiset pitää kotiloita lemmikkinä, no joo, ne on vaan ötököitä, mutta ne on silti jotenki sympaattisia(:♥

    • Kotilokuningas

      Kotilo on hieno ja älykäs eläin jota ei sovi aliarvioida. Kotilo ei alennu ihmisen määräilyyn ja komenteluun vaan tekee niinkuin itse haluaa ja omaan tahtiinsa.

    • __b__

      ^^ Juuri näin!
      Ei joka eläimen oikeasti tarvitse olla mikään ihmisen sätkynukke.

    • Aksukasvattaja

      Kotilot, ja niiden terraario ovat mukavaa, rentouttavaa, limaista, ja hiidaastaa katseltavaa, jos ne ovat hyvin hoidettu!!

    • Kotilofanii<3

      No siis jos jotkut pitää heinäsirkkoja lemmikkeinä, niin miksi ei kotiloita? (tykkään heinäsirkoista:D) mut joo. Itselläni kaksi akaattikotiloa. Kolme oli kuukausi sitten, mutta se vaan kuoli. Enkä todellakaa tiedä miks. ;(
      Kotilot on ihania, ja rauhallisia lemmikkejä, joita ei tarvitse reissuissa kuskata mukana, niinkuin esim. koiraa. (paitsi jos ei halua jättää koiraa jonnekkin hoitolan. Meidän doobermanni laihtui pari kiloa siinä kahdessa viikossa...)
      Niitä ei tarvi olla koko ajan kurkkimassa, ettei ne tee mitään pahaa. Minun pikkuiset ei ole koskaan tehnyt mitään pahaa.:) että KYLLÄ. Kotilot ovat lemmikkejä, ja siihen on kans hyvä syy! Ja miksi kaikkien eläimien pitäis osata jotain temppuja?

    • eemeli2000

      juovatko kotilot mitään

    • AKSU-HAKSU

      moi!mulla on kotilo ja se ainaki juo vettä.....:D

    • SuklisjaKola

      Tottakai pitää, sitä paitsi moni ajattelee Kotiloiden olevan "vankeja" entä koirat ja kissat? Ne joutuvat tekemään temppuja eikö se ole jo vankeutta? Kotilot saavat mennä miten haluavat niin kuin luonnossa muttei niillä ole vaaroja kuten linnut. En tarkoita ettei koiria tai kissoja saisi pitää sillä pidän itsekin niistä, mutta ei ole oikeaa lemmikkiä. Koirat ja kissat ovat OIKEITA lemmikkejä, mutteivät olekaan sillä ei ole olemassa oikeita lemmikkejä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe