VANHOJEN TANSSIT

tanssimaan(ko)

Nii eli kertokaas kokemuksianne : )

ku oon jo pitkään miettiny, ottaisinko ne sittenkin...
kaverit on k oittanu painostaa, mut en oo vielkää varma.
Tavallaan haluisin, ja tuntuu että jään paljosta paitsi jos en niitä valitse.

Mut sit taas, oon aika ujo ja sellane.. Nii pelkään etten voi mitenkään saaha itelleni paria, tai sit saan jonku koulun kamalimman pojan ja oon iha nolona...

Ja sit vielku en oo ikinä tanssinu mitään (en edes koulussa, aina onnistuin välttämään ne..) Niin onko mun mahollista oppii ne tanssit?
mulla on tosi surkee rytmitaju ja meen iha sekasi jos aattelenki jtn tanssikuvioita...

nii mitä se pitää sisällää se kurssi (päätösjuhlan lisäks)
ja miten niille jaetaa parit, joilla ei sitä valmiiks ole?

kiitos!

4

3378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daya

Ite olin lukios kans semmonen että en löytäny paria vanhojen tansseihin niin mulle määrättiin sit joku, tai semmonen kellä oli jo tanssitettava tyttö mut mä olin sit 2. tyttö niinku.

Kyl must kannattaa ottaa vanhojen tanssikurssi vaikka ei oiska paria tai ei osais tanssia, koska ne on mahdollista tanssia vaan kerran elämässä.

• mävaannn

Mä tanssin itse vasta nyt tulevana vuonna mutta vastaanpa kuitenkin :D MEidän koulussa systeemi: hanki pari itse tai älä tanssi. Kurssille voi osallistua ilman paria mutta varsinaisiin tansseihin ei sitten pääse. Onneksi sain kysyttyä itselleni parin juuri muutama viikko sitten, ettei tarvitse olla ilman :) Itse odotan wanhoilta mukavaa yhdessäoloa muiden kanssa, musiikilla ja hienolla puvulla höystettynä. Jos se kuulostaa mukavalta, suosittelen. :) Ja hei: se 'noloin' poika voi olla tosi mukava kun tutustuu! Rohkeasti kyselemään, itse ehdin saada kolmet pakit ennen kuin sain parini. Eka kerta sattuu mutta sitten menee jo rutiinilla :P :D TsemppiÄ!

• sdfsferf

Kannatan, vanhojen tanssit ovat kivointa mitä lukiossa on.

• en_tanssinut

Minä en tanssinut vanhoja enkä kadu sitä. Itse syynä oli lähinnä just laiskuus, en jaksanut hankkia paria ja olla koulussa aina iltaisin 3 krt viikossa pidempään. En myöskään ole ollut ikinä kovin hyvä tanssimaan ja wanhat ovat minusta tylsiä tansseja.

Joissain kouluissa pari pitää hankkia itse, ainakin meillä. Kaverit ensin ihmetteli sitä etten osallistunut mutta oikeastaan lopulta aika moni oli osallistumatta. Kyllä luulen että se on ihan kiva kokemus, mutta jos tanssimista kohtaan ei ole varsinaista paloa, ei sitä ole pakko tehdä, vaikka kaverit painostaisivat. Yksi kavereistani meni kokeilemaan ja sanoi tanssien olleen kauheita kun itse ei osannut tanssia kovin hyvin. Hän jätti kurssin kesken eikä katunut. Toisaalta monet jotka tanssivat sanoivat niiden olleen suht helppoja tanssia, eikä se haittaa jos askelia ei osaa täydellisesti. Parin löytäminen saattaa olla jopa vaikeampaa :D.

Monet kavereistani, jotka tanssivat, sanoivat että "jos en olisi tanssinut, olisin katunut sitä koko loppuelämäni". Luulen että valitsitpa niin tai näin, et tule katumaan! Kyllä sisimmässäsi tiedät haluatko tanssia vai et! Esimerkiksi minä olin koko ajan ajatellutkin etten tanssi (pientä epäröimistä tosin oli), joten lopulta tein niin kuin tuntui hyvältä: en vain valinnut kurssia (se on kuitenki vaa kurssi muiden joukossa, myöhemminkin voi tanssia), thats it.

Jos päätät ettet tanssi, voi siitä juhlasta silti nauttia eri tavalla: ihastella tansseja ja muiden pukuja, koristeita ja vaikka ottaa valokuvia. Ainakin mun kaverit oli iloisia kun sai kuvaajan myös koululle esitettävistä tansseista :)

Mutta tee niin kuin hyvältä tuntuu! Äläkä stressaa, kuten sanoin, ei se maailma yksiin tansseihin kaadu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe