Onko kenelläkään kokemusta silkkivinttikoirista?Vaikuttaa mukavalta rodulta ja netistä oon lukenut siitä mutta haluaisin kuulla kokemuksia.Onko yleensä sosiaalinen toisia koiria ja ihmisiä kohtaan?Vapaana ei varmaan voi pitää muulla kuin aidatulla alueella,onko kovia lähtemään saaliin perään?Millainen on rodun terveystilanne,eikös vinttikoirat yleensä oo aika terveitä rotuja?Saako totutettua kissoihin?Mulla ei tosiaan oo yhtään kokemusta vinttikoirista,muutaman vaan nähnyt ja joskus rapsutellut,enemmän oon ollut tekemisissä paimenkoirien,laumanvartijoiden ja erilaisten seurakoirien kanssa.Oon kuullut että vinttarit olisi aika itsepäisiä eikä oikein palveluhalukkaita,päteekö silkkeniin?Ei se mua haittaisi,oon tottunut nöffin ym.koirien itsepäisyyteen enkä halua mitään "palvon maata jalkojesi alla"-koiraa:D Oma tahto tietyssä määrin on vaan hyvä asia.
Silkkivinttikoira,millainen?
6
6200
Vastaukset
- jaa´a
Yleensä vinttikoirilla ei ole tapana karkailla, mutta tuosta >>epävirallisesta>> (ei FCI:n hyväksymä) silkkivinttikoirasta en tiedä. Vinttikoirat tulevat yleensä hyvin toimeen toisten koirien sekä kissojen kanssa.
- myöskinkiinnostunut
Olisiko kellään kertoa enempää silkkivinttikoirasta, täällä myös ollaan kiinnostuneita rodusta?
- Silkkenihminen
Kaikkien rodusta kiinnostuneiden kannattaa tutustua rodun kotisivuihin osoitteessa www.silkkivinttikoira.net. :-)
- uyiuyt
UP!
Liikkuuko suomi24:ssä vielä silkenien omistajia? Millainen on saatavuus ja hinta? Entisenä borzoi-ihmisenä kaipailisin hiukan pienempikokoista, mutta vinttikoiran luonteen omaavaa liikunnallista seuralaista. Selviääkö silken Suomen talvesta ilman vaatetusta vai onko kylmänsieto yhtä vaihtelevaa kuin karvattomammilla vinttareilla?
Olen kuullut huhuja silkeneistä ja silkenin omistavista, mutta yhtäkään en ole koskaan nähnyt!- Katinka
Meneppäs tuonne http://www.tuulenkoirat.net/tk/
Sieltä löytyy kuvia ja tavoittaa silken omistajia. Itsekkin haaveilen silkenistä, mutta nyt vielä 3 borzoita joten jonkin ajan päästä.
Ihana rotu on silken, niin kompakti koko. Vaatetuksen tarvis riippuu yksilöstä, toiset on arempia kuten jopa venakoissakin. Omillani käytän lämpömanttelia vain kisatessa jottei tule lihasvammoja. Joskus kaatosateella myös sadetakkia, käytännöllisyyden takia. Koira ei itse tarvitsisi kun turkki ei kastu läpikotaisin.
Mistä paikkakunnalta olet?
- Anonyymi
Kasvattajia kaipailen ei löydy sivuilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154