Oletteko te tehneet omatekoisia taikasauvoja ja jos, niin miten? Mistä materialista?Olisi jännä tehdä sellainen, mutten ole vielä keksinyt, miten siitä voisi tehdä aidon näköisen. Kiitos, jos vastaatte :)
Omatekoinen taikasauva
3
244
Vastaukset
- Hiinåkka
Oon tehnyt oman sauvan. Vuolin sen puusta. Ei siitä nyt ihan täydellistä tullut, mutta oma sauva siitä tuli :)
- world potter fan
no ottaa vain semmoisen kepin metästä niin sitten vielä maalaa huolellisesti vaikka lakkaakin voisi käyttää
- DanielRadcliffe<3
No minä olen tehnyt oman taikasauvan ja voin sanoa että siitä tuli aika hieno, vaikka itse sanonkin :) Vuolin omani ensin puusta, tein siihen sellaisia hienoja kohoutumia puukolla veistellen ja vuolin siihen myös salamanmerkin joka oli aika syvä, että se erottuisi myös lakan ja maalin alta. Unohdin lisätä, että tietenkin otin aika paksusta kepukastani (n.Yhtä paksusta kuin Harryn taikasauva) puunkuoret pois että esiin tuli sileä ja vaalea puun pinta. Viimeiseksi veistelyni ja kuorimiseni jälkeen maalasin ensin taikasauvani aika tummanruskealla maalilla johon sekoitin vähän hopeaa ja sitten maalasin maalin kuivumisen jälkeen sen vielä lakalla, niin kuitenkin, että veistämäni kuviot jäivät näkyviin. Jos et halua noin monimutkaisella ohjeella tehtävää taikasauvaa suosittelen, että käytät toisten ohjeita! Omassa taikasauvassanikin meni monta tuntia aikaa, jos mukaan lasketaan lakan ja maalin kuivumiset ;) Onnea oman sauvan tekemiseen! T: Julia 20v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003645264- 182309
- 1972164
- 1071506
- 821448
- 741022
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu581017IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.126895Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59796