Kokemuksia
http://sidottuja.blogspot.com/2011/07/testissa-saunalahden-nopsa.html
Hyvä laaja kaista mobiilina.
Sauna Lahti Mobiili Laajakaista kokemuksia
1
133
Vastaukset
tuosta pitää lukea myös se että huonolla onnella maksaa toimimattomasta. Eli jos kenttä on heikko tai häiriöinen tai tukari ruuhkainen
tuosta ei ole luettavissa se että mobiilissa on monen sortin satunnaisvaihtelua. Nopsan kaksiviikkoisessa koekäytössä melko millilleen samassa paikassa minulla huonoimmillaan 0,35 Mbit/s, harvinaisesti pari kertaa 4 Mbit/s.
jossain poissa kotoa voi olla niin hyvä yhteys että maksan siltä varalta mielelläni täydet 13,90 €/kk
tuosta ei ole luettavissa se, että yhteysohjelmia vaihtamalla ja apuohjelmia käyttämällä voi kenttävoimakkuudeltaan huonossakin paikassa parantaa toimivuutta
minulla alkoi toinen kaksivuotinen kytky mobiili ainoana laajakaistana kotona. En onneksi käytä nettipeleihin vaan elän oikeaa elämää :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun357022- 833646
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823245Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3352959- 462403
- 542251
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251550- 561475
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui301440Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi221416