E-talons kortti lakkasi toimimasta!

neljän vrk.n reissu

Huomasin että kolmen päivän kortti ei ollutkaan kolmen vuorokauden kortti.
Otimme( neljä henkeä) kortit kolmeksi päiväksi ja käytimme niitä sunnuntaina ekan kerran n.klo: 16.00 .Nämä kortit eivät sitten toimineetkaan enään keskiviikko aamulla ,kun menimme trollilla keskustorille. Outo juttu !
Varsinkin kun näitä kortteja ennen ostamani vuorokauden kortit toimivat yön yli vielä seuraavanakin päivänä . Mistäköhän johtui??

9

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laskutapa vaihtelee.

      Samoin Pariisissa ensimmäinen vuorokausi on se, jolloin kortti on ostettu eikä täyty ostamista seuraavana päivänä. Siksi kortti neuvotaankin ostamaan aamusta, jotta siitä saisi maksimihyödyn.
      Matkaliput Riiassa ovat kuitenkin niin edulliset (0,70 santimaa/kerta), että tuo erilainen laskemistapa tuskin kaatoi matkabudjettianne. Teillä oli kuitenkin onnea, jos ette joutuneet tarkastajan syyniin, niitä kun liikkui jokaisessa kolmessa eri bussissa, joissa ehdin kahden vrk:n reissulla tehdä.

    • Riganieki

      Itsekin aikanaan kantapään kautta saman oppineena :)
      Kannattaa ostaa, mikäli on illemmalla ostoksilla, mielummin 3 x 24h lippu. Siinä on tietenkin enemmän mukana roudattavaa, mutta se 24h e-talons aloittaa ajan laskemisen ensimmäisestä käyttökerrasta, ja toimii sen 24 tuntia. Nuo useamman päivän liput ovat juuri tuollaisia, että ostopäivä on se ensimmäinen päivä. Illalla klo 22 ostettu lippu on siis vain 2h käytössä ensimmäisenä päivänä.
      Eikä nuo tarkastajatkaan hinnaltaan niin pahoja ole, 5 latia tulee rangaistusmaksua liputta reissaamisesta. Toki se lippu on aina edullisempi tapa.

    • neljän vrk.n reissu

      Kiitti sevennyksestä! Noin minä sen ajattelinkin olleen.
      Siis 24h tarkoittaa täyttä vuorokautta ,mutta esim. kolme päivää=
      jäljellä oleva päivä kaksi päivää. Hyvä tietää kaikkien,kiitos!

    • just wondering why

      eihän siellä samperin kaalikeitto-maassa mikään toimi...miksi edes menitte sinne ja toisekseen miksi ajelitte paikallisella spåralla haisevien ja tyhmien paikallisten kanssa.........hullun hommaa.

      • Ja ruokakin on hyvää

        Käypä kokeilemassa - kyllä kaikki toimii! Meillä turisteilla on siellä lokoisat olot ja edulliset hinnat!


    • why why

      "eihän siellä samperin kaalikeitto-maassa mikään toimi...miksi edes menitte sinne ja toisekseen miksi ajelitte paikallisella spåralla haisevien ja tyhmien paikallisten kanssa.........hullun hommaa. "

      Taas kirjoitteli missään käymätön peräkammarin poika kateuksissaan.

      Eikä edes ymmärtänyt keskustelun pointtia!

      • hullua hommaillut

        Ei ymmärtänyt ei. Näitä peräkammarin poikia ,jotka eivät koskaan käy missään
        löytyy muiltakin matkailupalstoilta mollaamasta kaikkea. Heillä ei ole resursseja toteuttaa matkoja itseluottamuksen tai kielitaidon puutteen vuoksi tai sitten heillä
        on negatiivisia käsityksiä/ennakkoluuloja ,jotka usein ovat täysin totuuden vastaisia.
        No, me emme tietenkään provosoidu niistä ,koska tiedämme todellisen asian
        laidan. Olen ilahtunut siitä kuitenkin ,että asia ,joka kiinnostaa meitä ,kiinnostaa
        myös näitä kotihiriä. Eikä siinä mitään pahaa ,jos tänne kirjoittelulla saa ilmaista itseään ja pääsee mukaan keskusteluun.Se saattaa toimia hyvänä terapiana yksinäisyyden keskellä.Asiat ovat vielä suhtkoht mallillaan ,kun joku homma jaksaa innostaa.


    • LATVAIA ON IHAN OK JOS EI KAIPAILE TAKAISIN PERÄKYLÄN ESSON BAARIIN


      MIELENKIINTOISIA JUTTUJA LÖYTYY

      • luuserintunnistaja

        Ai sinäkään, justers, et siis ole käynyt Latviassa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe