Kertokaahan kaikki anopit mielipiteitä tai kokemuksia seuraavasta asiasta...
Eli olen 24v mies ja seurustellut jo monta vuotta tyttöystäväni kanssa. Anoppini on 48v vetävän näköinen nainen. Siis ihan normaali kotirouva sellainen mukavan rehevä.. ei siis mikään lihava eikä laiha vaan ihanan rehevä ja en voi mitään että hänen katselemisensa saa mut aina aivan kiihottuneeksi. Eli haluaisin häntä suunnattomasti.
Joskus aina humalapäissään ollaan halailtu ja hänkin on kehunut minua ihanaksi vävyksi. Kerran melkein suudeltiin kun humalapäissään kaksistaan halailtiin ja niinhän siinä kävi että käteni laskeutuivat hyväilemään anopin pakaroita farkkujen läpi ja eipä se näyttänyt häntä yhtään haittaavan.
Sitten sain kuitenkin koottua itseni ja sanoin että eikähän nyt oo aika painua kiltisti nukkumaan..
Mikä neuvoksi? Mieli tekis ja luultavasti hänenkin ja miksi hitossa anoppi saa mut aivan hulluksi himosta?
Onko kellään anopeilla ollut vastaavia tilanteita?
Anopit lukekaa!!!
Mies vm-80
1
5155
Vastaukset
- ei mitään
käypä vilasee tuo ''tulkaa tunnustaa'' juttu. kun niitä viestei lueskelee, niin huomaat ettet ole ainut. Kyllä sä nyt ihan hyvin voit anoppisi elämää piristää, se vaan tykkää nuoresta kundista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa732075- 1021893
- 1451811
- 971431
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351399MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171275- 611242
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301122Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761066Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa447973