Alanya / Gumuksen aamiainen

Gumus?

En äkkiseltään löytänyt mainintaa Gumuksen aamiaisesta? Onko se millainen? Kovin kallishan tuo ei ole ennakkoon tilatessa... vain 4 euroa per aamiainen.

9

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gumus

Kiirehdinpä kuitenkin jo ostamaan matkan. 11 päivän matka (16-27.8) Helsingistä Gumukseen maksoi 425 euroa. Meni ilmeisesti viimeinen paikka tuohon 16.8 lähtöön?En varannut aamiaista etukäteen mutta olen toki edelleen kiitollinen, jos joku kertoo mielipiteensä Gumuksen aamiaisesta?

• RiittaM

Perusaamiainen: vaaleaa leipää, margariinia, marmeladia, kananmunia, kinkkuleikkeitä, juusoja, oliiveja, kahvia, teetä, hedelmiä lähinnä melonia. Itse voi tilata esim. lättyjä ym.Gumuksessä on oma kokki.
      Kananmunat oli joka aamu kovin vaikeita kuoria, kuori ei siis irtoa kunnolla :)

Itse olen ollut viime syksynä ja menossa nyt 30.8. Gumukseen. Hotlelli on pieni, rauhallinen ja siisti. Henkilökunta on kuulemma vaihtunut viime vuodesta, toivotaa että on yhtä mukava kuin entiset.

• Gumus

Säätiedotus lupaa onneksi ensi viikolle vähän siedettävämpiä helteitä... jopa alle 30 astetta päivällä. Mietityttää silti pitäisikö pyytää huone, jossa parveke on varjon puolella. Parveke saattaa olla liian kuuma päivällä?

Ilmastointi varmaan riittää viilentämään huoneet auringonkin puolella?

Niin ja mielelläni kuulisin tältä kesältä kokemuksia hotellista ja sen henkilökunnasta?

• Gümüs

Et luultavasti saa itse valita huoneesi sijaintia, mutta mitä ihmettä teet parvekkeella päivällä?? Eikös silloin olla rannalla tai altaalla?? No niin, eihän se tosiaan minulle kuulu miten kukakin lomansa viettää, mutta tuli vain ihmeteltyä. Ja kyllä, parvekkeella on liian kuuma jos se on auringon puolella. Ilmastointi on makuuhuoneessa ja sillä pärjää vaikka auriko paistaisi koko päivän. Tältä kesältä ei valitettavasti ole kokemuksia.

• Akka Nokialta

saako aamiaisella millaista viinaa?

• Powerking

Ihan mitä vaan, allasbaari on auki aamusta :)

• Gumus

Enhän minä koko päivää parvekkeella viihdy. Kovalla helteellä en jaksa joka päivä olla menossa. Päivän kuumimpaan aikaan sitä kaipaa mahdollisimman viileää vai pitäisikö sanoa mahdollisimman vähän kuumaa paikkaa. Rannalla en viihdy. Varjoisa parveke saattaisi olla sopiva paikka viettää iltapäivän helteisimmät tunnit, jos ei halua asettua sisälle ilmastoituun makuuhuoneeseen?

Jep ei niitä huoneita saa valita. Toistaiseksi olen aina saanut sellaisen huoneen kuin olen hotellista etukäteen pyytänyt. Hyvin tuntuvat hotellit ainakin Kanarian saarilla toteuttavan pyynnöt hotellin sijainnista. Laittavat sitten jäljelle jääneisiin huoneisiin se, jotka eivät ole pyytäneet etukäteen tietynlaista huonetta. Toki asiaan on saattanut vaikuttaa se, että hotellit eivät ole olleet täynnä?

Tällä hetkellä Foreca ennustaa Alanyaan ensi viikoksi vain 27-29 asteen lämpötiloja. Yölämpötiloiksi ennustetaan 18-20 asteen lämpötiloja. En tosin tiedä kuinka luotettavia nuo 10 päivän ennusteet ovat Alanyan seudulle? No ensi viikolla sekin selviää. Olisin mieluummin lomailluit vasta syys-lokakuussa mutta jouduin muuttamaan suunnitelmia. Mutta näillä mennään eikä anneta pienten asioiden pilata lomafiilistä. :)

• cinderella-75

Kaipailisin viime hetken tietoa Gumus-hotellista. Onko taso laskenut? Aiemmmin hotellia on kehuttu kovasti.

• 2011

Ei ole henkilökohtaista kokemusta, mutta tutuilta olen kuulut et henkilökunnan vaihtumisen myötä taso olisi laskennut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5554
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4134
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2870
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      295
      1397
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1229
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1149
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      220
      1143
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      397
      1136
    Aihe