noniin eli voisiko joku ostaa mulle matkan japaniin ja takas viikon ajaks? :::DDDDDXXDDD tiiän et oon tyhmä ja kaikkee päläpäläpälä ei kukaa sit koskaa osta mut kuitenki nyt huviksee kysyn xD ja mieluust jos ois matka seuraa tietty itse maksaa xD ja päätän otanko mukaan XXDD koska olen alaikäinen.
OLEN TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII KIIIIIIIIITOLLINENNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::::::::::::::DD JOS OSTAT! xDDDDD
(tiedän mahdottomuus)
D:
ilmota tähän.
Luulette tät varmaan vitsiks xD
7
458
Vastaukset
- sama ku ylhääl xd
Tokioon siis ::3
- <(^_^)>
Öö, menkää kotiin kasvamaan ja tehkää töitä matkanne eteen. Lupaan, että matkasta tulee paaaaaaljon parempi, kun tietää, että on oikeasti ansainnut sen.
Tai sitten tehkää kuten minä tein; menkää töihin ja ottakaa pankista lainaa -.-; - KawaiiHanne
Hei! Olisin kiinnostunut lähtemään kanssasi Japaniin. Pidän myös mangoista ja kaikista KAWAII jutuista!! Voitaisiin mennä vaikka yhdessä Harajukuun vaaleenpunaisissa lolitapuvuissa! :) Ja tietenkin voitais tehä yhdessä kaikkia muita kawai juttuja! Pistä mulle e-mailia niin sovitaan yksityiskohtasemmin!
Mun e-mail on: [email protected]
T. Hanne- Kawaisoo
Mangot on kieltämättä hyviä ja terveellisiäkin. Japanissa on paljon erilaisia mango-jälkiruokia ja herkkuja, suosittelen kokeilemaan.
Niin, sarjakuviakin sieltä löytyy vaikka minkälaista, jos sattuu mangasta pitämään. Myös sellaista, mikä saisi paatuneimmankin kukkahattutädin kukat väpättämään.
- pelkele
Tää on kyllä huono vitsi.
- Joo..
Huoh...
Jos joku sulle matkan tarjoaiskin oisi se luultavasti pedofiili tai kidnappari...
Eli ansaitse rahat - Hurlumhei
Huono aika matkustaa Japaniin nyt, kun euro on sukeltanut alle 100 jenin. Tulee kallis reissu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405785
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?755279Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2435190Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️474650Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k274516Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1653877- 1273376
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273102Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233095Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42411