Elikkä onko kokemuksia yksityisistä hammaslääkäreistä? Missä ois hinta ja palvelu ok?
hyvä yksityinen hammaslääkäri
47
11020
Vastaukset
- hambaravi
Tallinnassa. Siellä tehdään kerralla hampaat kuntoon, eikä käytetä 3-4 kertaa tarpeettomissa jatkohoidoissa. Suomen Kela korvaa 60% perustoimenpiteistä.
Loppulasku alle puolet vastaavasta hoidosta suomessa.
Vehkeet ja tilat Tallinnassa vähintään yhtä siistit kuin täällä. Lääkärin otteet vähän ronskimmat ja tuplasti nopeemmat kuin meillä, mutta ammattitaitoa löytyy. - helmihammas
Köyhät kuppaa kelasta verorahoja teettämällä hampaanpaikkauksen viinanhaun siivellä.....
Palokunnankadulla on hyvä hammaslääkäriasema.- hammaspeikko
ja todella kallis...
- ei parkkimaksuja
Ympäristökunnista löytyy, on jopa autollekkin parkkipaikka.
- säihkykiille
Se parkkiraha ja vähän ylimääräistäkin säästyy, kun ei lähde mihinkään maaseudeulle ajelemaan. Sitä paitsi kaupunkilainen voi mennä näihin meidän omiin hammaslääkäriasemiin ihan kävellenkin tai fillarilla.
- -miude-
Enpä nyt ehkä ihan Talliinaan asti lähde et jos tällä kylällä pysytään :)
Enkä omista edes autoa, joten säästyn parkkimaksuiltakin.. - erkkaruotsalainen
Täähän meinaa poltella kun melko tasan vuoden jo jonottanu hämeenlinnan kunnalliseen hammaslääkäriin , mutta jospa sitä jo tänä vuonna sinnekkin pääsisi.
- ghdfhdf
puolessa vuodessa pitäisi päästä julkiselle puolelle. Eli sen perään kannattaa kysellä.
Oral on hinnoitelleut itsensä pilalle, hinnat tuplaantuneet viidessä vuodessa noin yleensäkin. Lisäksi lääkärien taso vaihtelee.
Hämeenlinnassa olisi tilausta yksityiselle, kohtuuhintaiselle, laadukkaalle hammaslääkäriasemalle, toista Oralia ei kaivata. - -miude-
jonottanu jo yhen puol vuotta ja sanoivat et saisin odottaa toisen mokoman varmaan ja nyt ois saatava leegot kuntoon ihan pienen tulokkaan terveyden puolestakin...
- hammspeikkoveikko
Oral on ihan jees. Pääsee todella nopeasti sisään ja ihan ookoo lekurit. Hintataso sama kuin yksityisellä puolella yleensä.
- simo2
- admies70
klaasio oli paras ,kateet ajo pois olivat oikein rasistia !
- admies70
Klaasio oli valelääkäri jonka VALVIRA ajoi pois...niin se oikeasti oli !
- Anonyymi
admies70 kirjoitti:
Klaasio oli valelääkäri jonka VALVIRA ajoi pois...niin se oikeasti oli !
Eikä ollu!
- Mätäpaskaloppu
Hämeenlinnas ainaki kunnallinen on mädännyttämis keskus. Itellä paikattavia hampaita monta. Jos nyt maaliskuus meen lekuriin ni seuraava aika onki sit heinäkuun lopus. No paikattavat hampaat vähenee ja poistettavat lisääntyy. Todellista hoitoa on joo kun vuoden aikana saa 4-6 käyntikertaa jossa kolmessa kerrasta laitetaan väliaikanen paikka. Omien laskujen mukaan kunnallisessa saan hampaani kuntoon 4-5 vuodessa ja lopputuloksena on tekohampaat. Näin se kunnallinen toimii.
- HAmmaslääkärisi
Harjaisit joskus.
- HammaslääkärisiOpettaja
HAmmaslääkärisi kirjoitti:
Harjaisit joskus.
Ikäkin tekee tehtävänsä!
Lähinnä suun kuivuminen ja syljen erityksen vähenemä iän myötä.
Myös nenän tukkoisuus ennenkaikkea nukkuessa tekee suun kautta hengityksen jolloin suu kuivuu entisestään eikä sylki enää puskuroi hampaita! - 1tätönen
Jos on monta paikattavaa hammasta, niin Megaklinikka Helsingissä Kampissa on käypä vaihtoehto. Aikavaraukset netistä, siellä myös hinnasto. Saman päivän aikaan voivat hoitaa kaikki paikattavat kuntoon, jos menee tarpeeksi ajoissa. Aikaa ja rahaa on minulta säästynyt näin. Yhden hampaan paikan voi tietysti hoidattaa kiskurihinnoilla Hämeenlinnassakin.
- KallistaOn
Hätilän Hammas on yksityinen, hyvä ja samalla, ikävä kyllä....kallis !
- hyvähampainen
Jos viitsit ajaa Turenkiin , löytyy Pasi Salmi jolta homma käy . On lisäksi kohtuuhintainen , ja ajan saa muutamassapäivässä . Itse käynyt hänellä monet vuodet , ja olen tyytyväinen .
- hallituskadulla
Mika Parviainen Hallituskadulla. Olen asioinut samassa osoitteessa kohta 50 vuotta. Kävin jo hänen isällään aikanaan ja Mika jatkaa hyvää työtä.
- Anonyymi
Tähän mielipiteeseen en voi kyllä yhtyä, epäilenkin, ettet paremmasta tiedä.
- Hampu
Erityishammashoitola kasarmikadulla, Pekka Ruusunen.
Ei tarvi älyttömän kauaa venailla, palvelu hyvää ja osaavaa.
Itse käynyt siellä useamman kertaa ja käyn jatkossakin.- hammasasiakas
Se on kyllä Erikoishammashoitola ja lääkärikin Markku Ruusunen
- Hammaskeijo
Muilla Hämiksen hammaslääkäreillä en ole käynyt, mutta olen ollut ihan tyytyväinen Hammas Jaarlin palveluun. En osaa sanoa onko se kuinka kallis verrattuna muihin.
- pandat_kaupanpäälle
Hampaiden poisto käy kätevästi aamuyön tunteina taksijonossa. Lähtee vaan jonon hänniltä riveleleistä kiskoen etenemään. Täytyy muistaa myös karjahdella sanoja: köyhät, paskiaiset, elukat yms.
- Eijomotusta
Erikoishammashoitola. Olen asioinnut siellä noin yli 20v. Ensin Palokunnankadulla ja nyt täällä nykyisessä paikassa. Mukavat lääkärit ja hammaskeijut. Huolen pitävät että 2 kertaa vuodessa tulee kortti ja voi tilata ajan koska itselle sopii.
- hampaato
Palokunnankadulla Oma- hammaslääkäriasemaa kannattaa kiertää kaukaa.
- Hammaskeiju12
Samaa mieltä, palvelu hyvää mutta... hinnat nousseet. Suosittankohan myös "turhia" kalliita cerec-paikkauksia??
- Hillofirma
Hammaskeiju12 kirjoitti:
Samaa mieltä, palvelu hyvää mutta... hinnat nousseet. Suosittankohan myös "turhia" kalliita cerec-paikkauksia??
Mehiläisellä ja liliuksella näpit pelissä, ei ihme että hinnat keulii.
Eijomotuksella, kaksi kertaa vuodessa... noh jos on tarvetta.
- HarjaanKylläAhkeraan
Oralilta saa S-bonukset, ja niitä on tullut aika paljon, kun on niin risat hampaat, että joka vuosi löytyy paikattavaa ym. remonttia.
- OralinAsiakas
Oralilta saa ajan seuraavaksi päiväksi. Se Oral on muuten hyvä, mutta joka kerta on ollut eri lääkäri. Ne vaihtuu aika tiuhaan ja välillä on virolainen tai venäläinen keikkalääkäri. Hyvää työtä ne silti tekee. Kannattaa vaan sanoa, ettei joka kerta tartte ottaa uusia röntgenkuvia, se on meinaan kallista lystiä. Sanon aina, että siellähän teillä on ne kuvat koneella, uusia ei oteta. Tyrkyttävät silti aina uusia kuvauksia.
- depsa
Ja erittäin kallis, paikkaus 200 €.
- aps1
Hätilän hammas on huippuhyvä!
- Anonyymi
Yksityiselle Hätilään, vaikka olisi julkista kalliinpaakin. Rahaa säästyy kun et pilaa julkisella ns. hoidolla loppuelämääsi niin kuin minun kävi. Nimim. Trige
- Anonyymi
Erikoishammashoitolan palvelua voin ainakin kehua hyvillä mielin. Teija Varkama ainakin, jolla oon siis itse käynyt aina. Aina todella mukavia, asiansa osaavia ja huomioon ottavia työntekijöitä.
Onkohan se nyt nykyään senniminen kun Erikoishammashoitola Bitewell. (Hallituskatu 9)
Hinta tosin on... noh. En voi halvaksi sanoa. Ahdistuneisuushäiriön takia oon käynyt, kun osa julkisen puolen leegolekureista osaa olla sellaisia ettei järin kohteliaisuus kiinnosta, eikä välttämättä hyvin tehty työkään. Parisen sataahan sinne herkästi uppoaa vuosittaisessa käynnissä joka kattaa paikan tai pari, mutta ei se pitkällä mittakaavalla omasta mielestä ole paha, vaikka minimipalkkanen olenkin heh.- Anonyymi
Ja nyt huomaan että tää on nostettu vuodelta 2016. Hups :D No ei senväliä. Löytääpähän ehkä joku muu tuoreen vastauksen.
- Anonyymi
Varma Kylmälehto on hoitanut myös hammasongelmat ammattitaidolla. Ja jos tauti ei tokene, hoituu myös Exodus hienotunteisesti.
- Anonyymi
Ilman muuta tältä suolipalstalta kannattaa kysellä hammashoidosta.
- Anonyymi
Huippuun en enää mene!
- Anonyymi
Hammashuippu Oy
- Anonyymi
Oral on paras. Ajan saa heti tai seuraavalle päivälle.
- Anonyymi
Oikeilla materiaaleilla ja ohjeilla hampit voi paikata itsekin, kuten tee-se-itse miehen periaatteisiin kuuluu. Samalla saa kerralla kunnollista. https://www.youtube.com/watch?v=NkogcmEnuDg
- Anonyymi
Ja hampaatkin voi säästyä ilman kuttaperkaa, kruunuja ja siltoja.
Ja hei te siellä sote-himmelissänne, miksi myytte lapsille makeisia, kun ne tuhoavat hampaat. - Anonyymi
Hampaita voi tehdä itsekin.
https://www.diyhammas.fi/tekohampaiden-tekeminen-itse/
Ameriikassa köyhä voi saa ilmaiset tekohampaat.
https://www.dentaly.org/us/dental-financing/free-dentures/
Mutta ei tietenkään sote-himmelien luvatussa ihmemaassa.
- Anonyymi
Onko joitain muita kuin yksityisiä hammaslääkäreitä? Olen aina käyttänyt näitä yksityisiä.
- Anonyymi
Itse käytän paikallisia nakkipuljuja kun hammasta alkaa tarpeeksi kolottamaan. Edullinen hinta ja ketsupit kaupan päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4362759Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1962019- 631865
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3261434Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1601242Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal741136- 901073
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.341057Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121027K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali8997