sims 2 ladatut vaatteet yms. + windows 7. HELP!!

helpp

Onko joku windows 7:n ja sims 2:n omaava saanu mahdolliset ladatut tavaransa peliin?

Eli siis mulla on sims 2 ja windows 7 ja oon ladannu hiuksia ja vaatteita netistä siihen peliin mut ongelma on etten saa niitä siihen mitenkää! Ohjeessa neuvotaan, että ne ladatut asiat pitää tallentaa: omat tiedostot-EA Games-The Sims 2-Downloads , mutta kun asensin sims 2 niin sen mukana ei tullut automaattisesti downloads kansiota, joten jouduin luomaan sen itse ja tässä on varmaan syy miksen saa ladattuja peliin.

eli jos joku osaa neuvoo niin kiitos ois kiva =))

5

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Watergirrllll :D

Mullakin on sims 2 ja windows 7. Miten teit sen kansion? :0 Ite oon yrittänyt ässä jo ties miten kauan sitä luoda :D

• nyyhhh

siis menin vaan tonne omat tiedostot-EA Games-The Sims 2 ja sinne "luo uusi kansio" ja nimeks vaan downloads ! mut se ei näköjää toimi=((

• samee..

mulla sama ongelma.. haluisin huonekaluja peliini, mutta en saa/osaa ladata niitä windows 7 takia.. voisko joku auttaa ? kiitos ny jo

• ...

No siis riippuu tottakai, mistä lataat ne. Jos lataat the sims 2 ea- sivustolta, niin ne menee automaattisesti peliin :D mut jos lataat joltai muulta sivustolta, nii ne tiedostot pitää purkaa ennenku ne laitetaan sinne downloads-kansioon :D ne voi purkaa esim. Winrar nimisellä ohjelmalla :D siten ne lataukset tulee peliin.

• sims2sims

Pakkasin normisti winrarilla mutta pelissä vasta huomasin että puuttuu se kohta CUSTOM CONTENT mikä pitää olla päällä että ne tavarat tulee, vaatiiko nää kaikki ladattavat siis jonkun lisäosan? :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      252
      3824
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      60
      3701
    3. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      111
      3023
    4. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      57
      2738
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      126
      2564
    6. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2132
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2051
    8. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1911
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      124
      1896
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      71
      1249
    Aihe