Onko joku windows 7:n ja sims 2:n omaava saanu mahdolliset ladatut tavaransa peliin?
Eli siis mulla on sims 2 ja windows 7 ja oon ladannu hiuksia ja vaatteita netistä siihen peliin mut ongelma on etten saa niitä siihen mitenkää! Ohjeessa neuvotaan, että ne ladatut asiat pitää tallentaa: omat tiedostot-EA Games-The Sims 2-Downloads , mutta kun asensin sims 2 niin sen mukana ei tullut automaattisesti downloads kansiota, joten jouduin luomaan sen itse ja tässä on varmaan syy miksen saa ladattuja peliin.
eli jos joku osaa neuvoo niin kiitos ois kiva =))
sims 2 ladatut vaatteet yms. + windows 7. HELP!!
5
237
Vastaukset
- Watergirrllll :D
Mullakin on sims 2 ja windows 7. Miten teit sen kansion? :0 Ite oon yrittänyt ässä jo ties miten kauan sitä luoda :D
- nyyhhh
siis menin vaan tonne omat tiedostot-EA Games-The Sims 2 ja sinne "luo uusi kansio" ja nimeks vaan downloads ! mut se ei näköjää toimi=((
- samee..
mulla sama ongelma.. haluisin huonekaluja peliini, mutta en saa/osaa ladata niitä windows 7 takia.. voisko joku auttaa ? kiitos ny jo
- ...
No siis riippuu tottakai, mistä lataat ne. Jos lataat the sims 2 ea- sivustolta, niin ne menee automaattisesti peliin :D mut jos lataat joltai muulta sivustolta, nii ne tiedostot pitää purkaa ennenku ne laitetaan sinne downloads-kansioon :D ne voi purkaa esim. Winrar nimisellä ohjelmalla :D siten ne lataukset tulee peliin.
- sims2sims
Pakkasin normisti winrarilla mutta pelissä vasta huomasin että puuttuu se kohta CUSTOM CONTENT mikä pitää olla päällä että ne tavarat tulee, vaatiiko nää kaikki ladattavat siis jonkun lisäosan? :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083