Pitäisi saada scania 113 360HV maskimerkit, ideoita?
Scania maskimerkkejä?
10
605
Vastaukset
- weob jer04
Kysy paikalliselta Scan autolta tai toinen vaihtoehto on jos romuttamolla sattuisi olemaan vanha Scania mistä saisi noi maskimerkit
- kysy juuppikselt
Kysy juuppikselta kato ku se on laittanu 620 laput 113 kanjojnsa keulille ja noi vanhat 320 ja 360 jäi yli. Myös intercooler kylttejä kandee silt kysyy.
- Kannattaa kysyä myös
Juuppikselta kannattaa kysyä myös muita osia kun tomssanin kaadon jälkeen 113 kanjasta jäi ylimääräisiä osia
- kapellikyytiä
Mites juuppis ajaa soraa nykyään?Onko kuskit ppysyny talos kun on epävarmat
ajat? - Juuppi nurin
Mollin sivuilla näkyy olevan taas paikka vapaana taitaa olla juupilla ongelmia palkan maksussa kun aijät ei tahdo pysyä talossa.
- Kapellikyytiä
Soranajo on tulevaisuuden ala,moni hakee kuljettajia pääkaupunkiseudulle?
Soitin viime kesänä yhdelle,ärisi puhelimessa siihen malliin että meni halut
heti.Systeemi taitaa olla että niin pitkään pidetään kuin kuski ajaa ilman
palkkaa ja otta loparit.Vielä palkaksi karenssi kolmeksi kuukaudeksi jos
joutuu ilmoittumaan työkkäriin.Ihme jos "pulaa"on.
Mutta tämä ei koske kaikkia työnantajia.Pieni osa pilaa alan maineen. - ääöäöäö
No juupis kuuluu just siihen pieneen osaan joka pilaa tän alan maineen.
- eipis
Kuka/mikä on juupis?
- Gebes
Eurotelin pihalla saattaa löytyä. Ite löysin 112H merkin ko. paikasta.
- Osta
rompetorilta ei sen kummempaa :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24814337Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1453780PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283712Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1621470Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3641434Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn411200En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O101046Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var8931Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45908En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔90746