Kaverini kanssa kävimme salilla ja menin kotiin kaverini kautta. Jäimme siihen tielle kuitenkin vielä jutustelemaan. Sanoin kaverilleni mitä aioinkin, mutta kaverini meni hetkeksi hiljaiseksi. Hän sanoi että olin sanonut karhealla äänellä ja nopeasti sanomisieni väliin "älä puhu". Olin aivan ällistynyt tästä koska mielestäni en ollut sanonut mitään sellaista, enkä myönnä sitä vieläkään.
Kysyin josko hän kuuli jonkin lauseen väärin, mutta ei kuulemma ollut, eikä ko lauseissa ollut mitään tuohon hänen kuulemaansa lauseeseen viittaavaa.
Erikoista tässä onkin se että hän kuuli sen minun sanomana eikä muualta ympäristöstään. Tällaista ei ole koskaan tapahtunut! Tämän kaverin kanssa välillä puhellaan elämästä, kuolemasta, sielun elämästä, unista yms. asioista joista ei muiden kanssa juuri jutustella ja joita muut eivät ymmärtäisikään.
Henkikö pilaili?
Lightbluesoul
3
119
Vastaukset
- Lightbluesoul
Ilmeisesti kenelläkään ei ole tähän mitään sanottavaa, mutta ihan tosi asia oli eikä mitään pelleilyä. Jos tänne jotain kirjoitan niin aina asiasta.
- öärhl mpöho
Rykäisit nopeasti lauseiden välissä.Näin voi käydä,ja se saattaa kuulostaa puheelta tai huudahdukselta.
- heh..
Tuli mieleen vain tämä
http://www.youtube.com/watch?v=aO72mM1tlag
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711448
- 585459
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462717- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131851Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441815Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411460Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61406Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371379