Henkikö pilaili?

Lightbluesoul

Kaverini kanssa kävimme salilla ja menin kotiin kaverini kautta. Jäimme siihen tielle kuitenkin vielä jutustelemaan. Sanoin kaverilleni mitä aioinkin, mutta kaverini meni hetkeksi hiljaiseksi. Hän sanoi että olin sanonut karhealla äänellä ja nopeasti sanomisieni väliin "älä puhu". Olin aivan ällistynyt tästä koska mielestäni en ollut sanonut mitään sellaista, enkä myönnä sitä vieläkään.
Kysyin josko hän kuuli jonkin lauseen väärin, mutta ei kuulemma ollut, eikä ko lauseissa ollut mitään tuohon hänen kuulemaansa lauseeseen viittaavaa.

Erikoista tässä onkin se että hän kuuli sen minun sanomana eikä muualta ympäristöstään. Tällaista ei ole koskaan tapahtunut! Tämän kaverin kanssa välillä puhellaan elämästä, kuolemasta, sielun elämästä, unista yms. asioista joista ei muiden kanssa juuri jutustella ja joita muut eivät ymmärtäisikään.

3

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lightbluesoul

Ilmeisesti kenelläkään ei ole tähän mitään sanottavaa, mutta ihan tosi asia oli eikä mitään pelleilyä. Jos tänne jotain kirjoitan niin aina asiasta.

• öärhl mpöho

Rykäisit nopeasti lauseiden välissä.Näin voi käydä,ja se saattaa kuulostaa puheelta tai huudahdukselta.

• heh..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5673
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      12
      3688
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      193
      2311
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      163
      1723
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      77
      1627
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      35
      1457
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1365
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1335
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1195
    10. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1194
    Aihe