Kaverini kanssa kävimme salilla ja menin kotiin kaverini kautta. Jäimme siihen tielle kuitenkin vielä jutustelemaan. Sanoin kaverilleni mitä aioinkin, mutta kaverini meni hetkeksi hiljaiseksi. Hän sanoi että olin sanonut karhealla äänellä ja nopeasti sanomisieni väliin "älä puhu". Olin aivan ällistynyt tästä koska mielestäni en ollut sanonut mitään sellaista, enkä myönnä sitä vieläkään.
Kysyin josko hän kuuli jonkin lauseen väärin, mutta ei kuulemma ollut, eikä ko lauseissa ollut mitään tuohon hänen kuulemaansa lauseeseen viittaavaa.
Erikoista tässä onkin se että hän kuuli sen minun sanomana eikä muualta ympäristöstään. Tällaista ei ole koskaan tapahtunut! Tämän kaverin kanssa välillä puhellaan elämästä, kuolemasta, sielun elämästä, unista yms. asioista joista ei muiden kanssa juuri jutustella ja joita muut eivät ymmärtäisikään.
Henkikö pilaili?
Lightbluesoul
3
115
Vastaukset
- Lightbluesoul
Ilmeisesti kenelläkään ei ole tähän mitään sanottavaa, mutta ihan tosi asia oli eikä mitään pelleilyä. Jos tänne jotain kirjoitan niin aina asiasta.
- öärhl mpöho
Rykäisit nopeasti lauseiden välissä.Näin voi käydä,ja se saattaa kuulostaa puheelta tai huudahdukselta.
- heh..
Tuli mieleen vain tämä
http://www.youtube.com/watch?v=aO72mM1tlag
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315673
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123688- 1932311
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771627Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741335- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194