Siemens cf62 akku täysi susi

pettynyt

Onko muilla kokemusta tästä uutuuspuhelimesta.
Mulla on ollut ainakin akku, joka ei kestä kuin
pari päivää ja on aivan tyhjä, vaikkei edes soittelisi sillä.
Muutenkin toimintojen loogisuus on jotenkin hukkateillä.
Todella monimutkaisesti useat toiminnot pelaa.

11

7050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapani

ko. mallista mutta yleensäkin valmistajat suurentelevat aika paljon niitä valmiusaikoja... siemensin akut kyllä kestää sen minimin vaikka puhuiskin paljon... virran kulutukseen vaikuttaa taustavalon kirkkaus ja gprs... toivottavasti se alkaa siitä vielä virkoomaan.

• Mulla

Mulla akku kestää noin 5 päivää kovallakin käytöllä. Mulla on tällä hetkellä menossa 4 kerta kun olen antanut akun kulua ihan loppuun ja ladannut puhelimen vasta sitten. Koko ajan on valmius aika parantunut. Taidan ostaa teho akun kun se saapuu kauppoihin...

Tietenkin siinä on 220 tunnin valmius tila aika kaukana. Itse pidän puhelimesta tosi paljon! Täysin looginen ja mukavan oloinen puhelin.

• M55

Mulla alko valmiusaika vähän piteneen kun oli muutaman kerran ladannut. Jos se on ihan uus niin voi olla ettei akun kapasiteetti oo ihan viel maksimissaan.

• Dynamic Light

No ite ostin puhelimen viimeviikolla ja on ollu aivan mahtava pidän tosi paljon.. Mutta akun kanssa on ollut vähän ongelmia ahkeralla käytöllä akun saa kulumaan loppuun päivässä (ei temppu eikä mikään). Kaippa se siitä paranee...

• olis
        Dynamic Light kirjoitti:

No ite ostin puhelimen viimeviikolla ja on ollu aivan mahtava pidän tosi paljon.. Mutta akun kanssa on ollut vähän ongelmia ahkeralla käytöllä akun saa kulumaan loppuun päivässä (ei temppu eikä mikään). Kaippa se siitä paranee...

Kauppaan jos olisit verrannut samsungiin ite vein tuon siemenssin takaisin kauppiaalle ja otin tilalle samsungin ja täytyy sanoa että laatuero on huima samsungin hyväksi.Mm kuulokeääni on huikean hyvä siemenssin hiljaiseen kuulokkeeseen verrattuna.

• -M55-

Vähennä puhelimen kontrastia ja taustavalojen sekä niitten hienojen merkkivalojen kirkkautta kyllä luultavasti alkaa sen jäleen kestää sen viikon verran...Kokeile vaik tausta valolle semmost 60%...sillon siit näytöst viel näkeeki jotai...

• M55

Mistäs pirusta niiden merkkivalojen kirkkautta pystyy säätään? Taustavaloo ja kontrastia voi säätää mut en oo kyllä sellasta kirkkausasetusta merkkivaloista löytäny.

• Dynamic Lights
        M55 kirjoitti:

Mistäs pirusta niiden merkkivalojen kirkkautta pystyy säätään? Taustavaloo ja kontrastia voi säätää mut en oo kyllä sellasta kirkkausasetusta merkkivaloista löytäny.

Niitä merkkivaloja saa ainaki CF62:sessa muutettua asetukset-kirkkaus...

• M55
        Dynamic Lights kirjoitti:

Jaa no sitten... Tästä ei semmosta hienoutta löydy :)

• pap
        Dynamic Lights kirjoitti:

Olisiko kirkkaus ja kontrasti sama asia...?
        :-)

• M55
        pap kirjoitti:

Olisiko kirkkaus ja kontrasti sama asia...?
        :-)

Ei taida olla. Kontrastilla tarkoitetaan eroa vierekkäisten pintojen heijastaman valon määrässä. Vaaleat värit heijastavat enemmän valoa kuin tummat. Näytön taustavalon kirkkaus ja kontrasti ovat eri asioita. Kun kontrastia säätää suuremmaksi saattaa näyttää siltä että kirkkautta tulee lisää. Tosiasiassa vain vaaleiden ja tummien pintojen heijastaman valon määrä muuttuu. Kontrastiin ei vaikuta kuinka kirkas taustavalo näytössä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1154
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      840
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      603
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      532
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    8. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      517
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    Aihe