huomio jyväskylä!

rpjr

olen 29 v mies eikä elämässä ole muuta kuin työ.kaverit on jo parisuhteessa ja hankkineet lapsia.itse en ole ikinä seurustellut ja lisäksi kärsin kai jonkin asteisesta paniikkihäiriösta koska ihmisten ilmoilla en viihdy kuin korkeintaan hyvässä humalassa kun mikään ei pelota parin viskin jälkeen.mietinpä tässä vaan että löytysköhän tästä kaupungista joku muu tai jopa useampia jotka ois yksinäisiä tai kärsis samoista oireista kuin mä?nyt kun parin saunakaljan jälkeen kehtaan ehdottaa niin jos löytys porukkaa niin mitäs jos joku viikonloppu keräännyttäs yhteen vaikka baariin kun ois samankaltasta porukkaa niin ei tarttis hävetä kun jännittää ja ahdistaa?

11

323

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettepain

voisitte kerääntyä yhteen ja yhdessä jännittää selvinpäin, ajanmyötä kun tuota tekisitte usein, niin voisi jännitys helpottaa. Sitten voisitte juhlia parempaa oloa kohottamalla sitä maljaa

• no kun itse kärsin niin älyttömistä paniikki oireista mutta ne helpottavat pieneksi ajaksi jo pienen viskin voimalla niin siksi ehdotin kokoontumista baariin!voisinhan toki hommata pullon viskiä ja kutsua ihmisiä kotiini mutta ajttelin että ilmoitus"jos kärsit paniikki häiriöstä ja olet yksinäinen tule lauantaina mun kämpille mulla on viinaa"voisi lopettaa tän kokeilun lyhyeen vaikka enpä nytkään odota isommin yhteyden ottoja

• nnnnnnv

minä voin tulla sun kanssa ryyppäämään lauantaina. vaikka kotiiskin - riippuen tietenkin missä päin jkylää asut.

• niin ja ideasiahan ettepain oli hyvä mutta kun esim itse en tahdo lääkkeitä vaan hoitaa nää ongelmani ilman niitä ja kun tiedän että nää oireet häviää täysin kun olen porukan mukana niin siksikin ehdotin tota kuppilassa tapaamista en todellakaan siksi että olisin alkoholisti joka kaipaa ryyppy seuraa!

• lookatthat

mikä baari? :)

• itse asun nenäinniemessä ja ajattelin kuokkalan pub myöhää sopivaksi paikaksi mutta eipä meitä osallistujia taida olla kuin kolme joten pistäkää viestiä tuleva lauantai sopis itelle jos kilistellään myöhässä tai mun luona

• ja tiedoksi rpjr ja ripe82 on yksi ja sama mies onnistuin vain kirjottaa tunnukseni väärin!

• lookatthat

juu ei oikein mulle natsaa tuo myöhä saatika sitten n-niemi :/ liian pitkä matka. ehkä jos sais enemmän porukkaa messiin ja voitas nähdä keskustassa niin miksipä ei.

• nnnnnnv

no vittu ripe kun laitoit noin myöhään viestiä. toi birra kuokkalassa olis käynyt erinomaisesti mut ehdin sit tehdä muita suunnitelmia. tarjous on kuitenkin edelleen voimassa, joku viikonloppu olis ihan jees.

• no joo se keskusta ois ihan kiva paikka jos joku normaalimpi pistäs tän jutun alulle niin saatas enemmän porukkaa tais toi ilmotukseni että pelkään ihmisiä selvinpäin antaa vähän väärän kuvan koko jutusta mutta odotellaan!!

• sddfsdefwgwerg

Ryyppääminen kannattaa lopettaa niin nuo jännittämiset ja ahdistukset katoavat. Muutenkin ns. elämä voi alkaa ;)
      Myös eräs masennuslääke auttaa sosiaalisten tilanteiden pelkoon.

Raitis M34

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      176
      2936
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      60
      1234
    3. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      969
    4. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      160
      967
    5. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      57
      917
    6. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      84
      820
    7. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      810
    8. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      197
      781
    9. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      733
    10. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      7
      706
    11. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      667
    12. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      666
    13. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      62
      659
    14. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      646
    15. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      21
      598
    16. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      131
      581
    17. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      66
      559
    18. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      548
    19. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      527
    20. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55