Olen suunnitellut lähteväni ensi syksynä opiskelemaan ammattikorkeaan. Lähellä ei kuitenkaan ole ammattikorkeaa, jossa haluamani ammatin voisi suorittaa. Olen miettinyt, onnistuisiko millä lailla opiskelu työn ohella niin, että olen pääsääntöisesti töissä ja opiskelen vapaapäivinä etänä kotoa käsin? Onko jollain kokemuksia tällaisesta? Olen ymmärtänyt, että välillä on jotain lähiopetuspäiviä ammattikorkeakoululla, mutta miten muuten opiskelu onnistuu, miten siihen haetaan, onko jotain hakukriteerejä jne? Lähin amk olisi siis n. 230 km päässä ja vakituinen työpaikkani täällä ja aikomukseni ei ole muuttaa ammattikorkean lähelle vaan asua täällä.
Opiskelu etänä amk
bläähpööh
1
195
Vastaukset
- TkT vm 2015?
Väärä viestiketju, tämä koskee jatko-opiskeluja, ei perustutkintoja AMK:ssa tai yliopistossa. Jatko-opinnot = tohtoriksi / lisensiaatiksi opiskelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678