Reissu perheelle varattu. Mukava olisi saada tietoa. Meillä kaksio yhdellä makuuhuoneella, kannataako esittää hotellille jotain toivetta huoneen sijainnista? Jotain olen lukenut huonosta äänieristyksestä. Keittiön varustelu? Meinattiin aamupalat tehdä itse. Vinkkejä hyvistä ruokakaupoista ja paikoista ja ravintoloista olisi kanssa kiva saada, kun eka kertaa ollaan sielläpäin. Millainen oli allasalue? Kivista päätellen näyttää oikein mukavalta! Lämmin kiiitos asiallisista viesteistä.
Tenerife Sur
vanha loma jo loppuu
1
373
Vastaukset
- chrns
Kannattaa esittää matkatoimistolle toiveet huoneen sijainnista, nämä välittävät tiedon edelleen hotellille. Ainakin meillä on toivomukset huomioitu.
Jos tuo hotelli on HG Tenerife Sur, niin on keskeisellä paikalla eli kauppoja ja ravintoloita on aivan hotellin lähellä.
arvioita hotellista:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g659661-d287002-Reviews-HG_Tenerife_Sur_Apartments-Los_Cristianos_Tenerife_Canary_Islands.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716