Mistä hotelli?

aika loppuu

Apua! En yhtään tiedä miltä alueelta haluaisin hotellin. vaihtoehtona näytäisi tällä hetkellä olevan Times Square - broadway tai Madison Square alue?!?!? Kannattaako ottaa hotelli aamupalalla vai ilman?!?! Kertokaa äkkiä ideoita.

4

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3734hfddhfhdf

      Kumpikin hyviä alueita, Madison Square hieman rauhallisempi.
      Aamiainen kannattaa syödä ehkä ennemmin kaupungilla. Hotelliaamiaiset on joka puolella maailmaa samanlaiset.

    • matkailija-x

      Times Square on todella ruuhkainen; tuhansia turisteja, koko ajan joku tyrkyttää kiertoajelua, komediaklubin tai ravintolan mainosta tai vain ilmoittaa, että maailmanloppu on lähellä. Elektroniikkaliikkeet ovat kalliita, ravintolat ovat ketjuravintoloita (itse syön mieluummin jossain tunhansista pienistä pikkuravintoloista, joita löytyy kaikissa hintaluokissa ja joka makuun). Miltei kaikilla vaate- yms. liikkeilläkin on muitakin toimipisteitä Manhattanilla.

      Viime reissullakin kaksi pikaista kävelyä musikaalien jälkeen Times Squaren läpi kovassa tungosksessa olivat ihan tarpeeksi. Ensikertalaiselle se toki on nähtävyys iltavalaistuksessa.

      Madison Squaren alue on hieman rauhallisempi. Oma suosikkini on Tribeca, jossa olen asunut pari reissua; paljon ravintoloita ja kauppoja Tribecassa & Sohossa lyhyen kävelymatkan päässä, useita metrolinjoja jne.

      Harva hotelli tarjoaa aamiasista New Yorkissa; ravintoloita, kahviloita, dinereitä ja delejä on joka puolella. Minulle ruoka on yksi matkan elämyksistä ja on kiva käydä erilaisissa paikoissa syömässä.

    • I<3NY

      Times Square on niin tukossa turisteista, että ottaisin itse ainakin mieluummin Madison Squarelta hotellin, vaikka toki sitä Times Squarea kannattaa kerran ainakin käydä katsomassa. :) Hirveän harvoissa newyorkilaisissa hotelleissa aamiainen sisältyy hintaan, ja erikseen ostettuna se ei todellakaan ole hintansa arvoinen. Otit hotellin noista paikoista kummasta tahansa, sen lähellä on yllin kyllin kivoja kahviloita ja ruokapaikkoja, joista löytyy aamiaista jokaiseen makuun, ja ainakin omasta mielestäni niissä on mukavempaakin syödä aamiaista ja katsella kaupungin aamuvilinää kuin hotellin ravintolassa. (Kokeile ainakin yhtenä aamuna New Yorkin kuuluisia bageleita kahvin kanssa!)

    • Basta

      Oltiin huhtikuun lopulla 5 yötä Hotel Herald Squaressa, hyvä hinta/laatu ja keskeinen sijainti. West 31 Street / Broadway vain korttelin päässä ESB:stä, silti rauhallinen paikka. Hyvät kulkuyhteydet metrolla ja bussilla, voisin mennä uudelleen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      100
      3136
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      82
      3066
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      317
      1951
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1444
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1236
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      878
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      805
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe