Eli siis voin hoitaa / ulkoiluttaa koiraasi / koirianne jos olet lomalla tai vain muuten vain, avuntarpeen sattuessa. Olen pian 15-vuotias ja kokemuksen omaava tyttö, Helsingin Kontulasta. Minulla on myös itselläni koira, Milli. Milli tule hyvin kaikkien kanssa toimeen, pienten sekä isojen. Varttunut Rottweilerien kanssa. Siis koiranne voi tulla meille päin hoitoon... Tai voin tulla teille päin hoitamaan koiraa / koiria. Jos oma koirani voi tulla mukaani. Olen kuitenkin vasta 15-vuotias, ja melko pienikokoinen, joten ei kovinkaan suuria koiria. Jos kiinnostuit, soittele tai lähetä sähköpostia.
- Saara Lipponen
- 0465853425, tai [email protected]
Koirallesi luotettava hoitaja!
Saara Lipponen
1
244
Vastaukset 1
- beckmul
rakastan koria ja minulla on ollut heitä koko ikäni. nyt olen eläkkeellä ja voisin hoitaa / ulkoiluttaa koiraa tarvittaessa ja myös hoitaa kun olette lomalla. en ole ottanut omaa koiraa, koska heistä luopuminen vanhuuteen on ollut niin kamalaa, etten pysty siihen enään.
minulla on 42 neliöinen koti ruutikadulla mäkkylässä.
terveisin
ulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483