sts usa coast to coast 2012

U.S.A

eli onko kukaan taallä tulossa tolle kielimatkalle?
kertokaa ikänne.

23

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2012

      Olen tulossa, ensi kesänä ikää olisi 17:)

    • gwfds

      ehkä tulossa, elokuussa 2012 17

    • 2012

      Ootteko muuten tulossa 4.7. vai 23.7., itse olen menossa 4.7.?

    • fkdjlkjfsdlkfjsklj

      Mä ehkä ja ikää ois sit 18

    • aef

      tuun heinäkuu ikää 15

    • #25

      oon ehkä tulossa ikää olis silloin 14

      • tjtjj

        mut eikö ikäraja oo 15?


    • ...

      Minä kai vasta lähen tonne 2013.

    • 2013

      Sama täällä, 2013 oon menossa

    • Sabina

      Mä lähen 2013, oon sitten 16.

    • asdfghjlköä

      Mä lähden ensi kesänä 4.7, ikää on sillo 16 :)

    • Sabina&Nette

      Teidän kannattais sit filmata ja ottaa paljon kuvii :D me jotka menemme sit 2013 haluu nähä :D

    • 2013usaa

      Mä lähen 2013, oon sit 15 :)

    • :)

      Olen tulossa 2012 heinäkuussa, 4.7. Olen 18.

    • taikaaaaaaa

      oon tulossa 21.7 lähtevälle ja ikää on 15 :)

    • Mariaaaa....

      jos joku on jo varannut 2013- vuoden matkan tälle reissulle ja lähtöpäivä on 12.7. nii haluaisin vähä tutustua etukäteen. (:

      • TiiaNie

        Minä ja serkkuni olemme varmaan menossa juuri tuona päivänä :)


    • Jutta

      Ehkä 2013 sillo ikää ois 16

    • minävaaaan

      Varmaan pääsen ysin loputtua,eli 2014 kesällä.Olen silloin 16-vuotias.Mutta saa nähdä jos pääsisin jo ensikesänä (:

    • Kirre

      Mun piti kans lähtee 2013 mut mutsi kuullu nii paljo paskaa STS.stä et peru :(

    • nepsu98

      mä oon aatellu 2014 kesällä mennä tonne, olisin sillo 15 :) mami on luvannu et se maksaa mulle jos haluun mut nyt se sit on vähä vastaa.. :D mut whatever tuun varmaa 2014.

    • jenkkilove

      Mä oon jo porukoiden kaa puhunu tästä coast to coastista jo kauan, ja nyt olisin vuoden 2015 kesällä menossa (: haluaisin silti kuulla muilta kokemuksia aiemmilta matkalaisilta :D

      • dreamcometrue

        Olin coast to coast matkalla nyt kesällä. Matka aivan mahtava!! En vieläkään käsitä sitä missä on käynyt..helikopteri lento grand canyonilla ja new york oli lemppareitani. Matka oli hyvin järjestetty ja ohjaajat tosi mukavia ja niin myös paikallinen kuski:) Vaikka istumista autossa kertyi matkan aikana yli 7000km ei se niin kauheaa ollut, ne meni nukkuessa,musiikkia kuunnellessa ja pelejä pelaten:) Teltta yöt ei ollut kauheita :D Mun enkku oli ylä asteella 7 ja nyt lukiossa en edes päässyt enkun ekaa kurssi läpi ja muista kursseista on numerot 5 ja 6:D Mua pelotti lähtee matkalle huonon enkun taidon takia mutta ihan turhaan:) Matkalla tajusin että osaaan puhua enkkua ja ymmärrän sitä ihan hyvin:) Itsevarmuus enkun puhumiseen kasvoi huimasti!! ja nyt on motivaatio korkealla opiskella enkkua kun olisi se niin kivaa osata puhua sitä sujuvasti, kun joskus tonne rapakon taakse on pakko päästä uudelleen!! ehkä jopa muuttaa:) Joten ÄLÄ vaan jätä lähtemättä matkalle huonon englannin takia!!!onhan siellä muita suomalaisia ja ohjaaja joka auttaa tarvittaessa:) Jos harkitse matkalle lähtöä kannattaa ehdottomasti lähteä!!!!
        Kaipuu rapakon taakse on todella kova ja matka oli elämäni 3 parasta viikkoa, en koskaaan ole ollut niin onnellinen kuin olin matkan aikana:)! Matkasta jäi ihanat muistot ja sain paljon ihania uusia kavereita johon pidän edelleen yhteyttä:)
        kiitos sts ja kaikki jotka olitte matkalla teitte tästä kesästä elämäni parhaan!!!:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      429
      4692
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1670
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1319
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1234
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      960
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      837
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    Aihe