Naisjalkapalloilioihin panostettava!

amppu98

Kuten olemme huomanneet naiset pärjäävät maajoukkuetasolla paremmin kuin miehet. Miksi maamme ei sitten panostaisi enemmän nais-jalkapalloiluun? Naiset voisivat päästä MM, kisoihin jos niihin panostettaisiin edes vähän enemmän! Myös tuleviin tähtiin pitäisi panostaa enemmän!

Kommentteja? :)

8

289

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiminunrahaani

Miksi urheiluun yleensäkään pitäisi erityisesti polttaa valtion rahaa?

Minulle Suomen menestys tai menestymättömyys urheilussa yleisesti ei paljoa merkitse.

Mutta, jos ajatellaan vain mitaleja, niin eikö kannattaisi keskittyä pelkästään paraolympialaisiin ja lajeihin?

• alfahdaf

olisi upeaa olla 2 tyttojalkapalloilijan seta:-( vilma fc kontu ja linda hjk ja 3 tyttojalkapalloilijan isa:-( mira. kielo. anniina ja 4 tyttojalkapalloilijan kummiseta

• lisaapanostettava

Suomen väriä myös muissa lajeissa olisi mukava saada kansainvälisiin isoihin kisoihin (:

Näyttäisivät edes telkkarissa enemmän naisjalkapallo pelejä tai naisten mestarejen liigaa muillakin kanavilla kuin eurosportilla

• Panostusta!

Naiset voisivatkin menestyä jalkapallossa, paremmin kuin miehet ...
      Jos siihen voitaisi edes vähän panostaa.. eli olen samaa mieltä.
      Yhä useampi tyttö-nuori harrastaa jalkapalloa, joten voisi naisjalkapalloakin näyttää televisiosta, muutakin kuin MM-finaalit...
      Oma tyttäreni harrastaa jalkapalloa, ja käy kavereiden kanssa seuraamassa veikkausliigan pelejä, koti paikkakunnalla siis. Tyttö myös seuraa veljien kanssa Valioliigaa lähes joka ilta, ja on useasti valitettu ettei näytetä nais-jalkapalloa....

• nfutari

Täysin samaa mieltä :-)

• Raisapuu1

Sen takia siihen ei kannata panostaa,kun se ei ketään kiinnosta.

• Lisää näkyvyyttä

Viime em kisojen suomi-ruotsi matsia seurasi tv:n kautta noin 1,1 miljoonaa katsojaa. Kyllä siis minua ja muutamaa muutakin kiinnostaa.

t. Iskä jonka tytär matkalla 2021 em kisoihin :-)

• <<<
        Lisää näkyvyyttä kirjoitti:

Viime em kisojen suomi-ruotsi matsia seurasi tv:n kautta noin 1,1 miljoonaa katsojaa. Kyllä siis minua ja muutamaa muutakin kiinnostaa.

t. Iskä jonka tytär matkalla 2021 em kisoihin :-)

OON SITÄ MIELTÄ ETTÄ KYLLÄ PITÄS PANOSTAA > OIS UPEETA JOS JOSKUS AIKANAAN OMA TYTTÖYSTÄVÄ PELAIS FUTISTA. SALIBANDYA JA LÄTKÄÄ JA KORIPALLOA. SITTE KAVERINI SISKO TAAS MAAJOUKKUEEN MAALILLA JA SIT TAAS TYTTÖKAVERINI PELAISI HYÖKKÄÄJÄNÄ JA 29 MAAOTTELUA...
        OIS UPEETA PELAA ITTEKKI FUTISTA 174 18. JA 19 OTTELUA NAISIA VASTAAN < PELAAJANA 11 OTTELUA JA VALMENTAJANA 8
        PELAAJANA 11 PELIÄ
        NAISET-MIEHET 7-4
        MIEHET-NAISET 5-3
        NAISET-MIEHET 4-2
        MIEHET-NAISET 9-1
        NAISET-MIEHET 3-3
        MIEHET-NAISET 4-2
        VALMENTAJANA
        NAISET-MIEHET 0-4
        < NAISTEN VALMENTAJANA KAVERINI SETÄ KARI
        JA MIESTEN VALMENTAJANA MÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1385
    2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      84
      1253
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1249
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      242
      1160
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1036
    6. 65
      929
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      871
    8. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      14
      842
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      42
      710
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      687
    11. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      42
      600
    12. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      568
    13. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      549
    14. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      33
      544
    15. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      539
    16. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      508
    17. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      485
    18. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      86
      483
    19. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29