Naisjalkapalloilioihin panostettava!

amppu98

Kuten olemme huomanneet naiset pärjäävät maajoukkuetasolla paremmin kuin miehet. Miksi maamme ei sitten panostaisi enemmän nais-jalkapalloiluun? Naiset voisivat päästä MM, kisoihin jos niihin panostettaisiin edes vähän enemmän! Myös tuleviin tähtiin pitäisi panostaa enemmän!


Kommentteja? :)

8

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiminunrahaani

      Miksi urheiluun yleensäkään pitäisi erityisesti polttaa valtion rahaa?

      Minulle Suomen menestys tai menestymättömyys urheilussa yleisesti ei paljoa merkitse.

      Mutta, jos ajatellaan vain mitaleja, niin eikö kannattaisi keskittyä pelkästään paraolympialaisiin ja lajeihin?

      • alfahdaf

        olisi upeaa olla 2 tyttojalkapalloilijan seta:-( vilma fc kontu ja linda hjk ja 3 tyttojalkapalloilijan isa:-( mira. kielo. anniina ja 4 tyttojalkapalloilijan kummiseta


    • lisaapanostettava

      Suomen väriä myös muissa lajeissa olisi mukava saada kansainvälisiin isoihin kisoihin (:

      Näyttäisivät edes telkkarissa enemmän naisjalkapallo pelejä tai naisten mestarejen liigaa muillakin kanavilla kuin eurosportilla

    • Panostusta!

      Naiset voisivatkin menestyä jalkapallossa, paremmin kuin miehet ...
      Jos siihen voitaisi edes vähän panostaa.. eli olen samaa mieltä.
      Yhä useampi tyttö-nuori harrastaa jalkapalloa, joten voisi naisjalkapalloakin näyttää televisiosta, muutakin kuin MM-finaalit...
      Oma tyttäreni harrastaa jalkapalloa, ja käy kavereiden kanssa seuraamassa veikkausliigan pelejä, koti paikkakunnalla siis. Tyttö myös seuraa veljien kanssa Valioliigaa lähes joka ilta, ja on useasti valitettu ettei näytetä nais-jalkapalloa....

    • nfutari

      Täysin samaa mieltä :-)

    • Raisapuu1

      Sen takia siihen ei kannata panostaa,kun se ei ketään kiinnosta.

      • Lisää näkyvyyttä

        Viime em kisojen suomi-ruotsi matsia seurasi tv:n kautta noin 1,1 miljoonaa katsojaa. Kyllä siis minua ja muutamaa muutakin kiinnostaa.

        t. Iskä jonka tytär matkalla 2021 em kisoihin :-)


      • <<<
        Lisää näkyvyyttä kirjoitti:

        Viime em kisojen suomi-ruotsi matsia seurasi tv:n kautta noin 1,1 miljoonaa katsojaa. Kyllä siis minua ja muutamaa muutakin kiinnostaa.

        t. Iskä jonka tytär matkalla 2021 em kisoihin :-)

        OON SITÄ MIELTÄ ETTÄ KYLLÄ PITÄS PANOSTAA > OIS UPEETA JOS JOSKUS AIKANAAN OMA TYTTÖYSTÄVÄ PELAIS FUTISTA. SALIBANDYA JA LÄTKÄÄ JA KORIPALLOA. SITTE KAVERINI SISKO TAAS MAAJOUKKUEEN MAALILLA JA SIT TAAS TYTTÖKAVERINI PELAISI HYÖKKÄÄJÄNÄ JA 29 MAAOTTELUA...
        OIS UPEETA PELAA ITTEKKI FUTISTA 174 18. JA 19 OTTELUA NAISIA VASTAAN < PELAAJANA 11 OTTELUA JA VALMENTAJANA 8
        PELAAJANA 11 PELIÄ
        NAISET-MIEHET 7-4
        MIEHET-NAISET 5-3
        NAISET-MIEHET 4-2
        MIEHET-NAISET 9-1
        NAISET-MIEHET 3-3
        MIEHET-NAISET 4-2
        VALMENTAJANA
        NAISET-MIEHET 0-4
        < NAISTEN VALMENTAJANA KAVERINI SETÄ KARI
        JA MIESTEN VALMENTAJANA MÄ


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe