Kuten olemme huomanneet naiset pärjäävät maajoukkuetasolla paremmin kuin miehet. Miksi maamme ei sitten panostaisi enemmän nais-jalkapalloiluun? Naiset voisivat päästä MM, kisoihin jos niihin panostettaisiin edes vähän enemmän! Myös tuleviin tähtiin pitäisi panostaa enemmän!
Kommentteja? :)
Naisjalkapalloilioihin panostettava!
8
226
Vastaukset
- eiminunrahaani
Miksi urheiluun yleensäkään pitäisi erityisesti polttaa valtion rahaa?
Minulle Suomen menestys tai menestymättömyys urheilussa yleisesti ei paljoa merkitse.
Mutta, jos ajatellaan vain mitaleja, niin eikö kannattaisi keskittyä pelkästään paraolympialaisiin ja lajeihin?- alfahdaf
olisi upeaa olla 2 tyttojalkapalloilijan seta:-( vilma fc kontu ja linda hjk ja 3 tyttojalkapalloilijan isa:-( mira. kielo. anniina ja 4 tyttojalkapalloilijan kummiseta
- lisaapanostettava
Suomen väriä myös muissa lajeissa olisi mukava saada kansainvälisiin isoihin kisoihin (:
Näyttäisivät edes telkkarissa enemmän naisjalkapallo pelejä tai naisten mestarejen liigaa muillakin kanavilla kuin eurosportilla - Panostusta!
Naiset voisivatkin menestyä jalkapallossa, paremmin kuin miehet ...
Jos siihen voitaisi edes vähän panostaa.. eli olen samaa mieltä.
Yhä useampi tyttö-nuori harrastaa jalkapalloa, joten voisi naisjalkapalloakin näyttää televisiosta, muutakin kuin MM-finaalit...
Oma tyttäreni harrastaa jalkapalloa, ja käy kavereiden kanssa seuraamassa veikkausliigan pelejä, koti paikkakunnalla siis. Tyttö myös seuraa veljien kanssa Valioliigaa lähes joka ilta, ja on useasti valitettu ettei näytetä nais-jalkapalloa.... - nfutari
Täysin samaa mieltä :-)
- Raisapuu1
Sen takia siihen ei kannata panostaa,kun se ei ketään kiinnosta.
- Lisää näkyvyyttä
Viime em kisojen suomi-ruotsi matsia seurasi tv:n kautta noin 1,1 miljoonaa katsojaa. Kyllä siis minua ja muutamaa muutakin kiinnostaa.
t. Iskä jonka tytär matkalla 2021 em kisoihin :-) - <<<
Lisää näkyvyyttä kirjoitti:
Viime em kisojen suomi-ruotsi matsia seurasi tv:n kautta noin 1,1 miljoonaa katsojaa. Kyllä siis minua ja muutamaa muutakin kiinnostaa.
t. Iskä jonka tytär matkalla 2021 em kisoihin :-)OON SITÄ MIELTÄ ETTÄ KYLLÄ PITÄS PANOSTAA > OIS UPEETA JOS JOSKUS AIKANAAN OMA TYTTÖYSTÄVÄ PELAIS FUTISTA. SALIBANDYA JA LÄTKÄÄ JA KORIPALLOA. SITTE KAVERINI SISKO TAAS MAAJOUKKUEEN MAALILLA JA SIT TAAS TYTTÖKAVERINI PELAISI HYÖKKÄÄJÄNÄ JA 29 MAAOTTELUA...
OIS UPEETA PELAA ITTEKKI FUTISTA 174 18. JA 19 OTTELUA NAISIA VASTAAN < PELAAJANA 11 OTTELUA JA VALMENTAJANA 8
PELAAJANA 11 PELIÄ
NAISET-MIEHET 7-4
MIEHET-NAISET 5-3
NAISET-MIEHET 4-2
MIEHET-NAISET 9-1
NAISET-MIEHET 3-3
MIEHET-NAISET 4-2
VALMENTAJANA
NAISET-MIEHET 0-4
< NAISTEN VALMENTAJANA KAVERINI SETÄ KARI
JA MIESTEN VALMENTAJANA MÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817567
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883499- 592424
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701548Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3731486Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201386- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038