Omasta kokemuksestani voin kertoa että poliisi pelkää "oikeita" rikollisia kuin ruttoa, mutta rakastaa kun saa kateuksissaan pieksää ja nöyryyttää rehellisiä suomalaisia pienimmästäkin tekosyystä.
Olipa muuten jotain "pikku" uutisia poikien säädöistä alla:
Poliisin tappama uhri ei ampunut poliisia Lontoossa
http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194692005262/artikkeli/tutkinta mellakoiden kipinana toiminut britti ei ampunut poliisia.html
Norjan poliisi tunnustaa
http://yle.fi/uutiset/teemat/Norjan_tragedia/2011/08/nrk_poliisi_myonsi_kayttaneensa_pidempaa_reittia_utyan_saarelle_2779671.html
Lähestymiskielto poliisille
3
272
Vastaukset
- pollliisi
Kyllä näin on!!!
- rehellinensuomalaine
Suomen poliisia voi verrata ihan hyvin Venäjän miliisiin. Sillä erolla, että Suomen poliisi on niin tyhmä ettei ymmärrä ottaa rahaa vastaan. Samanlainen rikkollisjärjestö on kuitenkin kuin miliisit Venäjällä. Venäjällä sentään asiat voidaan hoitaa.
- HelppoHeikki2
RikoYliTarkastaja joutuu syytteeseen pahoinpitelystä. Tuollainen otsikko oli iltapäivä lehden otsikkona. Jotenkin se kuohauttaa ja ihmetyttää; Miten henkilö joka on ammattinsa puolesta kohdannut kymmeniä ellei satoja pahoinpitelyjä. Nähnyt mitkä seuraamukset siitä tulee tuomioistuimilta. Miten tälläinen "ammattilainen" sitten voi syyllistyä itse moiseen tekoon?
Se tuntuu yhtä ilkeältä kuin sellainen katollinen pappi, joka saarnastuolista sanoo seurakunnalleen; "Te Syntiset......." Tuntien itse kirvelyä haaroissaan papinkaavun alla, kun on juuri vetänyt pientä kuoripoikaa "pakoputkeen".
Toinen tekijä edustaa maallista valtaa. Toinen "taivaallista" valtaa.............Molemmat kuitenkin yhtä tekopyhiä!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333234Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441609Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719