Omasta kokemuksestani voin kertoa että poliisi pelkää "oikeita" rikollisia kuin ruttoa, mutta rakastaa kun saa kateuksissaan pieksää ja nöyryyttää rehellisiä suomalaisia pienimmästäkin tekosyystä.
Olipa muuten jotain "pikku" uutisia poikien säädöistä alla:
Poliisin tappama uhri ei ampunut poliisia Lontoossa
http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194692005262/artikkeli/tutkinta mellakoiden kipinana toiminut britti ei ampunut poliisia.html
Norjan poliisi tunnustaa
http://yle.fi/uutiset/teemat/Norjan_tragedia/2011/08/nrk_poliisi_myonsi_kayttaneensa_pidempaa_reittia_utyan_saarelle_2779671.html
Lähestymiskielto poliisille
3
269
Vastaukset
- pollliisi
Kyllä näin on!!!
- rehellinensuomalaine
Suomen poliisia voi verrata ihan hyvin Venäjän miliisiin. Sillä erolla, että Suomen poliisi on niin tyhmä ettei ymmärrä ottaa rahaa vastaan. Samanlainen rikkollisjärjestö on kuitenkin kuin miliisit Venäjällä. Venäjällä sentään asiat voidaan hoitaa.
- HelppoHeikki2
RikoYliTarkastaja joutuu syytteeseen pahoinpitelystä. Tuollainen otsikko oli iltapäivä lehden otsikkona. Jotenkin se kuohauttaa ja ihmetyttää; Miten henkilö joka on ammattinsa puolesta kohdannut kymmeniä ellei satoja pahoinpitelyjä. Nähnyt mitkä seuraamukset siitä tulee tuomioistuimilta. Miten tälläinen "ammattilainen" sitten voi syyllistyä itse moiseen tekoon?
Se tuntuu yhtä ilkeältä kuin sellainen katollinen pappi, joka saarnastuolista sanoo seurakunnalleen; "Te Syntiset......." Tuntien itse kirvelyä haaroissaan papinkaavun alla, kun on juuri vetänyt pientä kuoripoikaa "pakoputkeen".
Toinen tekijä edustaa maallista valtaa. Toinen "taivaallista" valtaa.............Molemmat kuitenkin yhtä tekopyhiä!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875