Hei!
Miitti lauantaina 12.6 Hesassa Mr Pickwick pubissa klo 19.00 alkaen.Sieltä lähdetään n.klo 20.oo Satumaahan.
Suomenlippu Pickwikissä pöydällä niin uudetkin löytävät.
Kaikki ovat tervetulleita...ja pidetään hauskaaa
miitti hesa 40+
9
2879
Vastaukset
- acker
Onko siellä helssinkissä vaan 1 pikvikki???
Saatan tuota lähteäkin..... - Hiksu
Se on asemaa vastapäätä- makkaratalossa.
- ???
kyllä sinne pickwikiin löytää mutta jos/kun myöhästyy niin missä on se "satumaa" kertokaa...
esim osoite tai onko se samassa korttelissa mutta esim sisään stokkan puolelta jne... ?- osoite??
En ole miiteissä käynyt, mutta Satumaa on "vanhassa Hankkijan talossa", eli osoite on kai Mannerheimintie? siinä Linja-autoaseman vieressä/ Lasipalatsin vieressä. Samassa talossa on mm. Alko.
- vekku
osoite?? kirjoitti:
En ole miiteissä käynyt, mutta Satumaa on "vanhassa Hankkijan talossa", eli osoite on kai Mannerheimintie? siinä Linja-autoaseman vieressä/ Lasipalatsin vieressä. Samassa talossa on mm. Alko.
..Reiska Taipalekaan tiettävästi loppujen lopuksi päässyt sinne satumaahan...oi jospa te sättiläiset sitten sinne pääsette.
- tango
vekku kirjoitti:
..Reiska Taipalekaan tiettävästi loppujen lopuksi päässyt sinne satumaahan...oi jospa te sättiläiset sitten sinne pääsette.
tuolla puolen
- Pieni Ihmettelijä
Että sefut saavat heitellä miitistäkin epämiellyttävät naamat ulos???? Jos et tarjoa kaljaa tai ole samaa mieltä niin jeesusteipillä suu tukkoon ja portsarit kantavat ulos. Valvottua hauskanpitoahan sitä sättiaddikti oikein kaipaakin. :(
- Anonyymi
MIssä on se Satumaa, jossa oli +40 miittejä 2000 luvun alussa. Se oli joku kellaripaikka. Oisko ollut Argadiankatu 1? Tai niillä main? Onko paikka vielä olemassa?
Vanha miitteijä kyselee - Anonyymi
Pickwickistä saa hyvän englantilaisen aamiaisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693803- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996