ostin uuden psp ja luulin että saisi helposti wlan toimimaan siihen mutta toisin kävi psp havaitsee wlan verkon mutta psp ei pääse sinne ja se ilmoittaa suojauksen kohdalla not support eli ilmeisesti psp ei tue sitä suojausta voiko asialle tehdä mitään olisi kiva saada toimimaan wlan.
psp wlan yhteys
1
350
Vastaukset
Jos kyseinen WLAN verkko on sun niin mene langattoman tukiaseman (reitittimen/modeemin) asetuksiin ja vaihda tilalle WPA-PSK, mikäli käytössä on WPA2-PSK, niin PSP ei tue sitä koska se on WPA2 salaus, PSP tukee ainakin mun tietääkseni WEP ja WPA suojauksia, mutta en suosittele WEP suojausta koska se on helposti murrettavissa, joten WPA on paljon parempi. Jos kyseinen verkko on jonkun toisen, ei voi sitten asialle mitään. Voit ostaa myös itellesi WLAN reitittimen tai modeemin, niin saat itse laittaa langattoman netin päälle ja laittaa suojaukset kuntoon kuten haluat. Jos huomaat tämän "Not Supported" ilmoituksen muualla kuin kotona niin aivan sama koska se on esimerkiski WPA2 ja siihen tarvitaan salasana joka tapauksessa, eli ihan sama tukeeko PSP WPA2:sta vai ei jos verkko on jonkun muu ja salasanalla suojattu. Itse käytän normaalia WPA:ta koska WPA2 ei toimi PSP:llä, muuten käyttäisin WPA2:sta. WPA2 on vielä parempi suojaus mun tietääkseni kuin normaali WPA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442978Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462693
- 562548
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582458Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482450On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532191Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128- 692038
- 452032