ostin uuden psp ja luulin että saisi helposti wlan toimimaan siihen mutta toisin kävi psp havaitsee wlan verkon mutta psp ei pääse sinne ja se ilmoittaa suojauksen kohdalla not support eli ilmeisesti psp ei tue sitä suojausta voiko asialle tehdä mitään olisi kiva saada toimimaan wlan.
psp wlan yhteys
1
287
Vastaukset
Jos kyseinen WLAN verkko on sun niin mene langattoman tukiaseman (reitittimen/modeemin) asetuksiin ja vaihda tilalle WPA-PSK, mikäli käytössä on WPA2-PSK, niin PSP ei tue sitä koska se on WPA2 salaus, PSP tukee ainakin mun tietääkseni WEP ja WPA suojauksia, mutta en suosittele WEP suojausta koska se on helposti murrettavissa, joten WPA on paljon parempi. Jos kyseinen verkko on jonkun toisen, ei voi sitten asialle mitään. Voit ostaa myös itellesi WLAN reitittimen tai modeemin, niin saat itse laittaa langattoman netin päälle ja laittaa suojaukset kuntoon kuten haluat. Jos huomaat tämän "Not Supported" ilmoituksen muualla kuin kotona niin aivan sama koska se on esimerkiski WPA2 ja siihen tarvitaan salasana joka tapauksessa, eli ihan sama tukeeko PSP WPA2:sta vai ei jos verkko on jonkun muu ja salasanalla suojattu. Itse käytän normaalia WPA:ta koska WPA2 ei toimi PSP:llä, muuten käyttäisin WPA2:sta. WPA2 on vielä parempi suojaus mun tietääkseni kuin normaali WPA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446