Missä on Jyväskylän halvin kahvila eli halvin kahvi?
-Coffee house 1.90 €
Halvin kahvila
12
1259
Vastaukset
- hesessä.
Hesburgerissa kahvi donitsi 2 e.
- .
Kellarikievarissa maksaa pieni kahvi 0,50 euroa ja iso 0,70.
- Uuraisten asukkeja
50 centtiä samoin Grillissä Petäjävedelle mentäessä.
- vaan 50 centtiä
Minä keitän sumppia kaikille halukkaille vain 0,50€/kuppi. Ota oma kuppi mukaan. Mulla ei ole tiskikonetta. Jos suosikkilaulusi on Popedan "kakskytä senttiä", niin tingitään nyt sitten sen verran, mutta kahvi on sitten halvinta Extra kahveeta.
- kahvee tauko
moro vaan 50 centtiä! tulossa ollaan ja jokaisella oma kuppi mukana. mistä löydetään?
- kotona leivottu
Prisma ja Citymarket kahvi 0,5- 0,8 eur samoin halvimmat pullat ja leivokse, Esim kahvi ja täytetty sämpylä 2,2 eur
- Ei kannata maksaa
Halvimmilla saat kahvia kun keität sen itse omassa kodissasi omalla kahvinkeittimelläsi. Miksi mennä jonnekin kahvilaan juomaan hermojuomaa kun moninverroin halvemmalla voi omassa kodissaan valmistaa juuri sopivan vahvuista.
- 16+20
McDonaldsissa Perhekortilla kahvi ilmaiseksi kun ostat vähintään 2€:lla jotain muuta (esim. pulla tai kaksi euron juustoa).
- 112 ja 10022
Joo kandee kysyä poliisilta.ne varmaankin tietää missä edullisin paikka kahvitella ja pikkusuolaista??
- 115 kuittaa
ABC sillä kahvi tupla donitsilla 1e "työasu päällä"
- käyty on
Naapurin mammalta saa ilimatteeks kahvia.
- Hyvä mamma,
Anttaako muuta ku makosaa sumppia pihiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219