Ostin Whitewash merkkisen pesukone. Siinä on mm. villa ja silkki ohjelmissa VAIN 20 asteen ohjelma, eli sitä ei voi vaihtaa. Peseekä se villapyykit sitten kunnolla?
20 'C pesuohjelma?
11
3690
Vastaukset
- oseb
Eiiihhh... taas näitä Kiinan ihmeitä. Miksi ihmiset oikeasti ostaa näitä. Ja vaatimuksena vielä että näillä jotain tekiski...
- valkopyykkärimummo
No mulla on kanssa tommonen. Kun hintaa on 199, niitä saa 5 yhden kunnollisen Mielen hinnalla. Tottakai minä ennemmin ostan koneen vaikka 3 vuoden välein, kuin ostan tonnin Mielen joka ei kumminkaan kestä kun sen 5-10 vuotta.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/19529/cssjk/WhiteWash-WM3111-valkoinen-6-kg-pesukone-A-energialuokka
Alkuperäiselle kysyjälle, mä pesen villavaatteet aina käsin, joten en osaa vastata kysymykseesi.
Minusta mitkään villatuotteet ei tykkää konepesusta. - Kuoripojka
valkopyykkärimummo kirjoitti:
No mulla on kanssa tommonen. Kun hintaa on 199, niitä saa 5 yhden kunnollisen Mielen hinnalla. Tottakai minä ennemmin ostan koneen vaikka 3 vuoden välein, kuin ostan tonnin Mielen joka ei kumminkaan kestä kun sen 5-10 vuotta.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/19529/cssjk/WhiteWash-WM3111-valkoinen-6-kg-pesukone-A-energialuokka
Alkuperäiselle kysyjälle, mä pesen villavaatteet aina käsin, joten en osaa vastata kysymykseesi.
Minusta mitkään villatuotteet ei tykkää konepesusta.Voihyvänenaika, mummo!
Miele on tarkoitettu pesemään pyykkiä, jota kyseinen rimpula siis selvästi ei tee..
Testattu, huom! TESTAttu kestämään 10.000 käyttötuntia joka normi kotitaloudessa on n. 20vuotta. Testejä pyörii myös netissä jos haluaa katsoa.
Jos ei oikeasti ole varaa kunnon koneeseen, niin miksei sitten pese kaikkea pyykkiä käsin? - valkopyykkärimummo
Kuoripojka kirjoitti:
Voihyvänenaika, mummo!
Miele on tarkoitettu pesemään pyykkiä, jota kyseinen rimpula siis selvästi ei tee..
Testattu, huom! TESTAttu kestämään 10.000 käyttötuntia joka normi kotitaloudessa on n. 20vuotta. Testejä pyörii myös netissä jos haluaa katsoa.
Jos ei oikeasti ole varaa kunnon koneeseen, niin miksei sitten pese kaikkea pyykkiä käsin?Jos asuu omakotitalossa, missä on erillinen kodinhoitohuone, niin kuivissa optimiolosuhteissa pesukone voi kestää pitkäänkin, mutta kun asut rivarissa ja pesukone on kylppärissä missä on aina kosteaa (2 aikuista, 3 lasta peseytyy) ne pesukoneet yksinkertaisesti ruostuu ja mätänee paskaksi.
Meillä Miele kesti 6 vuotta ja tosiaan maksoi 1150 euroa uutena.
Eli kyllä mielummin ostan näitä halpakoneita parilla-kolmella sadalla. - Kymppi Pesu
Jos asuu omakotitalossa, missä on erillinen kodinhoitohuone, niin kuivissa optimiolosuhteissa pesukone voi kestää pitkäänkin, mutta kun asut rivarissa ja pesukone on kylppärissä missä on aina kosteaa (2 aikuista, 3 lasta peseytyy) ne pesukoneet yksinkertaisesti ruostuu ja mätänee paskaksi.
Eli kyllä mielummin ostan näitä halpakoneita parilla-kolmella sadalla.Hm... Miele ja Ruotsissa valmistettu Asko koneet on valmistettu korkealaatuisesta ruostumatomasta teräksestä ja ne on pesutiloihin tarkoitettukin.
Halpis koneet kyllä ruostuu ja mätänee, ja äänitaso niissä on kova, sekä pesutulos huono, mutta kukin pesee tavallaan ja mihin haluaa satsata.
Vaativissa testeissä Mielen koneet on sunniteltu kestämään jopa 20 vuotta. - Kuoripojka
Jos asuu omakotitalossa, missä on erillinen kodinhoitohuone, niin kuivissa optimiolosuhteissa pesukone voi kestää pitkäänkin, mutta kun asut rivarissa ja pesukone on kylppärissä missä on aina kosteaa (2 aikuista, 3 lasta peseytyy) ne pesukoneet yksinkertaisesti ruostuu ja mätänee paskaksi.
Eli kyllä mielummin ostan näitä halpakoneita parilla-kolmella sadalla.Voihyvänenaika, mummo!
Mielessä on 3kerrosemalointi, ei kyllä ruostu ihan ensimmäisenä..
Tai sitten on kyllä muitakin ongelmia, esim. home tms. jos liikaa kosteutta.
Suosittelen kuntotarkastajaa asuntoosi. - Maali ja Emali eri
Kuoripojka kirjoitti:
Voihyvänenaika, mummo!
Mielessä on 3kerrosemalointi, ei kyllä ruostu ihan ensimmäisenä..
Tai sitten on kyllä muitakin ongelmia, esim. home tms. jos liikaa kosteutta.
Suosittelen kuntotarkastajaa asuntoosi.Emaloitu - Miele :O
LOL :D
- Ikiliikkuja..
Samma häär, toinen vaihtoehto Ruotsissa tehty ASKO pesukone, se on Mielen veroinen, jos haluaa pestä hyvin pyykkinsä ja monta vuotta.
- Ineedsomehelp
Mutta onko se 20 'C ihan huono?!
- TittelinTuur3
ei, jos käyttää oikeaa pesuainetta.
- huono?
20`C ei huono jos pesu tuloksella ei ole väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.327167- 434363
- 243845
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1883479- 122527
- 302485
- 442142
- 262054
- 1641993
- 1051412