Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mä oon Rellumies!

Rellumiestosiaan

Mä oon Rellumies, oon hittosoikoon, vaikka moni saa murheensa halvemmalla.
Tuhansia öitä on Rellun alla ollut töitä, viikkoja tiellä on Rellu maannut siellä.
Hei Rellumies ja tietää miksi käydä töissä.

Ja sitten faktaa; Ensimmäinen kesä takana 10 vuotta vanhalla Megane 1,6 16 valvella eikä ensimmäistäkään vikaa ja keskikulutus ollut tankilta mitattuna koko kesältä alle 7 litraa ja ajo kaupunkia ja moottoritietä pääasiassa.

Mielestäni uskomaton saavutus näin parjatulta autolta. Mä tosiaan oon nyt Rellumies:)

5

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meksu ykkönen

      Itsellä kymmenen kesää takana samanmoisella meganella ja enemmän kuin tyytyväinen olen ollut. Yksi iso vika ollut, jolloin jäätiin kaupan parkkipaikalle. Saksalaista huippulaatua oleva Boschin bensapumppu kuoli. Toinen pienempi vika, edestä ABS-anturin vaihto (Ate, taitaa sekin olla saksalainen).

      Osat jotka eivät ole alkuperäisiä, akku, jarrulevyt ja -palat edessä, takaiskarit, poikittaispalkki pohjassa (altis ruosteelle).

      Vaihteistoöljyt, jarrunesteet, jakohihna, tulpat ja suodattimet ym. vaihdettu huolto-ohjelman tai tarpeen mukaan.

      Mainettaan selkeästi parempi auto, joka on yllättävän ripeä ja menee vähällä bensalla. Taas katsastuksesta kerralla läpi, kuten aina ennenkin.

    • clippo

      Minennoo rellumies, mutta clio on silti alla. Uskomattoman hyvä auto hintaisekseen: huolettomia kilometrejä ja Ilmastointikin löytyy pahimmille helteille (Yaris-tyypit hikoilee saman hintaluokan autoissa...). Ego ei meinannut aluksi mahtua Clion sisään, mutta sen riman kun ylitti, niin hyvin on mennyt.

    • 70 renumies

      Ostin renu megane breakin 2004 toukokuun lopussa 2006 autolla ajettu 11600 km ja sen jälkeen on tullut seuraavat viat:
      10.10.2006 takaoven lukon säätö 21435 km
      4.12.2006 takaoven lasin vaihto takuuna 22935 km
      12.4.2007 sytytyspuolien vaihto(osa takuu) 28258 km
      20.6.2007 lämmityslaitteen vaijeri 31817 km
      12.10.2010 nokka-akselin anturin vaihto 85711 km
      Autossa oli 5 vuoden takuu ja olen suorittanut huolto-ohjelman mukaiset huollot sekä ao nesteiden,jarrupalojen ja renkaiden sekä tänä keväänä kaikkien lamppujen vaihdot. Nyt auton mittarissa 101700 km:ä.
      Mielestäni ei autossa ole ollut paljon vikoja niin kuin ei edellisissäkään renuissa.

      • Estafette

        Kun nyt kerran pääsee kehumaan Rellua niin kerrottakoon että ajelin tasaan 3,5
        vuotta Lagunalla vm:98 2,0 RXE mittarissa oli 230tkm ostohetkellä ja tasaan
        300tkm kun vaihdoin pois. Ainut vika koko aikana oli etupyörän laakeri joka
        meni uusiksi tosin epäilen että pari edellistä omistajaa oli joutunut tekemään
        enemmänkin remonttia, siksi saattaa löytää halvalla I koppasia Meganeja ja
        Laguja joita on korjailtu vuosien varrella ja joilla on vielä paljon taivalta edessä.


      • Otf-722
        Estafette kirjoitti:

        Kun nyt kerran pääsee kehumaan Rellua niin kerrottakoon että ajelin tasaan 3,5
        vuotta Lagunalla vm:98 2,0 RXE mittarissa oli 230tkm ostohetkellä ja tasaan
        300tkm kun vaihdoin pois. Ainut vika koko aikana oli etupyörän laakeri joka
        meni uusiksi tosin epäilen että pari edellistä omistajaa oli joutunut tekemään
        enemmänkin remonttia, siksi saattaa löytää halvalla I koppasia Meganeja ja
        Laguja joita on korjailtu vuosien varrella ja joilla on vielä paljon taivalta edessä.

        Olisi upeaa omistaa 24 renaulttia v 1939-1994. Mukaan lukien tipparellut ja 7 meganea ja megane break vm 2002 pun ja clioja 1991-98 mallit ja 2 clio williamssia ja 1 clio williams


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe