MIHIN ÄÄNI TIEDOSTOT?

sissulissu

Hei! olen tekemässä sanelukoneella muistikortille puheohjelmaa jonka haluan tallentaa macbook pro koneelle. Nyt vaan en tiedä että miten ja minne? kuvat osaan laittaa iphotoon ja videot imovieen mutta minne äänitiedostot muistikortilta ladataan? ja voiko niitä muokata siellä jossakin, missä?

4

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Äänitiedostot kannattaa tallentaa Musiikki-kansioon. Toistoa varten on varmasti hyvä lisätä ne iTunesin kirjastoon, iTunesin Arkisto-valikon kautta.

Muokkausta kannattaa tehdä Garagebandillä. Vedät ja pudotat sen tiedoston Garagebandin avoimeen ikkunaan.

• sissulissu

Kerrotko vähän tarkemmin, mikä se musiikki-kansio on tai sen ohjelman nimi?

• Ei niillä tuon tarkempia nimiä ole, joten ei se voi kertoa.

Musiikki-kansio löytyy käyttäjäkohtaisesta kotikansiosta.
        Toki Macissa voi tallentaa tiedoston mihin haluaa, ja siellä se tietenkin on muokattavissa ja käytettävissä.

Muista varmuuskopiot kokonaan toiselle medialle, jos ohjelmasi on jotenkin tärkeä. Kuten lienet jo kuullutkin, mikä tahansa kiintolevy voi kosahtaa koska tahansa ja myös täysin varoittamatta.

• 1stMacFinn

Se Musiikki-kansio on sellainen kansio siinä sun Kotikansiosi (siis se, jonka kuvake Finderissa on talon kuva) jonka nimi on Musiikki.

Ohjelman nimi on Garageband.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      55
      3228
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      3045
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      51
      2909
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      51
      2440
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      2191
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2081
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1035
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      116
      982
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      964
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      38
      944
    Aihe