British Airways

Mukavuudenhaluinen

Onko British Airwaysin lentokoneissa penkeissä omat telkkarit? Entäpä taso muuten? Tarjoavatko hyvää ruokaa siellä? Lennetään Lontoosta Friscoon, eli varmaankin joku iso kone tiedossa. Lähtöä odotellessa... 5 yötä hähhää.

12

3302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ansku

      lähen 9 päivän päästä eka Hki-Lontoo ja Lontoo-NY, molemmat lennot BA:lla. Tuo viimeinen Boeing 747:lla...ja samaa mietin, eli onko niissä penkeissä omat telkkarit? =)

      • minkki

        itse olen lentänyt british airwaysillä orlandoon ja new jerseyyn ja oli ainakin niillä matkoilla kumpaankin suuntaan omat pikkutelkkarit..
        niistä oli aina välillä kiva kattoa missä päin maailmaa nyt oikein lennetään ja tietysti.. tulihan niitä leffoja katottua pitkillä lennoilla.. :)
        Hyviä matkoja vaan teille! ...Kateeksi käy, kun itse en lähde sinnepäin vielä vuoteen..


      • juha
        minkki kirjoitti:

        itse olen lentänyt british airwaysillä orlandoon ja new jerseyyn ja oli ainakin niillä matkoilla kumpaankin suuntaan omat pikkutelkkarit..
        niistä oli aina välillä kiva kattoa missä päin maailmaa nyt oikein lennetään ja tietysti.. tulihan niitä leffoja katottua pitkillä lennoilla.. :)
        Hyviä matkoja vaan teille! ...Kateeksi käy, kun itse en lähde sinnepäin vielä vuoteen..

        Lähen damin kautta kolmen viikon päästä Chicagoon, olisko noissakin jumboissa pikkutelkkarit? Ite oon menny BA:lla viimeks viisi vuotta sitten Chicagoon eikä sillo ollu telkkareita, tietty ny varmaa on. SAS:illa v. 2002 ei ollu mut se ei ollukaan jumbo kun Chicagoon menin


      • travelerboy
        juha kirjoitti:

        Lähen damin kautta kolmen viikon päästä Chicagoon, olisko noissakin jumboissa pikkutelkkarit? Ite oon menny BA:lla viimeks viisi vuotta sitten Chicagoon eikä sillo ollu telkkareita, tietty ny varmaa on. SAS:illa v. 2002 ei ollu mut se ei ollukaan jumbo kun Chicagoon menin

        KLM:n 747:ssa ei oo ptv:tä, joten ilman omaa töllöö joudut lenteleen :o(


      • Travelin Band

        ...British Airwaysin Boeing 747-436 koneissa, jollaisella todennäköisesti tulet lentämään (lensin itse New Yorkista Lontooseen). Muutenkin palvelu ja esim. ruoka on aivan eri planeetalta kuin esim. Finnairilla.


    • matkustaja

      British Airways on ehdottomasti paras mun käyttämä lentoyhtiö kun olen lennellyt Suomi-Usa väliä. Istuimet miellyttävät, oma tv, radio, ja palvelu pelaa todella hyvin. Ja yleensä lennot ovat olleet muutenkin hyviä, tarkoitan ilmat ovat suosineet.
      Olen myös käyttänyt.
      -SAS oli ihan ok, mutta menee New Jerseyhin.
      -KLM hyvä kanssa. ( melkein kuin BA mutta lentoaika pidempi )
      -AMERICAN AIRLINES, ok, mutta selvästi ed. huonompi.

      Olenkin kohta taas lentämässä BA:lla Nykiin :)

      ---ps) - saa ainoastaan Finnair. Korkeat hinnat, koneet ei hyviä, ja palvelu sitäkin surkeaa kun ajattelee hinta laatu suhdetta. En ole lennellyt finnairilla Usa:han.

      • Passanger 57

        "En ole lennellyt finnairilla Usa:han"

        Jaa, että arvostella voi, vaikka ei olisi lentänytkään?

        Ei sillä, että se paras olisi.


      • matkustaja
        Passanger 57 kirjoitti:

        "En ole lennellyt finnairilla Usa:han"

        Jaa, että arvostella voi, vaikka ei olisi lentänytkään?

        Ei sillä, että se paras olisi.

        Olen kyllä käyttänyt Finnairia muilla lennoilla-
        Siis onko Finnairilla erityiskaavio USA:n lennoille siis tarkoitan että nekö ovat parempia ns palvelultaan ??? Täytynee kokeilla.
        Arvostelin Finnairia vain oman kokemukseni perusteella mutta kuten sanoin USA:n lennot olen lennellyt aina muiden lentoyhtiöiden koneilla ja kehua voi avoimin mielin sen verran loistavaa on ollut palvelu sekä koneiden taso.


      • MrS
        matkustaja kirjoitti:

        Olen kyllä käyttänyt Finnairia muilla lennoilla-
        Siis onko Finnairilla erityiskaavio USA:n lennoille siis tarkoitan että nekö ovat parempia ns palvelultaan ??? Täytynee kokeilla.
        Arvostelin Finnairia vain oman kokemukseni perusteella mutta kuten sanoin USA:n lennot olen lennellyt aina muiden lentoyhtiöiden koneilla ja kehua voi avoimin mielin sen verran loistavaa on ollut palvelu sekä koneiden taso.

        ... ei tarvii kun hinaa persiinsä Hki-Vantaalle ja JFK:lla Air Trainille.

        Yleensä matkustan itse persaukisten tyylillä välilaskulla (Frankfurt,
        Amsterdam tai Londres), mutta nyt kun tein keikan Finskillä niin
        rupesin pohtimaan että kyllä sitäkin palvelua kestää kun kone vie
        suoraan perille. Se on miten sitä miettii.

        P.S. Olen samaa mieltä BA rules! Pätkii Lufthansat ja KLM:t mennen
        tullen, mutta onhan se aina vähän tyyriimpi myös.

        MRS


    • Mukavuudenhaluinen

      Kiitos kaikille riitapukareille mielipiteistä. Muistakaa että mielipide on kuin persreikä; jokaisella on omansa. Mulla ei ainakaan ole huolta enää siitä että en olisi hyvissä käsissä kun lähden huomenna lentoon. Ei muuta kuin hauskaa kesää ja antakaa pesää.

    • Anonyymi

      Kaukomatkojen koneissa on YLEENSÄ omat telkkarit

      • Anonyymi

        Voi kiitos. 16 vuotta odotinkin vastausta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe