Paras väri?

Eli mikä on teidän mielestänne cavalier kingcharlesinspanielin väri vaihtoehdoista paras/kaunein?? (: (black&tan,ruby, blenheim, tricolor) Meille on varattuna pieni black&tan uros ;)) Ja se on musta hienoin väri!
7327
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Black& tan ehtottomasti.
Mietimme ensin rybya mutta ei!

Äänestä

Ruby minun mielestäni. Omistan 2 sellaista

Äänestä

Minulla 2cavaa, blenheim ja ruby.
En osaa sanoa mikä kaunein...
Kaikki niin ihania! Toki minun on vaikea päättää kaunein,
kun itselläni 2 eri väriä ja rakastan molempia koiriani.

Äänestä
  • Hienoa, että rakastat erivärisiä koiriasi
    tasapuolisesti!

Itse pidän Rubysta, Black&tan raukat paahtuvat auringossa
    pelkän värinsä takia.

Äänestä

Kaikki kauniita. Omistan yhden B&T ja haaveissa Tricolur.

Äänestä

Minun mielestä blenheim on kaunein. :) Itsellänikin oli blenheim cavalier, tosin menehtyi.. Myös black&tan on kaunis väri. (:

Äänestä

Täältä ääni tricolourille! Meillä kaksi trikki poikaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Cavat <3 kirjoitti:

Eli mikä on teidän mielestänne cavalier kingcharlesinspanielin väri vaihtoehdoista paras/kaunein?? (: (black&tan,ruby, blenheim, tricolor) Meille on varattuna pieni black&tan uros ;)) Ja se on musta hienoin väri!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu