Häiden valmisteluun kuuluu nykyään kaikenlaista, eikä mm.cateringin järjestely ole kaikkein pienin ponnistus.
Edellä sanottuun viitaten kysynkin nyt, että miksi ihmiset eivät ilmoita aikeistaan häihin osallistumisen suhteen ja jos sitten ilmoittavatkin, niin viikko tolkulla määräajan jälkeen? Siis siinä vaiheessa kun hääpari on ehtinyt hetkeksi "istahtaa" ennen juhlapäivän aamua, koska he kuvittelivat homman olevan valmiin!?
Häihin valmistelusta
2m4n,24n2,2n4,mn,2
2
158
Vastaukset
- aaaabeeeceee
Siksi, ettei osata hyviä ja huomaavaisia käytöstapoja.Tietysti voi myös miettiä liikkuuko itse loppujen lopuksi erityisen fiksun porukan seurassa.
- larali
Moikka!
Olisikohan täällä kenelläkään tietoa hääsuunnittelijakoulutksista?? olisin todella kiinnostunut sellaisesta, että jos kukaan tietää mitään niin vastailkaahan.. kiitos!! :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940