Kuinka löytää tanssipari?

No ainakin yritin

Olen siis jo tosi pitkään haaveillut tanssin opettelusta. Lavalla kävisin mieluusti, mutta aina saa olla nolona, kun ei ole askeleet hallussa. Jos on tosi hyvä viejä, niin välillä tanssi tuntuu tosi hyvältä, mutta harmittaa aina se paremman osapuolen näkökulmasta, että hänellä meni kaks biiisiä enemmän ja vähemmän opetushommissa.

Nyt alkaisi 6.9 Nurmijärvellä Perttulassa alkeiskurssi lavatansseista, ti 18:30.
Syksy 70 ekee. Olen itse mielestäni liikunnallinen, 168 cm, 40-50v ikäryhmää. joku sanoi joskus tansseissa, että hyvärunkoinen ( mietin, että lämäytänkö kassilla päähän vai nauranko vain - no nauratti, taisi olla metsäpuolella hommissa se herra)

Mutta kuinka siis löytäisin parin syksyksi? Elokuulla on vielä hki-espoo-vantaa alueella ilmaisia 45 min tunteja, joissa vois käydä kerran kokeilemassa.

11

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkg jjhgsaj
      • no ainakin yritin

Kiitti tuosta neuvosta, sain kuin sainkin laitettua ilmoituksen : )

• Kävelijä...

( mietin, että lämäytänkö kassilla päähän vai nauranko vain - no nauratti, taisi olla metsäpuolella hommissa se herra)

Tuollaisella kassilla varustettuna tansseissa, niin saattaa olla hiukan enemmänkin opettelemista ;)

Eikun rohkeasti vain opettelee... ei se niin vaikeaa ole, enempi kuin kävelyä.

• älämä

Rakas tytteli jätäppäs kasssisi pois, on eka opetus tässä

• Pave570

Mene vaikka yksin tanssikurssille, on siellä yksinäisiä miehiäkin.

• Seitsemäs tanssikesä

Yleensä kursseilla on parittomia ja parinvaihto tiuhaan. Ja varmaankaan ei tarvitse etukäteen maksaa niin voi ensin käydä katsomassa. Rohkeasti mukaan vain, siitä se alkaa...tanssikärpäsen purema!

• no ainakin yritin

Kiitos vinkeistä, no "kassi" oli ihan niinkuin vertauskuva. En tykkää heiluvista laukuista minäkään, mutta ei ole hienoja nilkkapussukoita tullut hankittua, jokuhan luulisi, että ai tuolla on ihan joku tanssija. Johonkin ne autonavaimet yms. on jemmattava...

Kiitos kannustuksesta, mutta miksi tämä on niin vaikeaa..okey, etsin nuo toiset sivut.. Mutta tosi kivan tuntusta porukkaa tätä lukee, ei mitään ihme kommentteja..

• Ei muuta kuin sinne tanssikurssille vaan, niissä on tosiaan parin vaihto, alkeis ryhmässä ei kukaan osaa viä tanssia sua kummemmin, joten niiden kanssa on hyvä opetella hyvien oppettjien johdolla. Kaikilla on kivaa.

Varo vaan sitä tanssikärpästä.
        Kivoja tanssiharjoituksia.

• syksy saapuu

Aloittajalle tiedoksi, että kyseisellä tanssikurssilla vaaditaan ainakin periaatteessa oma pari, eikä mitään parin vaihtoa ole. Jos nyt siis puhutaan yleensä samasta kurssista. Mahdoitko tarkoittaa Nur-Dancen alkeisryhmää tiistaisin Uotilan koululla Perttulassa?

Nur-Dance on tanssiurheiluseura, joka myös opettaa lavatanssin alkeita alkeisryhmässä, harrastajat-ryhmässä paneudutaan syvemmälle lavatanssin "sielun elämään" ja torstaisin kokoontuu vielä kilpatanssivalmennus-ryhmä.
        http://www.nur-dance.net/index.htm

• Äinään Miäs

Mene johonkin Nuorisoseuraan,lyö tekarit naulaan,Suavea lettiin(jos olet mies) ja
      sormus taskuun.
      Kyllä se siitä.

• mullekkin

minäkin etin kilpatanssi paria joka olisi poika 12-13 vuotias ja alkeista c luokkaan asti itse olen d luokkassa ja 11vuotias tyttö 158cm pitkä!!!
      JOS JOTAKIN KIINNOSTAA NII PAANKAA TÄLLE SIVULLE VASTAUKSII!!!!! JA PUHELIN NUMER>O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3664
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1991
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1210
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1073
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1055
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe