Pärjääkö Alanyassa yksin?

AlanyaForEveR5631

Suunnittelen lähteväni yksin alanyaan ensi kuun puolella ja mietin vain, että kuinka turvallista iltaisin on nuoren naisen yksin kävellä kaupungilla?

74

1737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei elämästä selviä h

      Eikö tätäkin ole jo jauhettu moneen kertaan. Ei uutta provoa, kiitos.

    • no point...

      paikassa jossa naiset ovat alistettuina uskonnon toimesta, jossa ihmisoikeuksia tallotaan ja turistit toimivat testipatjoina seksin puutteesta nääntyneelle kansalle, en viitsi vastata tuohon turvallisuuskysymykseen.

      • AlanyaForEveR5631

        En kyllä itseasiassa tiedä, miksi kysyin. Lähden jokatapauksessa yksin :)


      • Wirtamo:K
        AlanyaForEveR5631 kirjoitti:

        En kyllä itseasiassa tiedä, miksi kysyin. Lähden jokatapauksessa yksin :)

        Pärjäät hyvin kun otat karvakämmenen seuralaiseksi ja tupun rahaa,seuraavalla kerralla kun meet niin hänellä jo toinen kainalossa.


      • HeidiLNS
        Wirtamo:K kirjoitti:

        Pärjäät hyvin kun otat karvakämmenen seuralaiseksi ja tupun rahaa,seuraavalla kerralla kun meet niin hänellä jo toinen kainalossa.

        Mitä väliä, onko karvakädellä uusi kainalossa heti kun oma kone lähtee takaisin suomeen? Itselleni on ainakin ihan sama koska en itsekään olisi "uskollinen" jollekin turkkilaisella lomaromanssille :) Hauskaa saa pitää terveen järjen kanssa.


      • näin se vaan menee..
        Wirtamo:K kirjoitti:

        Pärjäät hyvin kun otat karvakämmenen seuralaiseksi ja tupun rahaa,seuraavalla kerralla kun meet niin hänellä jo toinen kainalossa.

        Tossa ei mtn käy noin...jos olet kerran jonkun karvajalan matkaan lähtenyt, pidetään kyllä itsestäänselvyytenä, että seuraavan kerran kun kottarainen lentää sinne takaisin olet tämän ed "oma". Ja jos kottarainen haluaisikin katsastaa muita maisemia..ei sitä hyvällä katsota


      • kateutta.......
        Wirtamo:K kirjoitti:

        Pärjäät hyvin kun otat karvakämmenen seuralaiseksi ja tupun rahaa,seuraavalla kerralla kun meet niin hänellä jo toinen kainalossa.

        Heheh, käykö kateeksi, kun toisilla on koko ajan misuja kainalossa :)))


      • HeidiNLS
        näin se vaan menee.. kirjoitti:

        Tossa ei mtn käy noin...jos olet kerran jonkun karvajalan matkaan lähtenyt, pidetään kyllä itsestäänselvyytenä, että seuraavan kerran kun kottarainen lentää sinne takaisin olet tämän ed "oma". Ja jos kottarainen haluaisikin katsastaa muita maisemia..ei sitä hyvällä katsota

        enpäs ole yhdenkään karvajalan mukaan lähtenyt. Puhuin ISI-muodossa jos et huomannut ;)
        Huomaan kyllä kateutta ja katkeruutta ilmassa.


      • Lennä lennä
        näin se vaan menee.. kirjoitti:

        Tossa ei mtn käy noin...jos olet kerran jonkun karvajalan matkaan lähtenyt, pidetään kyllä itsestäänselvyytenä, että seuraavan kerran kun kottarainen lentää sinne takaisin olet tämän ed "oma". Ja jos kottarainen haluaisikin katsastaa muita maisemia..ei sitä hyvällä katsota

        Tällä kottaraisella ei ole syytä vaihtaa, mutta Alanya on suuri kaupunki. Eiköhän se vaihtokin onnistu jos on tarpeen.


      • HeidiNLS
        Lennä lennä kirjoitti:

        Tällä kottaraisella ei ole syytä vaihtaa, mutta Alanya on suuri kaupunki. Eiköhän se vaihtokin onnistu jos on tarpeen.

        onnistuu varmasti :)


    • epäprovosoiva nainen

      Normaalisti pukeutunut nainen (itse 40) sain kulkea kyllä ihan rauhassa. Myyjät hätyyttelevät tulla ostoksille tai baaripojan pyytelevät ravintolaan, mutta muuten ihan asiallista meininkiä. Tai sitten olen liian vanha. Normaali hellesään pukeutumisella ainakin pärjää. Kapakoita en kolunnut, koska en tykkää bilettää. Paljon on myös itsestä kiinni miten käyttäytyy ja antaako itse aihetta siihen, että joutuisi häirikön kohteeksi.
      Kaupassa jotkut myyjät tosin haluavat olla niiiiin ystävällisiä, että jatkuvasti laittavat käden selkäsi ympärille samalla kun kehuvat tuotettaan. Puristipa yksi käsi minua pakarastakin siinä samalla, mutta loppui heti kun mainitsin asiasta ja kaupankäynti jatkui entiseen tahtiin. Käsittääkseni turistin valittaessa seksuaalisesta häirinnästä poliisille tai pomolle, joko putiikki menee kiinni vähäksi aikaa tai työnantaja saattaa vapauttaa myyjänsä tehtävästään. Ei ole faktaa mutta tällaista juttua on kuulunut...

      • tyhmyys huipussaan

        tottakai menee putiikki kiinni, jos henkilökunta ahdistelee. Itse olen nähnyt ja kuullut useita kertoja. Mutta apn kysymykseen, jos tuollaista tarvii kysyä kannattaa jäädä kotiin.


      • AlanyaForEver1343728

        kiitos asiallisesta vastauksesta :)


      • Aurinkoa Alanyassa
        AlanyaForEver1343728 kirjoitti:

        kiitos asiallisesta vastauksesta :)

        Hei,olen myös lähdössä ens kuussa yksin Alanyaan. Aivan hyvin voi lähteä yksin,parempi niin kuin huono seura.
        Olen käynyt aikaisemminkin,kaikki on mennyt hyvin. Turhaa pelottelua viesteissä, eivät varmaan ole koskaan käyneet Alanyassa. Hauskaa matkaa!!


      • Kleopatra333
        Aurinkoa Alanyassa kirjoitti:

        Hei,olen myös lähdössä ens kuussa yksin Alanyaan. Aivan hyvin voi lähteä yksin,parempi niin kuin huono seura.
        Olen käynyt aikaisemminkin,kaikki on mennyt hyvin. Turhaa pelottelua viesteissä, eivät varmaan ole koskaan käyneet Alanyassa. Hauskaa matkaa!!

        Mä olen käynyt 4 x yksin Alanyassa, enkä enää mene! Kaupat ja ravintolat kiskovat ylihintoja yksinäiseltä. Ole hyvin varovainen luottokortin käytössä, 4n euron ostos saatetaan kirjata 40ksi! (Ja kortti voidaan kopioida.)

        Pankkiautomaatilla käy vain jonkun toisen kanssa, päivällä ja vilkkaalla paikalla. Satuin paikalle kun vanhemmalta naiselta vei automaatilla pari moottoripyörärosvoa kortin ja rahat!

        Baareissa pitää olla hyvin varuillaan ettei lasiin pistetä tyrmäystippoja!

        Ei kun menoksi, mutta muista varovaisuus! (Ja sitä tarvitaan nykyään joka paikassa!)


      • IIIIRIS
        Kleopatra333 kirjoitti:

        Mä olen käynyt 4 x yksin Alanyassa, enkä enää mene! Kaupat ja ravintolat kiskovat ylihintoja yksinäiseltä. Ole hyvin varovainen luottokortin käytössä, 4n euron ostos saatetaan kirjata 40ksi! (Ja kortti voidaan kopioida.)

        Pankkiautomaatilla käy vain jonkun toisen kanssa, päivällä ja vilkkaalla paikalla. Satuin paikalle kun vanhemmalta naiselta vei automaatilla pari moottoripyörärosvoa kortin ja rahat!

        Baareissa pitää olla hyvin varuillaan ettei lasiin pistetä tyrmäystippoja!

        Ei kun menoksi, mutta muista varovaisuus! (Ja sitä tarvitaan nykyään joka paikassa!)

        Sama täällä , olen käynyt pari kertaa ja enää en mee , yliarvostettu paikka vailla mitään katsottavaa , rantoja ja aurinkoa riittää turvallisimmistakin paikoista , ravintelien poijjaat kimpussa kuin kärpäset ja kaupoissa vedätetään kuin keritään , tyrmäystippoja baareissa lasiin ja sillä tapaa, yksin en lähtisi ja jos lähdet oleppa varovainen.


      • jettasH
        IIIIRIS kirjoitti:

        Sama täällä , olen käynyt pari kertaa ja enää en mee , yliarvostettu paikka vailla mitään katsottavaa , rantoja ja aurinkoa riittää turvallisimmistakin paikoista , ravintelien poijjaat kimpussa kuin kärpäset ja kaupoissa vedätetään kuin keritään , tyrmäystippoja baareissa lasiin ja sillä tapaa, yksin en lähtisi ja jos lähdet oleppa varovainen.

        Olimme keväällä ystäväni kanssa,ikää hieman yli 45-v,hotelli rannan lähellä,ei siinä mitään moittimista,siisti ja asialliset pienet huoneet,aamiainen perus-sellainen,ruoka hotskun ravintolassa tooosi kallista,joten vältimme sitä,kolusimme kaikki pikku ravintolat sataman lähistöltä,jossa paikalliset istuivat ja ruoka oli maittavaa ja halpaa,paljon mainostettu Kale kukkula iltavalaistuksena houkuttava ja upeat näkymät sielläoli,suosittelemme...

        Basaarissa olimme kerran ja se riitti,kiskurihinnat ja epäasiallisia kauppiaita,samaten automaatista rahannostossa kantsii olla tarkkana,vieressä on "kyttääjiä",joten kannattaa suorittaa pankissa,jos tarvis'....iltasella käytimme taxia,opimme sen yhden kerran kävelymatkan jälkeen,joka paikassa joku jätkä pyytämässä johonkin,siis emme oikein pitäneet koko paikasta,olemme paljon matkustaneet,mutta taisi jäädä ainoaksi kerraksi Alanyaan,emme suosittele yksin matkaavilleja varsinkaan naisille.


    • Gumus

      Minä lähden tiistaina testaamaan pärjääkö 50-vuotias mies yksinään Alanyassa. :)

      Pankkiautomaatilla kannattaa olla tarkkana ettei kukaan ole niin lähellä, että pääsee urkkimaan tunnusluvun. Minä en tunnuslukuani automaattiin näpyttele, jos joku on liian lähellä vaan vaihdan automaattia. Tunnusluvun näpyttely kannattaa suojata lompakolla vaikka ketään ei vieressä olisikaan. Ihan vain automaattiin liitettyjen kameroiden varalta. Näitä varotoimenpiteitä kannattaa noudattaa myös Suomessa. Oma luottokorttini kopioitiin Suomessa ja samalla lmeisesti kameran avulla saatiin tunnusluku selville. Nordeasta ottivat minuun yhteyttä ja sanoivat epäilevänsä minun korttiani väärinkäytettävän Australiassa. Sanoin sen olevan varsin mahdollista, koska en ole koskaan käynyt Australiassa. Korttini jäädytettiin, sain uuden kortin eikä minu tarvinnut maksaa Australiassa muutamalla tuhannella eurolla ostettuja turkkeja ja timanttisormuksia. :)

      Varkauksien varalta minulla on kaksi luottokorttia ja noin 100 euron vararahasto. Toista luottokorttia pidän mukanani ja toisen jätän tallelokeroon.

      Suomessakaan ei kannata jättää juomaansa vartioimatta. Kyllä täälläkin osataan tyrmäystippojen käyttö.

      • Autosafaripelotti

        Kyllä sinä siellä pärjäät.
        Älä vedä liian kovia kännejä.


    • turkishlover

      Itse olin veljeni kanssa Alanyassa, mutta käytännössä liikuin siellä päivin öin yksin. Huomiota ainakin herätti, 17v nuori hoikka blondi, mutta kun osasi kieltäytyä, ei ollut mitään ongelmaa. Sitkeitä olivat kyllä noi miehet. Huomasin baareissa että siellä nuoria tyttöjä vietiin yläkertaan ja vessoihin, kävi vähän sääliksi, sillä kohta heillä oli jo uudet tytöt kainalossa. Mutta itse löysin mukavia ihmisiä, ja turkkilaiset ovat todella ystävällistä porukkaa! Pitää vain pitää huoli, ettei juo itseään niin huonoon kuntoon että voi sattua jotain. Itse rakastan Alanyaa, olen käynyt jo 3x ja kaipuu takaisin on kova !
      Sieltä löytää mahtavia ihmisiä mutta myös niitä yli-ahdistelevia, ite uskalsin olla siellä yksin ja taksilla menin öisin hotellille, ei mitään ongelmaa. Se riippuu niin itsestä !
      Ainiin, basaareissa miehet ovat kyllä hurjan päällekäyviä, yrittivät saada takahuoneeseen jolloin olisin saanut tuotteita ilmaiseksi! Huhhuh

    • No jopas!

      Käyn useasti Alanyassa ihan vain lepolomalla, mutten kuitenkaan KOSKAAN ole nähnyt tilannetta, että suomalainen nainen ja turkkilainen mies menevät yhdessä vessaan! Siis ikinä nähnyt! Eikä edes yläkertaan. Että vessarakkauttako? Huomiota saavat kyllä kaikenikäiset ja -näköiset tytöt ja naiset, ne vain pitää torjua päättäväisesti. Mukanamme olleille sukulaistytöille ei ole koskaan tapahtunut vessaan viemisiä eikä mihinkään kellareihin, yläkertaan, takahuoneeseen yms. Johan tuollaiselle 'kutsulle' naurettaisiin paskaisesti, ei suomityttö ole tahdoton idiootti.

      • Kellarikamaa

        "ei suomityttö ole tahdoton idiootti. "

        Jos joku, niin suo-maalainen työväenluokainen white trash skank on juuri sitä,

        Ja sellaisethan ne halpamatkoja tekevät...


      • Sähän se ootkin!
        Kellarikamaa kirjoitti:

        "ei suomityttö ole tahdoton idiootti. "

        Jos joku, niin suo-maalainen työväenluokainen white trash skank on juuri sitä,

        Ja sellaisethan ne halpamatkoja tekevät...

        No suthan siellä veskeissä ja kellareissa möyrimässä ovat nähneet! Selvisi tääkin arvoitus, palstan skunkkikirjoittelija tekee itse ne törkyreissut, joista puhutaan. Laita kuvasi palstalle, että tunnistetaan sut ensi kerralla Alanyassa :))


    • Turkkiakin nähty

      Kyllä minuakin nuo vessareissut ihmetyttää. En sellaista nähnyt tai joutunut itse yritysten kohteeksi. Kyllä iskuyritykset klubeilla olivat hienovaraisempia kuin Suomessa. Sitten vielä tuo iänikuinen, että 'kohta on uusi tyttö kainalossa'. Kellä lomalaisella on aikaa vahdata toisten parinvaihtoa vai ovatko turkkilaiset niin samannäköisiä, että menee sekaisin. Vielä ihmettelen sitä, että jos vessa- tai rantareissulla lykästää, niin miksi lypsävä lehmä hylättäisiin ja vaihdettaisiin uuteen?

      Kauppiaat basaarialueella ovat päällekäyviä ja flirttailevia. Ei pidä kuitenkaan innostua, kyllä ne mieluummin myyvät krääsäänsä kuin kähmivät Suomi-neitoa.

      Drinkkiä ei saa jättää pöytään missään maailmassa tyrmäystippojen tms vuoksi. Alanya tuskin on poikkeus.

      • See;)

        No,kyllä muakin nuo wc-jutut kummastuttaa ;)

        Olen ollut muutamia kertoja Alanyassa ja käynyt lomieni aikana useasti wc:ssä,mutta yksin......

        Basaarin kauppiaat käyttäytyvät asiallisesti jos itse olet myös sitä,samaten baarien "jäppiset" jättävät rauhaan,kun et anna aihetta siihen ja nyt viime lomallani huomasin Venakkotyttöjen olevan Turkinpoikain suosiossa,eikä ihme,ovathan kauniita....

        Uusi tyttö kainalossa on faktaa myös kotimaassamme ja lomaromanssit kantsii pitää lomaromansseina,eivät ne johda mihinkään,joskus kyllä,mutta harvemmin....

        Alanya on ihan tavis lomakohde ;))


    • Itsekkin matkustellu

      Meillä päin yksi mummu noin 70 v. kävi tuolla päin lomalla.

      Kun hän palasi takasin, alkoi hän ahdistella nuoria miehiä keskellä päivää ihan täällä kotosuomessa. Ahdisteli ja pyyteli treffeille minuakin, vaikka olin työtehtävissä.


      Hyi vittu että eto!!

      Taisi mennä mummulta pää sekaisin ja alkoi kuvitella vaikka mitä. Luuli varmaan, että kaikki nuoret miehet ovat ympäri maapallon samanlaisia.

      Vieläkin etoo hielle haiseva hampaaton suomiämmä, hyi hitto.

      • Vilkas mielikuvitus

        "Kun hän palasi takasin, alkoi hän ahdistella nuoria miehiä keskellä päivää ihan täällä kotosuomessa. Ahdisteli ja pyyteli treffeille minuakin, vaikka olin työtehtävissä."

        Toivoit vain! Mielesi teki itsekin, mutta eihän mummu sinusta piitannut, kun oli Turkissa parempia saanut!

        Ihan vakavasti: kuka lukijoista ottaa tosissaan tuollaisia sepustuksia seitsenkymppisistä mummeleisista, jotka ensin riehuvat Turkissa ja sitten kotimaassa muka käyvät nuorten miesten kimppuun?


      • voi aikoja

        Olen yksi niistä suomiämmistä 70 ja risat , matkustan paljon yksin eivätkä sen
        enempää kauppiaat kuin baarimikotkaan ole koskaan ahdistelleet .
        Islamilaiset maat ovat ihan turvallisia ,kunhan käyttäytyy asiallisesti .En ahdistele
        nuoria miehiä Suomessa enkä muuallakaan ,oma suomalainen ukkokultani riittää vielä toisetkin 50 vuotta. Olisikohan näillä kauhujuttujen kertojilla syytä katsoa peiliin .Sitähän saa mitä tilaa .


    • höpöjuttuja

      Ei kukaan, vai yrittikö tuo kävelykepillä kampata?

    • Itsekkin matkustellu

      Vai että höpö höpö juttuja.
      Jos yksi vanha suomiämmä ei ahdistele suomessa nuoria miehiä, niin se ei tarkoita että yksikään vanha suomiämmä ei ahdistelisi.


      Toivoit vain! Mielesi teki itsekin, mutta eihän mummu sinusta piitannut, kun oli Turkissa parempia saanut!

      - kyllä on sairasta sakkia, ymmärrätkö ollenkaan mitä kirjoitat?

      Pidätkö minua ihan sairaana? Vissiin?

      Ymmärrättekö ollenkaan mitä kirjoitatte. Siis teidän mukaan miesten ahdistelu on ok?
      Teidän mielestänne siinä ei ole mitään pahaa, jos hielle haiseva hampaaton luuska ahdistelee nuortamiestä, pyytää tätä treffeille.
      Voivatko vanhat namusedät puristelle parikymppisiä pimuja ohimennen ja ehdotella levottomia? Onko OK?
      Ilmeisesti sallitte sitten tasa-arvon nimissä, että vanhat miehet ehdottelevat nuorille naisille törkeyksiä.

      Ihan vakavasti: kuka lukijoista ottaa tosissaan tuollaisia sepustuksia seitsenkymppisistä mummeleisista, jotka ensin riehuvat Turkissa ja sitten kotimaassa muka käyvät nuorten miesten kimppuun?

      - pakko ottaa kun on itse kokenut ja ihan vakavasti. Näistä vaan ei puhuta julkisesti. Tämä on tabu niin kuin suomalaisen naisen estoton irstas seksimatkailu.


      Olisikohan näillä kauhujuttujen kertojilla syytä katsoa peiliin .Sitähän saa mitä tilaa .

      - ja mitähän minä sitten tilasin? Sen kun tietäisin? Sovitaan sitten niin, että kaikki jotka joutuvat ahdistelun kohteeksi tai raiskatuksi saivat mitä tilasivat, eiks niin? Ok!


      Kaikkein parhainta tässä on se, että koko juttu on 100 % tosi. On todella Kiva nähdä ihmiset tuollaisella asenteella liikkeellä. Taidanpa jatkossa itsekin vain naureskella, jos joku tulee kertomaan ahdisteluista, pahoinpitelyistä ja raiskauksesta.

      Voin taata, että vieläkin etoo.

      • hehe.....

        no äkkiä sitten oksentamaan! no ei tota sun juttuasi usko kukaan. olet innoissasi ymmärtänyt väärin jotain.


      • Haahhah
        hehe..... kirjoitti:

        no äkkiä sitten oksentamaan! no ei tota sun juttuasi usko kukaan. olet innoissasi ymmärtänyt väärin jotain.

        Niinpä. Ne ikänaiset, joita minä tunnen ovat usein huojentuneita, kun ukko on kupsahtanut ja ne velvollisuudet on jääneet. Poikkeuksiakin varmasti on, mutta onneksi mummojen väkivaltainen käytös nuoria miehiä kohtaan on äärimmäisen harvinaista. Sama neuvo nuorille miehille Suomessa kuin naisille Turkissa: älä jättäydy kahden kesken 'epäilyttävään' suraan.


    • ...............

      moi

      Olen itse vaalea nuori nainen ja olen usein matkaillut turkissa ja alanyassa yksin. Hyvin pärjää yksinäänkin, kunhan on hieman huumorintajua ja tervettä järkeä mukana.

      Basaareissa shoppailu yksin on toki välillä aika menoa, kun miehet piirittää ja treffikutsuja sataa ja myös niitä ällöttäviä lääppimisiä. Mutta tietyllä rempseydellä ja ystävällisyydellä kyllä selviää. Ja hyvä vinkki on se, että jos joku alkaa liian lähelle tulla tai alkaa puhua sinusta alentavasti, niin kerrot ystävällisesti ja ohimennen että sinulla on lapsi. Turkkilaisethan rakastavat lapsia ja he arvostavat naisia joilla lapsi. Käytös muuttuu heti ja sinua kohdellaan ihan eri tavoin :)

      Käyttäydy fiksusti, niin sinuakin kunnioitetaan ja sinulle ollaan fiksuja. Ja älä lähde kenenkään vieraan matkaan, koska niillä reissuilla käy yleensä huonosti.

      Mutta suosittelen että jos menet rannalle niin älä mene syrjäiseen paikkaan yksin, koska kohta on miehet kimpussa ja lääppimässä. Kannattaa pysyä aurinkotuolien lähettyvillä.

      Itse olin viime kesänä muutaman kerran yksin rannalla ja vähän autiommassa paikassa, niin kovasti siinä kävi ukkoa. Ja ne tulevat mopeasti liian lähelle ja esim. ottavat laukkusi tai koskevat tavaroita (eivät varasta) mutta tällä saavat sinut lähtemään ehkä kävelemään kanssasi tms. Itselle kävi kerran niin, että 3 miestä/poikaa olivat aluksi ystävällisiä ja en edes jutellut heidän kanssaan vaan he tulivat luokseni ja juttelivat ja yhtäkkiä alkoi hiplailu yms. ruinaaminen. Tosi ällöä ja he olisivat voineet tehdä mitä vaan. No ajoin heidät pois ja tulivat takaisin. Onneksi eräs mies rannalla huomasi tilanteen ja tuli luokseni ja nämä ällötykset häipyivät. Mies palasi kauemmas omalle pyyhkeelleen ja antoi minun olla loppuajan rauhassa. Tai no jossain vaiheessa haki kaupasta itselleen ruokaa ja vettä ja toi miulle samalla kylmän vesipullon ja limsaa. Ja meni yksinään syömään ja antoi mun olla rauhassa. Kun tämä mies lähti pois niin huusi minulle heipat ja ei yrittänyt mitään. Joten on niitä ystävällisiäkin miehiä siellä :)

      • Sverige ;)

        Nykyisin vaan Alanyan poijjaat arvostavat kauniita Veäjän typsyköitä ja brunetit on kova sana,blondien aika on ohi!!!!


      • ...............
        Sverige ;) kirjoitti:

        Nykyisin vaan Alanyan poijjaat arvostavat kauniita Veäjän typsyköitä ja brunetit on kova sana,blondien aika on ohi!!!!

        Se on muuten totta. Viime kesänäkin miesten käytös muuttui heti kun sanoi olevansa venäjältä. Vaikka olenkin blondi suomalainen, enkä pitkä ssärinen venakko. Mutta ehkä se on myös se raha, joka kiinnostaa ;)


      • NainenEnKade
        Sverige ;) kirjoitti:

        Nykyisin vaan Alanyan poijjaat arvostavat kauniita Veäjän typsyköitä ja brunetit on kova sana,blondien aika on ohi!!!!

        Jep,nyt on Söpöjen ja varakkaiden "Tatjanien" aika,heitä Turkin miehet ja pojat arvostavat,eivät lääpi vaan ovat kohteliaita,ei ihme jos Suomiukkosetkin heitä arvostavat ja ihailevat,ovat kuvankauniita ja tyylikkäitä :)


      • Kaikki ihania
        NainenEnKade kirjoitti:

        Jep,nyt on Söpöjen ja varakkaiden "Tatjanien" aika,heitä Turkin miehet ja pojat arvostavat,eivät lääpi vaan ovat kohteliaita,ei ihme jos Suomiukkosetkin heitä arvostavat ja ihailevat,ovat kuvankauniita ja tyylikkäitä :)

        Kauneuden lisäksi suosion syy voi olla se, että matkailu on nuorillekin venäläisille uutta ja jokainen on "Turkin neitsyt". Silloin miesten helpommatkin kikat uppoaa kuin veitsi voihin ja kaikilla on hauskaa...aikansa.


      • Kiinnostava uutinen
        ............... kirjoitti:

        Se on muuten totta. Viime kesänäkin miesten käytös muuttui heti kun sanoi olevansa venäjältä. Vaikka olenkin blondi suomalainen, enkä pitkä ssärinen venakko. Mutta ehkä se on myös se raha, joka kiinnostaa ;)

        Matkustavatko varakkaat venäläiset Turkkiin?


    • 2222222

      Venäläiset kyllä ovat suosittuja! Minunkin turkin loman romanssilla on monta venäläistä kierrossa :D

      • 69 :((

        tottapa.

        En ymmärrä miksi suomalaiset naiset luulevat Turkkilaisten miesten olevan vaan kiinnostuneita heistä,on monta kukkaa kauniimpaa ja fiksumpaa muun maan kansalaisissa ja "blondinhan" jo kaikki tunnistavat kaukaa,jos itsetunto on niin vähillä,ymmärtää silloin lankeavan joka pojan patjaksi Alanyassa,mutta se maine kirii sielläkin :(


      • 2222222
        69 :(( kirjoitti:

        tottapa.

        En ymmärrä miksi suomalaiset naiset luulevat Turkkilaisten miesten olevan vaan kiinnostuneita heistä,on monta kukkaa kauniimpaa ja fiksumpaa muun maan kansalaisissa ja "blondinhan" jo kaikki tunnistavat kaukaa,jos itsetunto on niin vähillä,ymmärtää silloin lankeavan joka pojan patjaksi Alanyassa,mutta se maine kirii sielläkin :(

        Aivan. Minä olen ainakin hyvin tietoinen siitä, että turkissa tapaamallani miehellä on "tyttöystäviä" moneen lähtöön :) Enkä piittaa siitä, koska en hae kyseiseltä mieheltä mitään muuta kuin hyvää seuraa lomieni ajaksi. Enkä joka lomalla viitsi ottaa häneen edes yhteyttä. Näin se vaan menee. Kun on molemmilla osapuolilla realistinen käsitys missä mennään niin ei mitään ongelmaa :)


      • Ja se
        2222222 kirjoitti:

        Aivan. Minä olen ainakin hyvin tietoinen siitä, että turkissa tapaamallani miehellä on "tyttöystäviä" moneen lähtöön :) Enkä piittaa siitä, koska en hae kyseiseltä mieheltä mitään muuta kuin hyvää seuraa lomieni ajaksi. Enkä joka lomalla viitsi ottaa häneen edes yhteyttä. Näin se vaan menee. Kun on molemmilla osapuolilla realistinen käsitys missä mennään niin ei mitään ongelmaa :)

        että tulet maailman tasa-arvoisimmasta yhteiskunnasta ja jätkä on ehkä maailman epätasa-arvoisimmasta (millä tahansa mittarilla mitattuna, ei sinu ahetkauta, koska - lets face it - et ole mikään Einstein, kuten ei kukaan muukaan turkkilaisten muslimien lutkista.


      • 22222222
        Ja se kirjoitti:

        että tulet maailman tasa-arvoisimmasta yhteiskunnasta ja jätkä on ehkä maailman epätasa-arvoisimmasta (millä tahansa mittarilla mitattuna, ei sinu ahetkauta, koska - lets face it - et ole mikään Einstein, kuten ei kukaan muukaan turkkilaisten muslimien lutkista.

        No voi itku kun en ole hommaamassa miehestä mitään elämänkumppania :D Meistä kukaan ei ole verrattavissa Einsteiniin ;) Ja minulla on yksi lysti kuinka einsteininä minua pidät. Ei merkkaa mitään ;)


      • Yleensä idiootin
        22222222 kirjoitti:

        No voi itku kun en ole hommaamassa miehestä mitään elämänkumppania :D Meistä kukaan ei ole verrattavissa Einsteiniin ;) Ja minulla on yksi lysti kuinka einsteininä minua pidät. Ei merkkaa mitään ;)

        pelastaa se, että häneltä puuttuu täysn itsekritiikki.


      • 2222222
        Yleensä idiootin kirjoitti:

        pelastaa se, että häneltä puuttuu täysn itsekritiikki.

        Dear Einstein. Edelleen ihan sama, mitä sanot. En jaksa alkaa tappelemaan täällä tyypin kanssa, kenen täytyy haukkua idiootiksi tyyppiä ketä ei lainkaan tunne ;)


      • Kuka haluaa
        2222222 kirjoitti:

        Dear Einstein. Edelleen ihan sama, mitä sanot. En jaksa alkaa tappelemaan täällä tyypin kanssa, kenen täytyy haukkua idiootiksi tyyppiä ketä ei lainkaan tunne ;)

        tuntea idiootin?

        Korkeintaan lukutaidoton muslimipaukaija.

        BROUHAHHAHAHAHAHAHAHHAA!


      • Oikein tuo
        2222222 kirjoitti:

        Dear Einstein. Edelleen ihan sama, mitä sanot. En jaksa alkaa tappelemaan täällä tyypin kanssa, kenen täytyy haukkua idiootiksi tyyppiä ketä ei lainkaan tunne ;)

        menisi "tyypin, jonka"..

        "Tyypin, kenen "...haiskahtaa työväenluokkailselta luuserlilutkalta, jolta kaikki koulut kesken jäi.

        Olenko väärässä?

        Viellecht nicht?


      • 22222222222
        Oikein tuo kirjoitti:

        menisi "tyypin, jonka"..

        "Tyypin, kenen "...haiskahtaa työväenluokkailselta luuserlilutkalta, jolta kaikki koulut kesken jäi.

        Olenko väärässä?

        Viellecht nicht?

        Oi että kiitos tästä illan piristyksestä :D sai kunnon naurut :D


      • "Vielleicht"
        Oikein tuo kirjoitti:

        menisi "tyypin, jonka"..

        "Tyypin, kenen "...haiskahtaa työväenluokkailselta luuserlilutkalta, jolta kaikki koulut kesken jäi.

        Olenko väärässä?

        Viellecht nicht?

        Olet väärässä!

        Tässä sinulle malliksi vanhaa, oikeaa ja sivistynyttä suomea.

        Ken toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa. (hah-hah)
        Ken elää, se näkee.
        Ken toista haukkuu se itse on, ken itseään haukkuu se toinen on.
        Kenellä olutta, sillä ystäviä.
        Kenen jalka kapsaa, sen suu napsaa.
        Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.


      • Ken työväeluokkaisen
        "Vielleicht" kirjoitti:

        Olet väärässä!

        Tässä sinulle malliksi vanhaa, oikeaa ja sivistynyttä suomea.

        Ken toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa. (hah-hah)
        Ken elää, se näkee.
        Ken toista haukkuu se itse on, ken itseään haukkuu se toinen on.
        Kenellä olutta, sillä ystäviä.
        Kenen jalka kapsaa, sen suu napsaa.
        Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.

        lutkan korkkaa, se vaipuu horkkaan
        Ken vääräuskoiseen shovariin taipuu, sen valtaa kaipuu
        Vain alentuu, suomilutka, asioihin, jotka oikeita ihmisiä alentaa
        Ei ole järjellä sijaa, siellä missä valkoinen roskaväki tilaa

        Ei kaikkea siteerata tarvitse, jos omaa jotain omaa

        Vai mitä? White trash cunt.


    • Jatkakaa!!!

      Mielenkiintoinen uusi käänne keskustelussa. Suurin osa asiantuntijoista ei edes ole paikan päällä käynyt. Siis suomalaiset ovat suosittuja, koska ovat niin helppoja, mutta venäläiset, koska ovat niin laadukkaita. Nyt on jollain huono kansallinen itsetunto ei kannata.

      PS: En ole luullut, että vain suomalaiset ovat suosittuja. Alanyassa tai siellä, missä itse liikun ei edes suomalaisia paljoa ole.

    • ttttttttttt12

      Suomalaiset naiset ovat nykyisin pulkkitavaraa Turkissa, kuten Nokian kännyt ympäri maailman.
      Niitä saa kaikki halvalla. Siis halvalla panna jos haluaa.

      Onneksi Venäjältä tulee laadukkaita ja haasteellisia upeita naisia, joita jopa turkkilaiset miehet haluavat.

      • korjataanpas hiukan

        Voivoi, kun taas olet niin väärässä!!!

        Turkissa pidetään suomalaista naisista, vaikkeivat ehkä kauneudellaan itäkaunottarille vertoja vedäkään. Venäläiset kun ovat tylyjä, eivät puhu englantia ja haluavat että mies maksaa kaiken. Tähänhän ei yleensä kausityöntekijöillä ole varaa. Monet sanovatkin, että venakot ovat kauniita katsella, mutta skandeissa on tyttöystävä/vaimoainesta. Joten suomalaisia tyttöjä/naisia arvostetaan ihan eri tavalla, kuin esim. englantilaisia.

        Ja mistäkö tiedän? Olen työskennellyt kesän Turkin turistialueella ainoana naisena noin 20 hengen turkkilaisporukassa ja nähnyt ja kuullut aika monta romanssia ja tarinaa.


      • bvnvvnvnvn
        korjataanpas hiukan kirjoitti:

        Voivoi, kun taas olet niin väärässä!!!

        Turkissa pidetään suomalaista naisista, vaikkeivat ehkä kauneudellaan itäkaunottarille vertoja vedäkään. Venäläiset kun ovat tylyjä, eivät puhu englantia ja haluavat että mies maksaa kaiken. Tähänhän ei yleensä kausityöntekijöillä ole varaa. Monet sanovatkin, että venakot ovat kauniita katsella, mutta skandeissa on tyttöystävä/vaimoainesta. Joten suomalaisia tyttöjä/naisia arvostetaan ihan eri tavalla, kuin esim. englantilaisia.

        Ja mistäkö tiedän? Olen työskennellyt kesän Turkin turistialueella ainoana naisena noin 20 hengen turkkilaisporukassa ja nähnyt ja kuullut aika monta romanssia ja tarinaa.

        Uskoo ken haluaa ,muuta samanlailla ne nauraa suomalaisille naisille ,kun kaikillla muillekin.Samallalailla haukkuvat huoriksi jokaista turistinaista.


      • cause you changed...
        bvnvvnvnvn kirjoitti:

        Uskoo ken haluaa ,muuta samanlailla ne nauraa suomalaisille naisille ,kun kaikillla muillekin.Samallalailla haukkuvat huoriksi jokaista turistinaista.

        Vaikka sinä nauratkin entisille seuralaisille, koska halveksit itseäsi ja 'saaliitasi', niin turkkilainen ei näin tee. Vähän niitä ihmetyttää, että mikä niissä Suomen miehissä on vikana, kun niin ihania naisia, jopa parisuhteessa olevia, päästetään naisporukassa matkalle.

        Koita nyt vaan kestää, että suomalaista naista ihaillaan jossain. Kiitos, ei tarvitse kertoa, mitä avioliitossa tulee tapahtumaan. Sellaista ei ole suunnitelmissa minulla eikä poikaystävälläni siellä Alanyassa.


      • usko pois
        cause you changed... kirjoitti:

        Vaikka sinä nauratkin entisille seuralaisille, koska halveksit itseäsi ja 'saaliitasi', niin turkkilainen ei näin tee. Vähän niitä ihmetyttää, että mikä niissä Suomen miehissä on vikana, kun niin ihania naisia, jopa parisuhteessa olevia, päästetään naisporukassa matkalle.

        Koita nyt vaan kestää, että suomalaista naista ihaillaan jossain. Kiitos, ei tarvitse kertoa, mitä avioliitossa tulee tapahtumaan. Sellaista ei ole suunnitelmissa minulla eikä poikaystävälläni siellä Alanyassa.

        Kuules lapsonen kun suomi on vapaa maa ,täällä ei kenenkään matkustemista voi estää. Usko pois kyllä ne nauraa ja varsinkin näille ääliö tytöille jotka hankkiutuu raskaaksi lomamatkalle.


      • justiisa ja joo
        usko pois kirjoitti:

        Kuules lapsonen kun suomi on vapaa maa ,täällä ei kenenkään matkustemista voi estää. Usko pois kyllä ne nauraa ja varsinkin näille ääliö tytöille jotka hankkiutuu raskaaksi lomamatkalle.

        Kai Suomestakin saa lähteä vapaaehtoisesti Turkkiin naiset matkoille, itse en ainakaan lupia kyselisi, jos Suomessa asuisin poikaystävän/miehen kanssa. Ei kai aikuista ihmistä voi kieltääkään, jos kerran toinen haluaa mennä. En muutenkaan ymmärrä missä vankilassa tai yhteisössä avo/avioliitossa eletään. Yksilöitä sitä kuitenkin jokainen on, vaikka sormus sormessa onkin.

        Ja edelliselle, ääliötytöille on yhdyssana ja miksei saisi hankkiutua raskaaksi lomamatkalle? Meinaatko kieltää lomailun raskaana ollessa? Vai tarkoititko kenties lomamatkallA?


      • piiay
        korjataanpas hiukan kirjoitti:

        Voivoi, kun taas olet niin väärässä!!!

        Turkissa pidetään suomalaista naisista, vaikkeivat ehkä kauneudellaan itäkaunottarille vertoja vedäkään. Venäläiset kun ovat tylyjä, eivät puhu englantia ja haluavat että mies maksaa kaiken. Tähänhän ei yleensä kausityöntekijöillä ole varaa. Monet sanovatkin, että venakot ovat kauniita katsella, mutta skandeissa on tyttöystävä/vaimoainesta. Joten suomalaisia tyttöjä/naisia arvostetaan ihan eri tavalla, kuin esim. englantilaisia.

        Ja mistäkö tiedän? Olen työskennellyt kesän Turkin turistialueella ainoana naisena noin 20 hengen turkkilaisporukassa ja nähnyt ja kuullut aika monta romanssia ja tarinaa.

        noh, saitko munaa?


    • Beed there had him

      Suomi24:stä ei löydy palstaa, johon tämä naisvihaaja ei kommenttiaan laittaisi.

      Tälläkin kertaa ihan ilman faktatietoa.

    • ööö........

      Kyllä pärjää yksin , ei mitään epäilyttävää , kierrät vaan kaukaa katukauppiaat , basaarit , hämyiset diskot , pimeet kadut yöaikaan , liukurimäet sekä Kale kukkulan iltahämärissä ja jos apuva tarvitset , ovat Alanyan poijjaat oiva apu , siitä vaan hihasta kiskomaan ja kukkaroa auki ;)

    • aitoa rakkautta

      Mitä enemmä aukaset kukkaron nyöriä ,niin aina enemmä sulle lirkutellaan rakkaudesta, kannattaa uskon kaikki ,kyllä se on aitoa.

    • Kauhiata

      Olin aikonut lähteä ensimmäistä kertaa elämässäni ulkomaan matkalle, Turkkiin, Alanyaan. Olen 50-vuotias maalaisnainen. Täällä kerrotaan niin kauheita asioita, että uskallankohan lähteä kotoa mihinkään.

      • Tule ja ylläty

        Lähde ihmeessä! Ystäväni oli juuri kahhen viikon lomalla siellä ja viihtyi loistavasti.
        Kävi yhden päivän reissulla Meisin saarella ja näki siten länsi Turkkia matkan varrella. Kävi lisäksi vuorilla ja Dim joella yhden päivän reissulla ja Sapaderen kanjonissa yhtenä päivänä.
        Yhtenä päivänä merellä.
        Koko ajan sopivan kiire. Ei liikaa alkoholia. Päivät kuluivat mukavassa seurassa ilman kommelluksia.
        Ruskettui, lepäsi ja jo toivoo että vuosi menisi äkkiä ja pääsisi uudelleen Alanyaan kokemaan uusia paikkoja.


      • ............... ;(

        Vaihda ihmeessä matkakohdetta , jos haluat "hyvän" loman , samalla rahalla pääsee kohteeseen , jossa todellista katsottavaa , ei asfalttiviidakko liukurimäkineen mikään hohdokas paikka ole!!!


    • kandee mennä

      Onko pakko jäädä asfalttiviidakkoon, Alanyasta löytyy paljonkin katseltavaa. Itse emme käy keskustassa kuin bussilla kohteeseen saavuttaessa ja 25 metrisellä kadulla odottamassa bussia jonnekkin muualle. Turistialueen voi halutessaan kiertää. Hintatasokin on ihan toinen, myös ihmiset aitoja, siisi aidon vieraanvaraisia ilman rahankiilto silmissä.

    • Mene toki lomalle

      Olisin aikoinaan päästänyt nykyisen vaimoni Turkkiin lomalle kavereidensa kanssa. Hän oli aluksi kovasti lähdössä, mutta kun kerroin että menen sitten vastineeksi pariksi viikoksi Thaimaan yksin, niin hänen kiinnostuksensa turkin matkaa kohtaa lopahti.

      Minun puolestani hän olisi saanut mennä.
      Olisin mielelläni mennyt Pattayalle pariksi viikoksi.

      Ihmettelen sellaisia suomalaisia miehiä kenenkä tyttöystävät ja vaimot käyvät turkissa säännöllisesti ja äijät jäävät kotiin kyyhöttämään.
      Täytyy ihmetellä, etteivätkö he tiedä mitä siellä tehdään, vai eivätkö piittaa?
      Nämä taitaa olla niitä novapellejä ja salkkarin vahtaajia.
      No, eipä ole minun ongelma.

      • Kyllä Suomen-

        maassa riittää aisankannattajia.

        Ns. miehiä...


    • ...,

      Skandiakka Alanyassa on paikallisille vääräuskoinen testipatja.

      Fakta.

    • 3109

      ...eikö sulla todellakaan oo muuta kerrottavaa--->olet kuvottava

      • Tällä palstalla

        tuo riittää.


    • Anonyymi

      Olen lähdössä yksin lokakuussa Alaniaan.Olisiko toinen joka miettii lähtöä.Olen alle 70v naishenkilö.Haluaisin samaa ikä luokka olevan naisen kaveriksi olisi turvallisempaa.Tuttavapiirissä ei ole lähtiöitä. Eli lokakuu 2022.Ilmoita.Miehestä ensaanut kaveria.

    • Anonyymi

      Hyvin pärjää. Itse just palasin. Pitää vaan olla järki päässä eikä lähde humalassa kenenkään matkaan eikä muutenkaan toikkaroi.

    • Anonyymi

      Mielummin yksin, kun huonon kaverin kaa.

    • Anonyymi

      Muut pärjäävät, mutta tuskin et, koska luulet itsestäsi liikoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe