Kerran Pikku-Kalle oli isänsä kanssa korkea saaressa. Pikku-Kalle kysyi: isi voinko ruokkia pandan? Isä siihen vastasi: nyt ei ruokita ketään. Pikku-Kalle meni karhun luo ja kysyi:isi voinko ruokkia karhun? Isä taas vastasi: nyt ei ketään ruokita. Pikku-Kalle ajatteli: isi ei ole reilu ja Pikku-Kalle päätti kostaa. Kun Pikku-Kallen isä tuli nälkäiseksi he menivät kioskiin syömään. Isä antoi Pikku-Kallelle rahan että hakisi jotain pientä. Mutta Pikku-kalle sanoi: nyt ei ketään ruokita. Isä purskahti nauruun. Kun Pikku-Kalle ja hänen isänsä oli syöneet he menivät syöttää eläimiä ja Pikku-Kalle ajatteli: kyllä nyt isi on reilu.
isi ei oo reilu
www.11v.fi
3
1482
Vastaukset
- häh
Oliks toi joku vitsi, sori vaan muttei mikään kamalan hyvä........
- en...
En ymmärrä
- rkm
Turuus siis ei ymmäretä hjuumooria
Ei se mittää Aurajoki ei tulvi riittävän usein
ja onhan Turuus se Pekka Vennamoki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368