Elikkäs oon hankkimassa uutta objektiiviä. Kumpi näistä kannattaisi teidän mielestänne ostaa? :)
vai
Kiitos niille jotka viitsisivät auttaa!
Kumpi objektiivi? :)
7
153
Vastaukset
- -Melody
oho linkit unohtu, siis http://www.magnet.fi/product_info.php?cPath=10_35_118&products_id=1273&ad=hintaseuranta&ad_src=hintaseuranta.fi&ad_content=Canon EF 75-300mm f/4.0-5.6 III DC, objektiivi&ad_prodid=68791
vai
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/278883 no ainakin tamronista löytyi photozonessa:
http://www.photozone.de/canon-eos/592-tamron70300f456vceosapsc?start=1
tuosta canonin ei ollut mitään.
ihan kohtuuliselta tuo tamroni näyttää tuon testin perusteella.- Canonisti minäkin
Mihin tarvitset umpipimeää suttuzoomia?
- C-mies
Ehdotan Canon 55-250 IS
- Canonisti minäkin
Jos haet "lintulasia" niin halvin on f/4.0 300mm. Yleisteleistä edullisia vaihtoehtoja ovat mm. f/2.8 100mm macro ja f/4.0 70-200mm.
- Kaksi hyvää
100mm f/2.0 on myös mainio ja samoin 85mm/1.8, molemmat edullisia noin 500e pintaan
- Nisticanon
Meinasin tehdä uuden topicin mutta tässähän olikin jo mainittu putket mitä olen miettinyt, eli:
70-200mm f/4
300mm f/4
(tuo 100mm f/2.8 USM jo löytyykin sekä 70-300mm f/4-5.6 IS USM)
sitten asiaan, yleensä 70-300:ssa on aikalailla tapissa ja harvemmin käytän 70. Kuvailen luontoa ja lintujakin ja eihän 200-300mm ero niin kauhean iso ole.
Olen siis miettinyt 200mm f/2.8 II USM ja siihen myöhemmin 1.4x jatke, tulisi halvemmaksi kuin 300mm f/4. Toki laadussa varmasti häviää mutta ei tässä nyt ollakaan priimakuvia hakemassa esim. linnuista ja muutenkin f/2.8 olisi varmasti nyt paikallaan kun pimeämmät kelit on tulossa.
Mutta kun tuosta 200mm ei löydy oikein suomalaisten kokemuksia ja kannattaako tuo lasi jatke yhdistelmä vai pitäisikö vaan säästää tuohon 300mm f/4, mielipiteitä/kokemuksia?
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550