Hei!
Ajattelin kysyä olisiko kellään kokemusta Espanjan vesikoirasta noutajana. Meille on tulossa keväällä kyseisen rodun pentu, ja olen kuullut että rotu olisi hyvä nouto koira.
Espanjan vesikoira metsästyksessä
5
3308
Vastaukset 5
- espanja
good for you
- Just joo
Espanja, jos asia ei liikuta sua mitenkään nii opettele oleen kommentoimatta. Jos toiset oikeesti haluu kysyä neuvoja tai mielipiteitä... Niin niitä antaa sellaset joilla on jotain asiallista sanottavaa. Zarazel, mun tutulla on espanjan vesikoira ja se kyllä toimii metsästyksessä noutavana koirana. Varsinkin vesilinnun pyynnissä se on uimataitonsa ja intonsa puolesta loistava.
- metsästyskoira :-)
Sukulaisellani on espanjanvesikoira, joka on usein minun luonani hoidossa. Harmi ettemme tunne ketään varsinaista metsästäjää, jolla ei koiraa metsästyskumppanina olisi, sillä se sukulaiseni koira on oikein luonnollinen metsästäjä. Se lähtee ajamaan haukkuen takaa jäniksiä ja muita eläimiä. Sillä on luonnollinen vietti noutamiseen. Se ei pelkää mitään ääniä, ei edes ilotulitteita tai ukkosta. Siitä saisi niin ajokoiran, noutajan, kanalintujen haukkujan kuin seisojankin. Sillä on tallella esi-isiensä voimakkaat, monipuoliset metsästysvaistot.
- ZARAZEL
Kiitos kommenteista. Joo kyselin tuossa kans joiltain tutuilta ja sain saman käsityksen, että perro olisi hyvä koira metsästykseen. Ja juuri tuon rohkeuden ja vedestä pitämisen takia. Ja kuulemma kohtalaisen helppo koulutettava, mielyttämisen halun takia. :)
- ...
Meidän perro toimii noutajana ja ylösajavana. Ja hyvin toimiikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483