Maxwell-Anatolia2

M

Tiedän, että tästä paikasta on olemassa miljoona keskustelua, mutta kaikki ovat suunnilleen vuodelta 2007. Olen nuoresta iästäni huolimatta käynyt Turkissa n. 17 kertaa ja asunut kyseisessä hotellissa muistaakseni 6 kertaa. Siitä on kuitenkin vuosia, ja nyt kaipaisinkin meheviä juoruja ja tietoja nykyisistä baaripojista, koska edelliset olivat teini-ikäiselle pikkutytölle ihania isoveljiä. (Huom ei mitään seksuaalista, niinkuin jotkut voisivat tulla väittämään tuntien baaripoikien maineen.)
Kiinnostaisi myös tietää Necatista (Nessusta) minkälainen nykyään on. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Ps olen siis menossa muutaman vuoden tauon jälkeen uudelleen Marmarikseen ja innoissani matkasta kun olen, niin kaipaan kaikkea mahdollista spekuloitavaa :p

27

1212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nessu kuulemma

      kuollut.

      Kunniamurha.

    • juu ei kiitos

      Kannattaisko kuitenkin mennä johonkin kunnon hotelliin, eikä suomihelvetttin, jossa väki dokaa ja irstailee siihen malliin, että suomalaisten maine on mennyttä koko Turkissa?

      • Kiitos vinkistä!

        Varasin matkan heti.
        Tuo pitää nähdä!


    • (:

      Terve! Olimme Marmariksessa toukokuussa 2 viikkoa ja mukavasti meni. Kyseisessä hotellissa ei kyllä asuttu, mutta käytiin kyllä juomassa muutamat paukut. Palvelu pelasi, Nessu oli ystävällinen kutan aina. Porukkaa siellä oli ihan mukavasti. Ruoka siellä oli ihan hyvää, entinen kokki oli paikalla. Pikku miestä eli Jöröä ei näkynyt.
      Marmaris on entisellään, mutta suomalaisia oli vähän. Eikun matkaan ja menoksi. Itse menen taas lokakuussa Marmarikseen.

      • JÖRÖÖÖÖÖÖÖÖ

        Jörö jäänyt Istanbuliin


    • M

      Ensiksikin kyseiseen hotelliin menen siksi, että köyhällä opiskelijalla ei ole varaa nirsoilla ja tämä oli edullisin äkkilähtö. :)

      Ja kiitos asiallisesti vastauksesta, kiva kuulla, että Marmaris on vielä entisellään, kova ikävä sinne. Ja onnellinen olen siitä, että kokki on vielä paikalla, hauska mies! :) Jöröä en koskaan ole kerennyt tapaamaan. Toivotaan, että tästä tulee hyvä matka, hauskaa matkaa sinulle lokakuulle!

      • viikkohinta 124e

        Lennot Dalamaniin saa sataan euroon ja huomattavasti tasokkaamman majoitukse muutamalla eurolla yö, joten tuskin Metropoliin joutuminen on budjetista kiinni.


    • Strawberrys cherrys

      Henkilökohtaisesti en suosittele tätä kyseistä mestaa kenellekkään.
      Suurin osa henkilökunnasta naamat väärinpäin, ei edes tervehditä (mikä mielestäni kuuluu jo hyviin tapoihin) saatikka niille, jotka toimivat turistikohteessa asiakaspalvelutehtävissä.
      Cokiksen kun tilaat, saat ehkäpä tipan rakia joukkoon, vaikket olisi sitä edes tilannut.
      Täysi pe**läpi koko hotelli ihmisineen.
      Suosittelen ennemmin samalla kadulla sijaitsevaa Metropolia, jossa saa inhimillistä kohtelua, meininki hauskaa ja ihmiset loistavia :)

      • ja ennen

        kaikkea


      • 6gd
        ja ennen kirjoitti:

        kaikkea

        kellaribileet Anaalitoliassa? saako ilmaiseksi näin testipatjana?


    • GETGET

      AIVAN JÄRKYTTÄVÄ PAIKKA!
      ÄLÄ PILAA LOMAASI MAXWELLISSÄ,OLEN TOSISSANI.

    • Marmaris♥

      Itse olen menossa myös tässä keväällä kyseiseen hotelliin uudelleen koska aiemmin tämä paikka oli ihana! uskon, että viihdyn siellä vieläkin vaikka tämä hotelli on saanut aika huonon maineen.. Myöskään en melkeempä hotellissa käy kuin nukkumassa.. (:

      • Panohommat hoidat

        ilmeisesti sitten rannalla, vai?


      • rerat
        Panohommat hoidat kirjoitti:

        ilmeisesti sitten rannalla, vai?

        Kateelliset homot valittelloo! vetäseppä tumppuun,jos ei kerta naiset sinnuu huoli ja lopeta se urputus täällä.


      • Väärin väärin
        rerat kirjoitti:

        Kateelliset homot valittelloo! vetäseppä tumppuun,jos ei kerta naiset sinnuu huoli ja lopeta se urputus täällä.

        Homot nimenomaan matkustavat maihin joihin matkustetaan miesten takia.

        Minä en matkusta Turkkiin.


    • Sinne taas kesällä

      En ymmärrä miksi hotelli on saanut huonon maineen. Se on hyvällä paikalla ja henkilökunta kivaa, ruoka hyvää ja allasalue sopivan kokoinen. Ja pidän sitäkin plussana että siellä selviää suomella jos ei ole kielitaitoa. Siellä asustaa aika paljon vakituisia lomalaisia jotka palaavat vuosi vuoden jälkeen. Huoneet ovat vaatimattomia, mutta eipä sitä sen kummempaa kaipaakaan kun on puhdasta. Harvoin siellä yömyöhään baarissa on porukkaa kupittelemassa.

      • usein siellä

        Olen täysin samaa mieltä.


      • geliyorum

        Eihän sillä Maxwellilla huonoa mainetta ole todellisten matkalaisten keskuudessa.
        Hotelli on pitkään ollut Aurinkomatkojen käytössä ja tullut nimeltään tutuksi jopa
        sellaisille jotka eivät ole kuuna päivänä siellä käyneetkään. Sitten ovat huvikseen
        sontaa jauhavat ottaneet sen kohteekseen.
        Jos ei hotellilta vaadi pintakiiltoa vaan puhtautta ja hyvää palvelua, niin Maxwell on
        hyvä valinta. Ja ravintola on todella hyvä ruokapaikka.
        Itse olen tässä hotellissa ollut yli kymmenen reissua enkä koskaan ole nähnyt
        enkä kuullut siellä suomalaisten örvellystä.
        Pari kertaa on samaan aikaan siellä asunut jopa turkkilainen perhe.


      • En suosittele
        geliyorum kirjoitti:

        Eihän sillä Maxwellilla huonoa mainetta ole todellisten matkalaisten keskuudessa.
        Hotelli on pitkään ollut Aurinkomatkojen käytössä ja tullut nimeltään tutuksi jopa
        sellaisille jotka eivät ole kuuna päivänä siellä käyneetkään. Sitten ovat huvikseen
        sontaa jauhavat ottaneet sen kohteekseen.
        Jos ei hotellilta vaadi pintakiiltoa vaan puhtautta ja hyvää palvelua, niin Maxwell on
        hyvä valinta. Ja ravintola on todella hyvä ruokapaikka.
        Itse olen tässä hotellissa ollut yli kymmenen reissua enkä koskaan ole nähnyt
        enkä kuullut siellä suomalaisten örvellystä.
        Pari kertaa on samaan aikaan siellä asunut jopa turkkilainen perhe.

        Oletko syönyt muualla? Jouduimme kiireiden vuoksi syömään kaksi kertaa hotellilla ja ruoka oli kamalinta, mitä Turkissa olen saanut. Ehkä vähäisestä rahankäytöstä hotellilla johtuen henkilökunta alkoi käyttäytyä töykeästi lukuunottamatta sitä, joka pyrki öisin huoneeseen.

        Sillä viikolla ei ollut örvellysta. Huone tai apart oli ihan ok. Allasalue on mielestäni pieni, jos kaikki paikat on varattuna jo aamusta.


      • Minkätasoisessa
        En suosittele kirjoitti:

        Oletko syönyt muualla? Jouduimme kiireiden vuoksi syömään kaksi kertaa hotellilla ja ruoka oli kamalinta, mitä Turkissa olen saanut. Ehkä vähäisestä rahankäytöstä hotellilla johtuen henkilökunta alkoi käyttäytyä töykeästi lukuunottamatta sitä, joka pyrki öisin huoneeseen.

        Sillä viikolla ei ollut örvellysta. Huone tai apart oli ihan ok. Allasalue on mielestäni pieni, jos kaikki paikat on varattuna jo aamusta.

        hotellissa henkilökunta "pyrkii öisin huoneeseen"?

        Tuntihotellin tasoa tuntuu olevan...Hotel Kalifornia.


    • Sinne taas kesällä

      No tottakai olen syönyt muuallakin lukuisia kertoja ja tosi vaikea uskoa että hotellin ruoka on ollut huonoa. Olen asunut hotellissa tosi monta kertaa eikä koskaan ole kukaan pyrkinyt huoneeseen. Asun yleensä yksin ja olen nainen.

      • Uskokoon

        "Asun yleensä yksin ja olen nainen"

        ken haluaa...


    • orbita

      no kyllä siellä yksi asuvakin nainen saa ihan rauhassa olla,tosin ko.hotelissa en ole ollut,mutta tuskinpa nuo huoneeseen väkisin tunkevat.Kyllä se on itsestä kiinni.
      Syömässä olen käynyt ja ihan korrektia käytöstä kaikilta.

    • metropol on paskempi

      mitään valittamista ei ole ikinä ollut ja on kumminkin siellä tullut asuttua joku 8 kertaa . Eikä ne öisin pyri huoneisiin ,ja ruoka on aina ollut hyvää ja henkilökunta ystävällinen. Sanoisin et Metropolin baaripojilla on huonompi maine ja kellari tuplasti enemmän käytössä. Ja jos palvelu nyt on teidän mielestä niin huonoa nii mitä sit menette maxwelliin tai anatoliaan.

    • Hyvä mesta

      Metropolissa ystävällistä henkilökuntaa ja mitä siellä kellarissa tapahtuu ,en ole koskaan edes kuullut olen sentään käynyt 30 kertaa Marmariksessa.Hauskoja iltoja on tullut vietettyä ja paikallisia ja kotimaisiakin tuttuja ympäri Suomea tavattua.Hyvää lomaa kaikille.

      • Kellarissa

        höylätään suomaalaisia yhden pisteen naisia.

        Scum of the earth...


      • lotilo
        Kellarissa kirjoitti:

        höylätään suomaalaisia yhden pisteen naisia.

        Scum of the earth...

        olet aika säälittävä kaveri! Itket täällä surkeuttasi kun Turkkilaisetkin saa naista,mutta sinua ei huoli ketään.Laita vähän rahaa säästöön ja matkusta Ruotsiin jos osaat.Siellä joku kaltaisesi voi säälistä sulle pyllistää.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      2190
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      59
      1851
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1685
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1612
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1584
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      135
      1483
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe