Asuntoni Helsingissä on aika kurjassa kunnossa ja tarvitsisin apua siivoukseen. Siellä pitäisi lattiat pyyhiä ja imuroida, mutta roinaa on niin paljon, etten ole ehtinyt millään yksinään siivota. Huoneita on kolme ja keittiö. Jos sinulla on aikaa ja voimia auttaa onnetonta miestä, niin ilmoita yhteystietosi. Maksan kyllä lähimatkat ja teen ruoat talkoolaisille, mutta palkkaa ei ole varaa maksaa velkojeni takia. Vastapalveluksena olen valmis kaikenlaiseen auttamiseen. Jaksaminen ja aloittaminen on vaikeaa, jos on yksin ja epätoivoinen.
Yst.terv.
Onneton mies
Olisiko halukkaita vapaaehtoistyöhön?
Onneton mies
6
478
Vastaukset
- ..
Auttaisin mielelläni jos asuisin lähempänä :(..
T. turkulainen opiskelija - n.nainen
Autan, mutta nyt on vuosi, kun ilmoitus oli
- n.nainen
aloittajaonnetonmies kirjoitti:
tarvetta on vieläkin joten halukkaat ilmoittautukaa [email protected]
Hei! Etkö pärjännyt vuoden sisällä? Mitä tarvetta?
- n.nainen
Hei! Etkö pärjännyt vuoden sisällä? Mitä tarvetta?
- Onnellinen mies
Aloitin viestin aikoinaan ja olen jo saanut asuntoni kuntoon, kiitos uuden tyttökaverini ja elämänmuutoksen siitä johtuen!
Tuo "hoivaa"-viestittäjä on jokin toinen henkilö, jota en tunne lainkaan.
Hyvää kesää kaikille!
t
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694